Bekijk originele versie : wanneer weet je??????
ghizlane921
23-02-2004, 09:52
ik heb een vraagje voor de jongens meisjes die het weten mogen ook reageren maar waar aan kan je zien of merken dat een jongen serieus met je is ik weet dat het per boy verschilt maar gewoon over het algemeen.
het zit namenlijk zo ik heb pas een jongen ontmoet en ik wil weten waar ik aan toe ben
ik heb hiervoor nooit een vriend gehad
Het ligt eraan, hoe hij in mekaar zit.
Ieder jongen verschilt., hoe oud ben jij , en hij
MOritzia
23-02-2004, 10:53
ik ben opgeroeit tussen de jongens. heb ook bijna alleen maar mannelijke vrienden gehad. ik weet precies waneer een jongen serieus is of niet. maar het ligt er maar net aan hoe die jongen zelf, zoals lawiza al zegt, in elkaar zit, hoe behandeld hij jou, hoe praat hij met jou, daarom ik ken die jongen die jij bedoeld niet ik kan je niet garanderen dat hij serieus is, ik zou zeggen leer hem eerst beter kennen voordat je wat met heb begint. te veel meisjes beginnen te snel een relatie met een jongen.
ik_oke_is
23-02-2004, 11:20
Origineel gepost door hasnilamour
een goeie jongen is een jongen die als eerste praat over zijn geloof en niet over zijn golf 4 en weinig vrienden heeft en respect toont voor je ouders en je omgeving en dit geldt ook voor een goeie meisje althans zo zie ik dat :o
golf 5 is al een tijdje uit :maf2:
mensen mensen jullie gaan steeds meer op die kaaskoppen lijken.
als ik een meisje leuk vind dan is mijn eerste stap naar haar ouders, daaruit mag zij begrijpen dat ik een goede relatie wil. als men dit zo doet dan krijg je een open relatie te samen met de ouders en als het toch niet zal gaan, even goede vrienden. Maar de basis ligt bij de ouders?
ghizlane921
23-02-2004, 11:41
sorry van mijn late reactie
ik ben 19 en hij is 22
hij praat vaak over trouwen met mij enz
en wil dat ik kennis maak met zijn moeder en zussen toen ik weigerde werd hij boos
hij herhaalt ook steeds dat hij mij zal vermoorden als hij mij met een ander jongen ziet
en dat hij mij gelukkig gaat maken
hij vond het wel belangrijk of ik een vriend heb gehad enz
MOritzia
23-02-2004, 11:41
Origineel gepost door hasj2
mensen mensen jullie gaan steeds meer op die kaaskoppen lijken.
als ik een meisje leuk vind dan is mijn eerste stap naar haar ouders, daaruit mag zij begrijpen dat ik een goede relatie wil. als men dit zo doet dan krijg je een open relatie te samen met de ouders en als het toch niet zal gaan, even goede vrienden. Maar de basis ligt bij de ouders?
waar slaat dat nou weer op. dus jij wil zeggen dat als je een serieus relatie aan wil gaan je allereerst de stap moet nemen naar haar of zijn ouders? nou eh.. wacht dacht je ervan om allereerst actie te nemen om dat meisje uberhaupt zelf eens te leren kennen. of denk jij, nou deze meisje bevalt mij wel, ziet er leuk uit hier wil ik de rest van mij leven mee slijten?
CrazyInLove
23-02-2004, 11:48
Begin er niet aan, alleen maar problemen. Is hij serieus met je, dan begin je geen relatie, dan spreken jullie gewoon als vrienden aan de telefoon en spreken jullie af in bijzijn van andere mensen. Ik weet dat hhet raar klinkt, en moeilijk maar dit is de beste manier om te weten of iemand serieus is. Als hij dan echt serieus blijkt te zijn en zijn karakter enz... Staat je aan, dan komt hij wel je hand vragen en gaan jullie tijdens jullie verlovingsperiode rustig met elkaar om. Zo vermijd je roddels, die je relatie met hem gewoon kapot gaan maken.
Hopelijk heb je er wat aan...
Beslama zusje
Origineel gepost door ghizlane921
ik heb een vraagje voor de jongens meisjes die het weten mogen ook reageren maar waar aan kan je zien of merken dat een jongen serieus met je is ik weet dat het per boy verschilt maar gewoon over het algemeen.
het zit namenlijk zo ik heb pas een jongen ontmoet en ik wil weten waar ik aan toe ben
ik heb hiervoor nooit een vriend gehad
Houden zo! Vrees Allah. En als je hem als vriend neemt, dan krijg je waarschijnlijk ook problemen op deze wereld, laat staan in het hiernamaals. Praat gewoon met hem. En als hij echt serieus is, dan komt hij wel om je hand vragen.
MOritzia
23-02-2004, 11:50
ik ben 19 en hij is 22
en wil dat ik kennis maak met zijn moeder en zussen toen ik weigerde werd hij boos
hij herhaalt ook steeds dat hij mij zal vermoorden als hij mij met een ander jongen ziet
wat een geschrifte gast zeg! dat ie gaat zeggen ik ga je vermoorden. nou meid ik kan je zeggen deze jongen gaat je zien als je bezit ik heb het zelf ook meegemaakt. hij zei je moet bij mij blijven je bent van mij dit dat. en ik ga elke jongen z'n leven verzieken die bij jou in de buurt komt. ook al wil je niet met mij verder je zult van mij blijven en ik zal elke jongen die jou probeerd te versieren weg jagen ze zullen zeggen "je hebt een geflipte ex" willen ze drama maken dan steek ik er 1 neer. i will be free and than u will see me! maak niet uit als ik vast kom te zitten. dat hele 2pac gebeuren. nou als het er zo 1tje is ken je maar beter afstand van hem doen. want nu klinkt het misschien nog mooi in je oortjes omdat je denkt van "wat maakt het nou uit dat hij dat zegt ik blijf toch bij hem" maar het gaat je toch een keer op je zenuwen werken, je wilt van hem af en dan is het te laat. maar ik ken ook verkeerd zitten hoor, maar aan dat gedrag, dat hij zegt ik ga je vermoorden nee dat kan toch niet!
UndercoverAngel
23-02-2004, 11:51
ik ben 19 en hij is 22
Je vraagt je af of je serieus kunt zijn met iemand die je dreigt te vermoorden als hij je met een andere jongen ziet?! Hij kan je ook op een andere manier duidelijk maken dat hij dat niet leuk zou vinden. :rolleyes:
Ook al zou hij serieus zijn, dan nog zou ik maken dat ik wegkwam. :maf3:
.:UcA:.
ghizlane921
23-02-2004, 11:53
tot nu toe heb ik nooit alleen met hem afgesproken
er gaan altijd twee vriendinnen mee toen hij mij daarop aansprak zei ik gewoon dat ik niet alleen met hem wou afspreken en hij had er daarna nooit meer wat over gezegt
ik weet dat het haram is om met hem aftespreken
CrazyInLove
23-02-2004, 11:56
Dat van vermoren moeten jullie niet zo letterlijk opnemen denk ik. Het was bij mij ook zo, maar daarmee bedoelde hij dat hij me graag zag en met niemand anders wilde zien... Ik vind het eerder lief. Je moet je niet gelijk bedreigd voelen hoor.
UndercoverAngel
23-02-2004, 12:02
Origineel gepost door CrazyInLove
Dat van vermoren moeten jullie niet zo letterlijk opnemen denk ik. Het was bij mij ook zo, maar daarmee bedoelde hij dat hij me graag zag en met niemand anders wilde zien... Ik vind het eerder lief. Je moet je niet gelijk bedreigd voelen hoor.
Noem je dat lief?!?! Iemand die zoiets zegt is tot veel dingen in staat. Ik zou maar heel goed oppassen met zulke typjes. Hij kan ook op een normale manier zeggen dat hij het niet goed/heel erg zou vinden om haar met andere jongens te zien.
Ik zou meteen aangifte gaan doen als hij zoiets zou zeggen. :o
.:UcA:.
ghizlane921
23-02-2004, 12:07
ja hij bedoelt het ook niet serieus
en hij heeft ook respect voor mij want hij heeft mij met geen vinger aangeraakt of geprobeerd
maar nou is er nog een probleen
hij is berbers uit elhoceima en ik ben half arabisch
en mijn ouders zijn tegen mensen van el hoceima
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.