Bekijk originele versie : Kies jij voor een IMPORT huwelijk?
Beste mensen,
Graag zou ik van een ieder willen vernemen of hij of zij voor een IMPORT huwelijk kiest of dat je gewoon je toekomstige partner uit Nederland haalt?
Het zou ook leuk zijn als jij meteen ook je mening zou willen delen met de rest, dit kun je doen door dit te vermelden in een reply :p.
maghrebgirl20
22-02-2004, 23:12
dat weet ik toch niet, ligt eraan... mektab he
ik trouw met de gene van wie ik hou al leeft ze in china
SweetRose
22-02-2004, 23:28
Alhoewel ik altijd bleef ontkennen dat ik iemand van marokko als mijn partner ga nemen, gaat het aanstaande zomer toch gebeuren.
Zo weet je maar dat je nooit NOOIT mag zeggen. Alles is en blijft mekteb.
alhoceima_boy15
22-02-2004, 23:28
Origineel gepost door zairi
ik trouw met de gene van wie ik hou al leeft ze in china :goedzo:
Shahirah
22-02-2004, 23:33
he guccimeid verlaten kan je altijd worden of het nou een jonge uit marokko is of uit nl. Alles is lmektab.
Dus mocroboy je had bij die pol nog één ding moeten zetten en dat is. Ik zou het niet weten alles wat allah wil. Lmektab dus.
ik zelf zou het ook niet weten maar ik hoop hier iemand tegen te komen waar ik me leven mee kan delen.
Shahirah
22-02-2004, 23:55
Origineel gepost door WaNNeBee_MoCrO
Klopt Shahirah je hebt helemaal gelijk! Hij is inmiddels aangepast ( bedankt SweetRose :goedzo: )
groetjes :zwaai:
your welkom ;)
SweetRose
23-02-2004, 00:10
Origineel gepost door Guccimeid
by the way ik ken geen enkele importhuwelijk dat is geslaagd eigenlijk
en dan maak ik echt geen grap
of ze zijn gescheiden en als ze getrouwd blijven gaan ze vreemd
Dan ken jij niet veel koppels waarvan er één geïmporteerd is.
Je hebt zowel rotzakken hier als uit maghreb.
Het zit 'm tussen de oren.
Niet dat papiertje waar ze hier mee mogen verblijven!
Ik kies voor een export huwelijk :D :D
ik kies voor de liefde! wat import/export :confused:
All_Eyes_On_Me
23-02-2004, 08:57
nou meid je zou eens moeten weten
maar mahlich ieder zn eigen ervaring ermee
Lady_moi
23-02-2004, 15:45
Mekteb
Sweet_Yasmin
23-02-2004, 16:05
Inshallah trouw ik gewoon met iemand van hier...
magrebgirl
23-02-2004, 16:15
Het gaat er niet om of je je aanstaande van hier of uit marokko haalt het gaat erom om je van haar/hem houdt. En of het nou een jongen van hier is of daar hij kan ook bij je weggaan. En ik denk dat die jongens die met meiden uit europa trouwen groot gelijk hebben als ze weggaan. Zeg nou eerlijk je hebt van die meiden gaan ze met een jongen uit marokko trouwen en dan zijn ze opeens verwend ik doe dit niet dat niet enz. Vind je het gek dat ze na de papieren gewoon weggaan eigen schuld. Als een jongen ziet dat hij met jou zijn leven kan delen zal hij niet weggaan en als je elgir bij hem hebt gedaan zal hij zeker niet bij je weggaan. IK zou zeker met een jongen uit marokko trouwen waarom niet als hij mij maar goed begrijpt en behandelt. En zal het zelfde bij hem doen. Dus meiden denk goed na en doe je niet alsof je nooit eten hebt gemaakt of hebt afgewassen.
Ik denk dat de meeste al hebben verwoord hoe ik erover denk:
- elmekteb
- nooit iemand uit marokko
- ik wil de ware liefde waar ik van hou.
Ik ben nu al wat jaartjes ouder en dus ook wijzer ( ahum ahum). Maar ik denk dat als ik tegen die tijd niemand tegenkom die mijn soulmate is en waar ik zielsveel van hou............dat ik dan ga nemen die van mijjn geloof is.
Ik als gelovige ben er uiterts van overtuigd dat een huwelijk verbonden door het geloof het beste een garantie biedt voor een gelukkig huwelijk. Een liefde die met de jaren groeit en heviger wordt zal de beloning zijn.
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.