Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat voel jij in zo een situatie?

missalhoeceima
22-02-2004, 22:46

ik kom thuis na een ****ing dag werken ,helemaal kapot.denk eindelijk weer thuis ga met pa tv kijken , je weet nix is veilig alleen al jaree kijken we samen .staat er een video band aan van een mooie jonge palestijnse man die afscheid aan het nemen is van de wereld en uitleg geeft waarom hij er vanavond niet meer is, neemt afscheid van zn ouders en familie en verteld de joden dat ze nooit in rust zullen leven zolang ze de palestijnen onder drukken en vernederen en niet laten leven waar ze willen en waneer ze willen.je staat even weer stil bij hoe het voor hem moet zijn dat ie zo ver gaat hoe erg moet hij zich voelen dat hij de dood als zijn red middel ziet?? dan denk ik zou ik het kunne ??je kijkt en kijkt en denkt shittt dit is vanmiddag opgenomen en nu is hij dood , het is in het nieuws geweest hij heeft een bus laten exploderen ..dan denk ej zn moeder weet het nu ook hoe zal zij zich voelen ?? hoe zou ik me voelen als het mijn zooon of broer was?? hoe zou jij je voelen? ik denk dat ik toch mn tranne zou prberen in te houden en een van die sterke palestijnse vrouwen zou wilen zijn die feest kreten gaat maken als ze hoort dat haar zoon als mujahidien is gegaan.ik hoop dat ik zo sterk in mn schoenne zou kunnen staan omdat te doen. en jij?????

zairi
22-02-2004, 22:49
ik zou dat nooit kunnen mezelf opblazen ik kan wel stoer praten en zeggen ja dat doe ik wel eventjes maar dat is niet zo het is erg voor die mensen maar ja wat voor keus hebben ze als ze niet vrij mogen zijn

alhoceima_boy15
22-02-2004, 23:23
Inshallah zal ik ook als mujahidien sterven.

LoVeLy_HaNaN
22-02-2004, 23:37
Origineel gepost door alhoceima_boy15 Inshallah zal ik ook als mujahidien sterven. Inscha Allah wij allemaal :)

Anissa_bel
23-02-2004, 01:38

Ik zou het niet weten....het is moeilijk maar als ik met mijn 2 ogen zie dat mijn volledige familie wordt uitgemoord en mishandeld...en alleen achterblijf versteend en verdwaald door woede, scheurende pijn..... ENKEL dan zou ik het doen! Enkel als ik de pijn en leed heb kunnen ervaren....dan zou ik het overwegen...neen, ik denk zeker..als ik de dood van mijn ouders voor ogen zag! Mijn familie is alles voor me....en zeker el waladien! Maar een feest van maken...is een beetje extreem! Gher layhfeth ou safe...:(

Lady_moi
23-02-2004, 12:16
Ik zou nie es verder kunnen kijken.. Ik kijk echt nie graag hoe dat de palestijnen lijden.. Moge allah hen belonen voor hun sbar amien beslema..

watmoetje
25-02-2004, 01:33
ik heb zwaar respect voor die mujahideen en de gene die zegt nee het zijn moordennaars **** jullie kanke lijers tiefes honden enz dat jullie zijn

watmoetje
25-02-2004, 01:41
Origineel gepost door hasnilamour ik weet het eigenlijk niet maar ik zou ook proberen me tranen in te houden hoewel dat heel moeilijk is en er een feest van maken dat is heel moeilijk......ik zou het niet doen. dat is het teken dat ze geven van wij zijn het er mee eens mij zoon /dochter is een held en ben blij om wat hij /zei heeft gedaan ondanks het verlies van haar/hem

ArabLady
25-02-2004, 01:48
ik zou flippen:maf2: