Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan mijn filmpje niet afspelen

Temmemt
09-11-2008, 13:50

Ik heb het met mediaplayer geprobeerd, quictime, maar het lukt wel met me samsung software.. hoe kan dit?

Mourri
09-11-2008, 14:02
bestandstype van het bestand?

amaltjuh
09-11-2008, 14:09
Het is zeker een 3gp bestand, zojah dan speelt de multimedia player van samsung alleen het bestand af, maar zo ook de quicktime player en muktimedia player van nokia! Is het een ander type bestand zou je even wat codecs moeten downloaden!

Mourri
09-11-2008, 14:34
Het is zeker een 3gp bestand, zojah dan speelt de multimedia player van samsung alleen het bestand af, maar zo ook de quicktime player en muktimedia player van nokia! Is het een ander type bestand zou je even wat codecs moeten downloaden! Met Quicktime kun je 3gp bestanden afspelen dus denk niet dat het 3gp bestanden zijn...

amaltjuh
09-11-2008, 14:38

Met Quicktime kun je 3gp bestanden afspelen dus denk niet dat het 3gp bestanden zijn... Jah daarom dat ik het ook erbij had gezet, ik denk gewoon dat ze wat codecs moet installeren. Maar ze moet eerst natuurlijk vermelden wat voor bestandstype het filmpje heeft zodat we verder kunnen kijken.

Mourri
09-11-2008, 14:43
Jah daarom dat ik het ook erbij had gezet, ik denk gewoon dat ze wat codecs moet installeren. Maar ze moet eerst natuurlijk vermelden wat voor bestandstype het filmpje heeft zodat we verder kunnen kijken. :goedzo: Dat zie je niet vaak. Vrouwen die dit soort dingen begrijpen. Doe jij ICT?:)

Mourri
09-11-2008, 14:45
Ik heb het met mediaplayer geprobeerd, quictime, maar het lukt wel met me samsung software.. hoe kan dit? Mevrouw, u gaat naar de volgende site: http://www.filehippo.com/download_vlc/ en dan klikt op het groene download knop, vervolgens download u het programma. Nadat u het hebt geinstalleerd speelt u het bestand af met deze programma. Moet goed komen

amaltjuh
09-11-2008, 14:54
:goedzo: Dat zie je niet vaak. Vrouwen die dit soort dingen begrijpen. Doe jij ICT?:) Meer een uitgelopen hobby :p.