Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rivalen!!!

LZN
17-10-2002, 11:31

Hallo allemaal ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste bericht. Ik heb hier veel discussies gelezen, veel zijn zinnig en heb ik dus geen commentaar op. Maar wat mij opvalt is de vijandigheid tussen berbers en arabieren (niet alleen hier op yasmina hoor). Mensen dat slaat nergens op, houd daar alsjeblieft mee op, we zijn allemaal marokanen. Berbers, arabieren, soessies het maakt allemaal niet uit. Medemarokanen ik wil jullie erop wijzen dat er een dag zal komen dat we met zijn allen voor elkaar moeten vechten, en hoe het er nou voor staat betwijfel ik of we tegen elkaar gaan vechten of tegen de echte vijanden van het marokaanse volk. Tot die dag verblijf ik, met vriendelijke groet Starlight P.s ik ben half arabisch en half berbers.

Tnawie
17-10-2002, 12:52
Origineel gepost door Starlight Hallo allemaal ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste bericht. Ik heb hier veel discussies gelezen, veel zijn zinnig en heb ik dus geen commentaar op. Maar wat mij opvalt is de vijandigheid tussen berbers en arabieren (niet alleen hier op yasmina hoor). Mensen dat slaat nergens op, houd daar alsjeblieft mee op, we zijn allemaal marokanen. Berbers, arabieren, soessies het maakt allemaal niet uit. Medemarokanen ik wil jullie erop wijzen dat er een dag zal komen dat we met zijn allen voor elkaar moeten vechten, en hoe het er nou voor staat betwijfel ik of we tegen elkaar gaan vechten of tegen de echte vijanden van het marokaanse volk. Tot die dag verblijf ik, met vriendelijke groet Starlight P.s ik ben half arabisch en half berbers Dat soort ruzies zie ik alleen op t net. Op het net waar mensen geen gezicht hebben, waar een mens niets meer is dan wat ie typt. Maar als de rivalen elkaar op straat tegen komen, dan merken ze dat de 'de rivaal' ook een gezicht heeft en dat het jou broer ook kon zijn. ik merk weinig van rivaliteit in mn omgeving.

Chatefemqemamu
17-10-2002, 13:40
ben zelf 100% arabisch... heb eigenlijk min of meer niks tegen de berbers.. ennuh... heb ook nooit gemerkt dat ze wat tegen mij hadden.. heeft er toevallig iemand wat tegen mij hier? thought so.. ;) ok je hebt wel eens van die dombo's die dan weer hun grote mond opentrekken maar die mensen geef ik niet eens t recht van spreken .. kan ze niet eens horen omdat ze ongegrond praten... maar moeten we ons daar nou serieus iets van aantrekken????

ZiLaaL
17-10-2002, 16:52
Ik zie noch hier, noch in real life "ruzies". Tuurlijk blijf je van die "gekke" beelden hebben zoals: Belgen zijn Dom Nederlanders zijn nuchter Joden zijn zuinig Souassa zijn Gierig Berbers zijn Streng Arabjes zijn Slappelingen :rolleyes:

laboudanda
17-10-2002, 18:54

Origineel gepost door Kenitrya Ik zie noch hier, noch in real life "ruzies". Tuurlijk blijf je van die "gekke" beelden hebben zoals: Belgen zijn Dom Nederlanders zijn nuchter Joden zijn zuinig Souassa zijn Gierig Berbers zijn Streng Arabjes zijn Slappelingen :rolleyes: Hey de NL'ers ZIJN GIERiG!! Ok einde les 1! HAPPY NOW?

Solomon
18-10-2002, 14:20
Laat het verleden rusten. Gebeurd is gebeurd. Kijk naar de toekomst.

Onslaught
21-10-2002, 10:47
starlight ik vind dat je 1000000000000% gelijk heb, het maakt neit uti at je ben als je maar je broeders en zusters help en dat vergeten vaak mensen maar ja life gos on he nou peace