Bekijk originele versie : Informatie gezocht.
Oujdia4Ever
22-02-2004, 19:58
Beste broeders en zusters,
Ik zou graag jullie mederwerking willen bij het volgende;
Zouden jullie hier alle informatie kunnen plaatsen wat jullie weten of kunnen vinden over de volgende zaken:
- Mvv-aanvraag
- Intergratiebeleid
- Inburgeringscursus
- Nieuwe regels april 2004 m.b.t importhuwelijken
En verder alles wat met dit onderwerp te maken heeft.
Vriendelijke dank
Groetjes
Wat je het allerbeste kunt doen is jezelf hier uitgebreid over laten informeren, op het net zijn er via google meerdere sites hier over te vinden.
Als je deze info wilt met als doel een aanstaande echtgenoot naar Nederland te halen, dan moet je een bruto inkomen hebben van wat meer dan 20.000 euro per maand, een vast contract, een eigen huis, je moet de inburgeringscursus zelf financieren, je krijgt het pas vergoed als je echtgenoot slaagt.
Ook krijg je een heel verhoor van de vreemdelingenpolitie, en heb je allerlei papieren nodig van je aanstaande echtgenoot uit Marokko. Misschien zou je het beste een afspraak kunnen maken met de dienst vreemdelingen politie, wellicht kunnen zij jou de exacte informatie verschaffen, en je wat tips geven.
Oujdia4Ever
22-02-2004, 20:07
hahahahah ok geen probleem ik verdien 30.000 euro per maand dus geen probleem.
En met deze info wil ik mensen verder helpen die dat willen, ik kijk zelf ook op het net en hulp van anderen is altijd mooi meegenomen.
enne ik denk dat je bedoelt 20.000 per jaar of is dat ook een nieuwe regel per 1 april hahaha. Ze doen er ook alles aan om ons te stoppen ...........................
Probeer het eens met www.google.nl
Een zoeksite waar je zeer veel verwijzingen naar sites kunt vinden als je de door jou genoemde onderwerpen intikt.
Oujdia4Ever
22-02-2004, 20:14
Dank je wel Peej, daar ben ik al op zoek. En verder is nog steeds alle info welkom.
Origineel gepost door Oujdia4Ever
hahahahah ok geen probleem ik verdien 30.000 euro per maand dus geen probleem.
En met deze info wil ik mensen verder helpen die dat willen, ik kijk zelf ook op het net en hulp van anderen is altijd mooi meegenomen.
enne ik denk dat je bedoelt 20.000 per jaar of is dat ook een nieuwe regel per 1 april hahaha. Ze doen er ook alles aan om ons te stoppen ...........................
30.000 euro per maand......................slik... :D
Of is dit een type-foutje ?... :D
In ieder geval.
Op www.ind.nl moet je in principe alle info vinden.
Oujdia4Ever
22-02-2004, 20:24
Origineel gepost door grendel
30.000 euro per maand......................slik... :D
Of is dit een type-foutje ?... :D
In ieder geval.
Op www.ind.nl moet je in principe alle info vinden.
Typfoutje waar nee joh :giechel:
Nee ik ben eigenlijk meer opzoek naar nieuwe informatie omtrent de nieuwe regels de oude informatie en die site van de IND ken ik inmiddels uit mijn hoofd. hehehe
Origineel gepost door Oujdia4Ever
Typfoutje waar nee joh :giechel:
Nee ik ben eigenlijk meer opzoek naar nieuwe informatie omtrent de nieuwe regels de oude informatie en die site van de IND ken ik inmiddels uit mijn hoofd. hehehe
Het is in ieder geval zoals het nu is.
Over plannetjes die nog door politici worden bekokstoofd en nog geen wet zijn kun je het beste naar de website's van de politieke partijen zelf gaan.
;)
Oujdia4Ever
22-02-2004, 20:30
Aha kijk dat is nou en goeie tip Grendel daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ga maar eerst eens even die site van Verdonk checken.........
Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan.
Je lijkt mij niet bepaald incapabel om je eigen boontjes te doppen en wat op internet rond te kijken.
Oujdia4Ever
22-02-2004, 21:01
Nou Heiba sorry maar je reactie is niet echt vriendelijk. Ik open een topic en vraag om iets en dat ik zelf al wat weet verbied me niet om meer informatie te vragen.... Sjonge jonge en verder zie ik nergens in de regels van marokko.nl staan dat informatie vragen als je zelf AL zoveel weet verboden is. Verbeter me maar als ik het bij het verkeerde eind heb.
Classy.Lady
22-02-2004, 21:04
Origineel gepost door Heiba
Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan.
Je lijkt mij niet bepaald incapabel om je eigen boontjes te doppen en wat op internet rond te kijken.
Dammnn wat een onzin zeg!
Wie of wat bepaalt wanneer je de vragen mag stellen?!
En hou zinnen zoals "je lijkt mij niet blabla" vooral voor jzelf..
Naar mijn weten ben je enkel een moderater en hebben ze je hier niet geplaatst als forumspsychologe...
Jeetje zeg...Wat ben jij toch grof... :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.