Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het zou je dochter maar wezen.

_BENZIE_
17-10-2002, 07:39

Zwanger Doktoren hebben bij een onderzoek naar de verspreiding van seksueel overdraagbare ziektes een stuitend verhaal van een 16-jarig Brits meisje ontdekt. Sinds haar twaalfde is ze tien keer zwanger geweest en heeft ze drie abortussen en vijf miskramen gehad. Het meisje heeft twee kinderen. Het is niet bekend of één of meerdere mannen verantwoordelijk waren voor de zwangerschappen. (NU.nl)

jimpie
17-10-2002, 07:47
Origineel gepost door _BENZIE_ Zwanger Doktoren hebben bij een onderzoek naar de verspreiding van seksueel overdraagbare ziektes een stuitend verhaal van een 16-jarig Brits meisje ontdekt. Sinds haar twaalfde is ze tien keer zwanger geweest en heeft ze drie abortussen en vijf miskramen gehad. Het meisje heeft twee kinderen. Het is niet bekend of één of meerdere mannen verantwoordelijk waren voor de zwangerschappen. (NU.nl) :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Mischa
17-10-2002, 07:52
Origineel gepost door _BENZIE_ Zwanger Doktoren hebben bij een onderzoek naar de verspreiding van seksueel overdraagbare ziektes een stuitend verhaal van een 16-jarig Brits meisje ontdekt. Sinds haar twaalfde is ze tien keer zwanger geweest en heeft ze drie abortussen en vijf miskramen gehad. Het meisje heeft twee kinderen. Het is niet bekend of één of meerdere mannen verantwoordelijk waren voor de zwangerschappen. (NU.nl) Benzie om 7 uur en nog wat hier :eek:

_BENZIE_
17-10-2002, 07:55
Origineel gepost door Mischa Benzie om 7 uur en nog wat hier :eek: nog hier? net wakker bedoel je. al om 6:18 trouwens :)

Mischa
17-10-2002, 08:21

Origineel gepost door _BENZIE_ nog hier? net wakker bedoel je. al om 6:18 trouwens :) Benzie om 7 uur en nog wat hier <-------zo te lezen ben ik niet goed wakker :D 6:18 ??............heb je buikpijn of zo :rolleyes:

_BENZIE_
17-10-2002, 08:24
ik moest iemand weg bringen vroeg in de cohtend :)

Mischa
17-10-2002, 08:30
Origineel gepost door _BENZIE_ ik moest iemand weg bringen vroeg in de cohtend :) ooh dus je bedje wacht nog op jou :D hey FarD dat is een lange reactie..........lees ik morgen wel heb geen tijd nu :D

Chatefemqemamu
17-10-2002, 13:42
Origineel gepost door _BENZIE_ Zwanger Doktoren hebben bij een onderzoek naar de verspreiding van seksueel overdraagbare ziektes een stuitend verhaal van een 16-jarig Brits meisje ontdekt. Sinds haar twaalfde is ze tien keer zwanger geweest en heeft ze drie abortussen en vijf miskramen gehad. Het meisje heeft twee kinderen. Het is niet bekend of één of meerdere mannen verantwoordelijk waren voor de zwangerschappen. (NU.nl) dit is dus een duidelijk voorbeeld waarom mensen eenhobby moeten gaan zoeken! :zwaai:

chadia_b
17-10-2002, 13:45
Origineel gepost door Lunatic007 dit is dus een duidelijk voorbeeld waarom mensen eenhobby moeten gaan zoeken! :zwaai: of ze heeft hiervan een hobby van gemaakt :rolleyes: groetjes chadia

dulce_lamia
17-10-2002, 13:46
Mijn god dat is dus 3 keer per jaar zwanger!!!

chadia_b
17-10-2002, 13:54
nee ze heeft 2 kinderen dus 2 keer 9 maanden en dan blijft er nog 2 jaar en 6 maanden over dus in die tijd heeft 3 abortussen en 5 miskramen gehad. dus om de ongeveer 3 maanden werd ze zwanger. (als ik het goed heb uitgerekend) groetjes chqdiq