Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..::que?????????::..

EMIEN
17-10-2002, 01:00

.............::::::::::::QUE?:::::::::::.......... ................ Wat hoor ik nou........................... IZ MUZIEK HARAM????????????????????????????????????????

Solomon
17-10-2002, 01:12
Het is simpel, iedereen leeft zoals hij wil. Luister naar muziek of niet. Dat maak je zelf uit. Voor mij is muziek een onderdeel van mijn leven. Ik zou niet meer zonder kunnen. Kan me ook niet voorstellen dat wel kan. Maar ja. Dat moeten ze zelf weten.

Chaimaa
17-10-2002, 19:37
Origineel gepost door Imhotep Inderdaad. Het staat ergens in de koran. En een aantal lui hadden het erover. Maar goed, ik luister nog steeds naar Erykah Badu en Dr. Dre. :lekkerpuh Als het aan sommige personen ligt mag je alleen nog maar ademhalen. :jammer: Wat jij nu zegt vind ik zo onbeschoft! het slaat dus echt nergens op...die tong die je nu dus uitsteekt steek je werkelijk naar allah uit en dat mag je later ook doen als allah vraagt waarom je TOCH naar muziek luistert...klaar en niet eromheen gaan winden HARAM IS HARAM..en die personen hebben er dus niks mee temaken die brengen alleen de booschap over....en ga mijn nu niet op mijn fouten wijzen alleen omdat ik zo fel tegen jou reageer want ik weet waar mijn fouten liggen en probeer er wat aan te doen en steek niet zomaar me tong uit....

soumaya1
17-10-2002, 19:40
oh muziek is haram, nou dan heb ik echt een probleem, ik luister elke minuut van de dag naar muziek!!!!!!!!

soumaya1
17-10-2002, 19:44

Origineel gepost door angel21 heeeyy soum, Uitzetten die boel!!!! ga maar gewoon zo dansen ;) :boogie: :boogie: okey meid,,, :boogie: :boogie: mare is dansen niet haram dan???????? :rolleyes: :rolleyes: dan mogen we helemaal niks meer..... :( :( :(

Chaimaa
17-10-2002, 19:47
Origineel gepost door soumaya1 okey meid,,, :boogie: :boogie: mare is dansen niet haram dan???????? :rolleyes: :rolleyes: dan mogen we helemaal niks meer..... :( :( :( je mag wel zingen en dansen maar niemand die je mag zien of horen van ander geslacht :p

soumaya1
17-10-2002, 19:54
Origineel gepost door Chaimaa je mag wel zingen en dansen maar niemand die je mag zien of horen van ander geslacht :p oooh gelukkig maar :D dacht ff dat ik stil op de bank moest gaan zitten pfff ;)

DESPERADA
17-10-2002, 19:58
Origineel gepost door EMIEN .............::::::::::::QUE?:::::::::::.......... ................ Wat hoor ik nou........................... IZ MUZIEK HARAM???????????????????????????????????????? Lees de discussie maar bij huwelijk en islam, daar kan je alle bewijzen er bij lezen met bron vermelding........