Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geslagen worden door je vriendin ???

Pagina's : [1] 2

tiyaah22
22-02-2004, 17:53

hoe komt het ?? kan dit ?? komt dit voor ?? heb je ervaring ?? vertel !! komt dit bij iemand thuis voor ? wat doe je eraan ? helpt terugkloppen ?? of maakt het de situatie alleen erger ?

Lady_moi
22-02-2004, 17:55
Zema slaan lost iets op. Da maakt het alleen maar erger.

qwatra
22-02-2004, 18:05
een vriendin van me is ook een harde tante, ik gaf haar laatst een tikje om te spelen, geeft ze me een harde klop terug, ik was sooo kwaad, ik ben gewoon weg gegaan....dus terugslaan helpt zeker niet, boesasxxxx

tiyaah22
22-02-2004, 18:17
maar waar ik eigenlijk naartoe wilde is zyn er mannen die worden geslagen door een meisje /vrouw ?????? ik denk dat dit wel voorkomt maar in zekere mate nog steeds een taboe is !!

qwatra
22-02-2004, 18:27

Origineel gepost door tiyaah22 maar waar ik eigenlijk naartoe wilde is zyn er mannen die worden geslagen door een meisje /vrouw ?????? ik denk dat dit wel voorkomt maar in zekere mate nog steeds een taboe is !! :confused: Nog nooit gehoord, maar kan wel misschien.... :jammer:

lhouceimagirl1
22-02-2004, 18:30
jaaah zeker, een vriendin van me heeft haar man gewoon een klap verkocht!! en mannen geef jullie gewoon toe dat jullie wel eens een klap hebben ontvagen wella?eerlijk

misstangaouia
22-02-2004, 18:32
hahaha denk niet dat de mannen het eerlijk gaan zeggen

Chatefemqemamu
22-02-2004, 18:32
kheb mn ex wel s een klap verkocht.. je hebt gewoon van die mensen die kunnen je ongeloofelijk kwaad maken... nie goed voor je.. dan kreeg ik t wel terug in de vorm van een dieuw om te kappen majah.. daarom is t dus ook een EX

Ayliah
22-02-2004, 20:14
:giechel: Waarom denk je dat ik nu lach? :ego:

maghrebgirl20
22-02-2004, 21:35
:schrik2: wajow vrouwen die hun mannen slaan :maf: en mannen die hun vrouwen slaan :maf: :maf:

ik_oke_is
22-02-2004, 21:41
Origineel gepost door tiyaah22 hoe komt het ?? kan dit ?? komt dit voor ?? heb je ervaring ?? vertel !! komt dit bij iemand thuis voor ? wat doe je eraan ? helpt terugkloppen ?? of maakt het de situatie alleen erger ? ik ben er nog steeds niet goed van :hihi: :maf2:

tiyaah22
23-02-2004, 14:11
hahaha waarom niet ?? ze3ma je gaat me toch niet vertellen dat het NIET voorkomt ???? heb genoeg wilde verhaaltjes gehoord, maar de mannen durven er niet voor uit te komen ----> de kans is groot dat ze dan worden uitgemaakt voor SUKKEL, of SHMET !!

Ghizlanetje
25-02-2004, 09:40
.... moet kunnen hoor mannen die hun vrouwen wel ''eens'' een tik geven :D eens in de zoveel tijd het moet zeker geen VAST geworden!!

ArabLady
25-02-2004, 10:50
aaaaaaaah jullie zijn zo lief voor elkaar:romance:

Ghizlanetje
25-02-2004, 10:56

Origineel gepost door LandMForever Wat een flauwekul.. Wat tikje geven je slaat geen klein kind je bent 2 volwassenen mensen. Die met elkaar moeten communiceren. Ik hoop voor jou dat geen ene jongen met wie jij omgaat jou dit hoort zeggen want dan vrees het ergste voor jou. En waarom zou ik m'n vriendin een klapverkopen wij mannen doen veel ergere dingen dus dan verdienen wij ook klappen, yek?? Klappen helpt niet. PRATEN DAT IS DE JUISTE TERM..... Ik zou m'n vriendin/vrouw nooit met 1 vinger durven aan te raken. Ik straf haar wel op een andere manier en m'n a.s vrouw weet wel hoe ik haar zal straffen :D heeft nix met flauwenkul te maken vriend, ik heb het dan niet over echt geweld maar meer iets van een ''tikje'' en geloof me, wie mij denkt te kunnen slaan die mep ik gewoon keihard terug!!

Pagina's : [1] 2