Bekijk originele versie : Scholen enz in belgie
lieveranoniem.
07-11-2008, 16:51
heeyy mensen,
ik ga na de zomervakantie verhuizen naar belgie maar ik heb wat vraagjz over de scholen daaroo enzo.
ik ga waarschijnlijk in borghout ofzo wonen, het ligt vlakbij antwerpen geloof ik.
- hebben ze daar veel goede vwo scholen ? ( ik doe nu vwo )
- is het waar dat je daar op vwo scholen een uniform moet dragen ? zo ja ; hoe ziet dat uniform eruit? zou iemand een foto kunnen plaatsen ? :o
- en zijn er verder nog belangrijke dingen die ik moet weten ?
thnx alvast !
xxx -
dag meisje,
In borgerhout zijn er denk ik niet zooo goeie scholen, moet je meer naar Centraal of in de buurt daarvan... (borgerhout ligt in antwerpen en is maar 5 min ofzo van Centraal ;))
VWO kennen we indd niet maar volgens mij komt het overeen met ASO of TSO van belgie ;)
uniform scholen? hmm zelf katholieke scholen doen niet meer aan uniforms ;). Ga zeker even checkke in de site die een_belgje heeft geplaatst.
Veel succes meid
mOcrOchik_A
09-11-2008, 15:20
Salaam meid,
ik ben zelf ook pas een jaartje verhuisd naar belgie, het is hier heel anders dan in nl ja, en uniformen hebben ze niet echt meer op een paar scholen na. Heb je meer vragen? Je Mag me altijd wel pm“en :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.