Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kosten trouwfeest Marokko?

Pagina's : [1] 2

ikrammm
22-02-2004, 16:11

Wie heeft er een trouwfeest in Marokko gehad? Hoeveel kost ongeveer: een band een negaffa met drie jurken en opmaken etc een zaal met decoratie Wie kan me een prijsindicatie geven? Alvast heel erg bedankt

Classy.Lady
22-02-2004, 16:14
Dat zocht ik ook al net...;)

welo
22-02-2004, 16:41
Je kan het net zo goedkoop of duur maken als dat je zelf wilt. Negeffa's de band en de zalen heb je in verschillende prijsklassen. Je zal echt van tevoren moeten gaan en navraag doen in de stad waar je, je bruiloft viert.

miss19oujdia
22-02-2004, 16:50
In marokko is het echt goedkoop hooorrrrrrrrr daar hoef je je geen zorgen over te maken met 4 duizend eurotjes heb je al een perfecte bruiloft echt waaar

Classy.Lady
22-02-2004, 17:12

Origineel gepost door janan hoi ,mijn zus is ook getroud in marokko.zij heeft ook een band een 7 juren+bruidsjurk.gewoon alles wat hoort op een bruiloft dat heeft ons €40.000 gekostl,maar het ligt gewoon wat jii wilt als je een mooie goede bruiloft wil moet je meer uit geven. ik wnesje veel plezier alvast met je bruiloft. ciao............... :eek: 4000 of 40.000? :eek:

TARIFITGIRL
22-02-2004, 17:42
hoiii sadgirl ,,,ik wou vragen 7 jurken heeft ze dat op een dag aangedaan en waarwas het in marokko

najet
22-02-2004, 17:45
salam ik heb mijn bruiloft ook in marokko gedaan maar dat was niet zo goedkoop als 4000,- euro. Mijn bruiloft heeft mij (ouders) plus minus 12.000 gekost. mijn bruiloft heb ik larache gehouden veel spullen kwamen uit tanger. en veel benodigheden hebben we van hier meegenomen. er zijn wel verschillende prijs klasse. maar dat ligt helemaal aan jezelf. maar je moet inderdaad wel van te voren besperken en zo min mogelijk laten merken dat je uit het buitenland komt . dat kan al gauw 1000,- euro schelen in de totaal prijs. voor de aanstaande bruidjes alvast gefeliciteerd en wens jullie een gezegend huwelijk groetjes zineb

Classy.Lady
22-02-2004, 17:47
Origineel gepost door TARIFITGIRL hoiii sadgirl ,,,ik wou vragen 7 jurken heeft ze dat op een dag aangedaan en waarwas het in marokko Dag meid, Geen idee...Dat zou je aan haar even moeten vragen..;)

TARIFITGIRL
22-02-2004, 18:12
oooh sorry hen de verkeerde naam opgeschreven het moest jannan zijn

ikrammm
22-02-2004, 19:57
heb je aan 3000 euro genoeg aan een bruiloft in Marokko? Band, zaal decoratie, negaffa, drie jurken, fotograaf cameraman?? Zal dat lukken of moet ik nog harder sparen?

Classy.Lady
22-02-2004, 20:08
Origineel gepost door najet salam ik heb mijn bruiloft ook in marokko gedaan maar dat was niet zo goedkoop als 4000,- euro. Mijn bruiloft heeft mij (ouders) plus minus 12.000 gekost. mijn bruiloft heb ik larache gehouden veel spullen kwamen uit tanger. en veel benodigheden hebben we van hier meegenomen. er zijn wel verschillende prijs klasse. maar dat ligt helemaal aan jezelf. maar je moet inderdaad wel van te voren besperken en zo min mogelijk laten merken dat je uit het buitenland komt . dat kan al gauw 1000,- euro schelen in de totaal prijs. voor de aanstaande bruidjes alvast gefeliciteerd en wens jullie een gezegend huwelijk groetjes zineb Hoeveel heeft alles jou apart gekost..? Dus negaffa, zaal blabla..?

najet
22-02-2004, 20:10
salam als je dingen alvast vast legt dan kan het inschallah lukken, ik ken mensen die het inderdaad voor die prijs ook hebben gedaan. maar je moet dan wel alles al vast leggen want in de zomer is het gewoon duurder en inschallah lukt het je wel om in die prijs klasse iets te vinden moge allah je helpen inschallah groetjes zineb

miss19oujdia
22-02-2004, 21:30
Ik zei het ook al 4 000 euro kan je een perfecte bruiloft krijgen ken ook iemand die het voor die prijs heeft gedaan en het was echt een geslaagde bruiloft

najet
22-02-2004, 23:51
salam dit zijn de kosten apart sadgirl2004 negeffa 900,- de band 1500,- de band voor henna dag 700,- de kleine dingetjes in totaal 1000,- o.a kaarsen henna spullen, keuken spullen, etc etc etc eten en serveerster en tejabat 2000,- bruidsjurk 1100,- dakka 350,- de zaal (hotel) 1600,- bedankjes en trouwkaarten samen 500,- trouwringen 300,- koekjes 300,- bedankjes voor de kinderen 250,- huur prijs stoelen decoratie bloemen etc 700,- neggafa was zonder stoelen en dergelijke heb ik apart gehuurd omdat ze uit nederland komt en geen spullen in marokko heeft geen stoelen decoratie etc dat was het zo een beetje zal zeker wel wat vergeten zijn maar dit is het zo een beetje de taart was een cadeau, hotel overnachtingen waren cadeau, dus dat valt weer mee

Classy.Lady
23-02-2004, 08:53

Origineel gepost door najet salam dit zijn de kosten apart sadgirl2004 negeffa 900,- de band 1500,- de band voor henna dag 700,- de kleine dingetjes in totaal 1000,- o.a kaarsen henna spullen, keuken spullen, etc etc etc eten en serveerster en tejabat 2000,- bruidsjurk 1100,- dakka 350,- de zaal (hotel) 1600,- bedankjes en trouwkaarten samen 500,- trouwringen 300,- koekjes 300,- bedankjes voor de kinderen 250,- huur prijs stoelen decoratie bloemen etc 700,- neggafa was zonder stoelen en dergelijke heb ik apart gehuurd omdat ze uit nederland komt en geen spullen in marokko heeft geen stoelen decoratie etc dat was het zo een beetje zal zeker wel wat vergeten zijn maar dit is het zo een beetje de taart was een cadeau, hotel overnachtingen waren cadeau, dus dat valt weer mee Thanxx Meid... Zo zo...ergens valt dit toch wel tegen..Ik had verwacht dat het véééél goedkoper zou zijn in Marokko...:o

Pagina's : [1] 2