Bekijk originele versie : help!!!
salaam allemaal, ik ben een marokkaans meisje van 19 en ik wil binnenkort een marokkaanse klding zaak beginnen in amsterdam, ik heb al plannen etc en alles op papier gezet, Maar mijn vraag aan jullie is nu, hoe moet ik dit nou precies doen, ik heb alles al op papier en ik weet prcies wat ik wil ik zie al helemaal voor me dat ik mn eigen zaak heb maar ik denk dat dat nie echt genoeg is.
help me pls....:o wil dit heeeel graag!
Is niet zo moeilijk, wel redelijk wat administratie in het begin.
Kijk op de KvK in Amsterdam en google er op los.
www.kvk.nl
http://www.loonwijzer.nl/home/eigenbaaswijzer/starten
Probeer het eerst zelfstandig, als het dan niet lukt, probeer er pas dan een adviseur bij te nemen.
Success.
Ga naar een kvkstartersdag voor advies over de administratie etc.
daarnaast moet je een marketingplan hebben, waarin staat wat je gaat doen en wat je product is en wie je concurrenten zijn. Maak een swot analyse waarin je sterke en zwakke punten staan. Zorg dat je iets unieks of anders verkoopt dan je concurrenten, bezoek je concurrenten en kijk hoe zij het doen.. stel jezelf voor wat voor producten je gaat aanbieden en waar je ze vandaag haalt. Daarnaast moet je startkapitaal hebben.
succes en hoor het wel als je vragen hebt..
bedankt heren echt waar, waardeer jullie hulp zeer....en ik zal jullie zekerss lastig vallen als ik hulp nodig heb.
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.