Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom klikt het niet tussen de meeste marokkaanse meisjes en jongens????

Pagina's : [1] 2 3 4

soussia_1979
22-02-2004, 14:48

Hoi hoi Het lijkt net of we rivalen :kwaad: van elkaar zijn geworden!!!!! Zowel de marokkaanse meisjes als jongens hebben succes bij de mooiste italianen, grieken, zuid-amerikanen, nederlanders, belgen enzo..... We worden als het ware aanbeden door hun, echt op handen en voeten gedragen, ze vallen gewoon op marokkaanse types of het nu meisjes of jongens zijn, maaaar..... Op het eind van de dag willen we hen niet!!!!! Nee we willen ons eigen ras omdat we ervan uitgaan dat we enkel met hen een leven kunnen leiden waarin we ons goed en thuis gaan voelen!!!! Maaaaaar meer en meer krijg ik de indruk dat we in een levensfase zitten hier in "Europa" dat de meeste marokkaanse meisjes en jongens gewoon niet meer op elkaar kunnen vertrouwen en met elkaar kunnen opschieten, laat staan op elkaar verliefd worden!!! ECHT ECHT Jammer vind ik het want ik vind ons een gezellige ras, moeilijk :rolleyes: maar toch gezellig!! en ik denk dat het nog gezelliger zou zijn als wij eerst begonnen met ons eigen jongens en meisjes niet zwart te maken, want mensen we hebben het hier al moeilijk dussss waarom :confused: zouden we het ons moeilijker maken !!! Beste, mooiste, grappigste marokkaanse :) vrienden - vriendinnen waarom :confused: ????????

sweetest82
22-02-2004, 14:52
ja vind ik ook. enige wat ze doen is elkaar uitbokken

Screech_Bep
22-02-2004, 14:54
Omdat die meiden vertyft eigenwijs zijn en zich te gemancipeerd voelen. Dat is de reden

soussia_1979
22-02-2004, 15:13
Origineel gepost door cappie Beste sousia, Ik ben het helemaal met je eens over wat je zegt dat de Marokkanen gewoon veel aandacht krijgen van niet-marokkanen, maar marokkanen onderling. We zijn geen aartsrivalen alleen er zijn een aantal obstakels waarom het nu niet goed gaat volgens mij: 1. het beeld van de marokkaanse jongens is nu helemaal naar de klote, en wordt beetje bij beetje erger. 2. de meeste (niet iedereen dus) marokkaanse jongens die een realtie zokeen doen het alleen voor een ding (je weet net zo goed wat dat is) 3. de meeste jongens willen eerst uitgespeeld zijn en dan pas gaan ze op zoek naar een kandidaat om te trouwen. Iewa lah iehdiehoem, das het enige wat we kunnen zeggen toch? 1)Ja ik merk ook dat het beetje bij beetje erger word!!!! Maar ik vind echt heel spijtig, en ik vind dat we hier op één of ander manier verandering in moeten brengen maar HOE :confused: !!! Eén ding weet ik al zeker, het moet bij ieder marokkaanse individu zelf beginnen!!! 2) ik :) weet heus wel wat je bedoelt hoor, maar eigenlijk vind ik dat ook wel hypocriet van zowel de jongens als meisjes die het doen en toch nog gaan oordelen over de jongens en meisjes die het ook doen!!! En tja ze zeggen wel "bij de meiden merk je het en de jongens niet" ! Dan stel ik me de vraag voor wie we dan werkelijk bang zijn :confused: ???? 3) Meisjes - jongens we zijn broeders en zusters van elkaar, dussss laat ons elkaar respecteren :) 4) :( 3fekoum denk er over na voor je een stupide uitspraak doet over je landgenoot!!! we hebben alleen elkaar en we moeten het echt voor elkaar opnemen !!!! Aja Cappie na dit stukje opnieuw gelezen te hebben, lijkt het net of ik jouw uitspraak stupid vind :D maar ik heb het dus niet over jouw stukje want ik ben het helemaal met je eens ;)

lady_khadija
22-02-2004, 15:25

Origineel gepost door SahafFan meiden in nederland willen stoer doen en ze ,luisteren niet naar de man marokaans ejongen moet baas zijn over vrouw, en die vrouwtjes hier voelen zich daar te goed voor het staat in quran dus kom nie an van da ik lieg, dan maar een vrouwtje uit marokko die niet van me houd, en tog luisterd dan 1tje hier die sneeky doet, en eigenwijs is je moet ze gewoon met respect behandelen.....kijk hoe ze over ons praten...marokkaanse meiden dit, marokkaanse meiden dat.....dan hoeft het je ook niet te verbazen dat we voor onszelf opkomen....

soussia_1979
22-02-2004, 15:33
Origineel gepost door SahafFan meiden in nederland willen stoer doen en ze ,luisteren niet naar de man marokaans ejongen moet baas zijn over vrouw, en die vrouwtjes hier voelen zich daar te goed voor het staat in quran dus kom nie an van da ik lieg, dan maar een vrouwtje uit marokko die niet van me houd, en tog luisterd dan 1tje hier die sneeky doet, en eigenwijs is Dag SahafFan Het heeft nix met stoer zijn te maken!!!! Zowel de jongens en meisjes proberen nu en dan stoer te doen, praten is dan de boodschap!!!! Communiceer met elkaar!! Als we met andere nationaliteiten kunnen praten dan moeten we dat toch zekerrrr eerst met ons eigen ras kunnen doen , of niet soms? En in de quran staat ook dat we ELKAAR moeten respecteren en niet over elkaar gaan OORDELEN, daar hebben jij noch ik de bevoegdheid voor beste vriend SahafFan ;)

sdon_corleone
22-02-2004, 15:51
he amateur ga niet zeggen het staat in koran, a loser je weet helemaal niet wat daar staat. hi ked gerbak. je meot je vrouw met respect behandelen, jullize ijn gelijken, en een vrouw moet niks, ze mag, maar de enige die daarover gaat is allah(swt). ik heb nu al medelijden met je toekomstige vrouw!!.

boedriebelle
22-02-2004, 16:42
zie je we zijn het weer niet eens hier op de forum. dames en heren.............. . kop dicht over elkaar. en ja de beste marokkaanse meiden heb je in marokko.......!!!! heb het zelf gezien. die van hier bijvoorbeeld hebben alleen een grote mond, je vraagt er bijvoorbeeld: malika..... wat gaan we vandaag eten???????? antwoordt ze; ik heb vandaag geen tijd...... ik moet me nagels nog bijknippen en ik wil graag de film zien vanavond met me vriendinen..... ga maar lekker naar de snackbar . nota bene .marokkaanse meiden van hier: niet mee te leven ,maar ze vermoorden kan ook niet! :o

fauziaha
22-02-2004, 16:46
hey lieverdjes! ik denk dat we niet goed meer met elkaar overeen kunnen komen omdat marokaanse jongens alleen SEX ,SEX EN NOG EENS SEX WILLEN!! eerst zijn ze heel goed met je die marokaanse jongens en als je dan niet doen wat ze willen laten ze je als een baksteen vallen en roddelen ze aan iedereen verder dat je een **** bent! sorry voor de marokaanse die dat niet zijn maar niemand gaat mij hier komen verteel dat dat niet zo is !! dikke kusjes fauzia

soussia_1979
22-02-2004, 16:57
Origineel gepost door boedriebelle zie je we zijn het weer niet eens hier op de forum. dames en heren.............. . kop dicht over elkaar. en ja de beste marokkaanse meiden heb je in marokko.......!!!! heb het zelf gezien. die van hier bijvoorbeeld hebben alleen een grote mond, je vraagt er bijvoorbeeld: malika..... wat gaan we vandaag eten???????? antwoordt ze; ik heb vandaag geen tijd...... ik moet me nagels nog bijknippen en ik wil graag de film zien vanavond met me vriendinen..... ga maar lekker naar de snackbar . nota bene .marokkaanse meiden van hier: niet mee te leven ,maar ze vermoorden kan ook niet! :o Sorry hoor, maar de meeste marokkaanse mensen uit marokko zijn geslepen !!! je kunt ze natuurlijk niet allemaal over dezelfde kant scheren, maar de meisje vandaar kunnen zelfs wasmiddel gaan opdrinken als meneertje tegen dit of dat begint te protesteren ennnn de meeste mannen uit marokko krijgen meteen vleugels zodra ze die magische papiertjes in handen hebben!!! Eén ding weet ik zekerrrr "wij hier zijn tenminste niet zo materialistisch ingesteld als ons landgenoten die nog in bled wonen ennnn ook vind ik dat wij hier meer over eerlijke Niya beschikken" ennnn we hoeven ook geen dramatische acties te ondernemen als we het een keertje niet eens zijn met onze partner!!

soussia_1979
22-02-2004, 17:33
Ik zou heel graag jullie mening hierover willen weten hoor en of we hier al dan niet een mega draai aan kunnen geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arabier_X
22-02-2004, 18:33
kijk de jongens halen meiden uit marokko, omdat ze niet tegen kritiek kunnen....kijk meiden van hier zijn niet op hun mondje gevallen dat laten ze ook merken...BETER kijk meiden van maroc zijn net slangen als de douane voorbij zijn dan hebben ze rechten dus de hoorns komen naar buiten... beter een haan die dag en nacht kraait dan een grote cobra die naast je slaapt....... greetz arab... PS: Je kan nooit weten wat die meiden in maroc hebben uitgespookt.. THUMPS UP VOOR DE OLLANDA GIRLZZZZ

lhouceimagirl1
22-02-2004, 18:41
helemaal mee eens arabier_X, klasse:)

misstangaouia
22-02-2004, 18:53
ja of niet sommige jongens denken dat de meisjes uit marokko nog steeds het zelfde zijn lief en onschuldig nou dus niet heel veel bekende van me die getrouwd zijn met meisjes uit marokko die hebben allemaal spijt allemaal hebben ze problemen en op begin leken rustig enz.maar nu pas merkt iedereen hoe schijnheilig ze wel niet zijn!! dus kom niet zeggen dat die van marokko beter zijn!!!

soussia_1979
22-02-2004, 18:56

Origineel gepost door Arabier_X kijk de jongens halen meiden uit marokko, omdat ze niet tegen kritiek kunnen....kijk meiden van hier zijn niet op hun mondje gevallen dat laten ze ook merken...BETER kijk meiden van maroc zijn net slangen als de douane voorbij zijn dan hebben ze rechten dus de hoorns komen naar buiten... beter een haan die dag en nacht kraait dan een grote cobra die naast je slaapt....... greetz arab... PS: Je kan nooit weten wat die meiden in maroc hebben uitgespookt.. THUMPS UP VOOR DE OLLANDA GIRLZZZZ Hoi hoi Meneer Arabier_X :) Wel ook ik ben het helemaal eens met je!!! Maar hoe kunnen we aan onze marokkaantjes hier duidelijk maken dat zowel de meisjes als jongens gezellige mensen zijn en dat we moeten leren luisteren naar elkaar, en dat als ze problemen hebben met een bepaalde persoon of gedachte van een persoon dat ze er eens over proberen te praten ipv meteen naar elkaar beginnen te schelden en met verwijten naar elkaar te gooien!!!! We zijn goede mensen en we zijn mooie mensen en we verdienen elkaar omdat een andere ras niet kan tippen aan de schoonheid van een marokkaanse jongen, en die andere ras kan ook niet tippen aan de schoonheid van een marokkaanse meisje!!!!!!!!!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4