Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opvallend

amira00
07-11-2008, 10:41

salaam, Wat mij erg opvalt is dat er vaak topics geopend worden door meiden die ontmaagd zijn voor het huwelijk. Ik snap niet waarom ze dit doen, want antwoorden hier kan je niet vinden op je begane zonde-fout. Ik vind het zeer spijtig om te lezen dat sommigen hun kostbaarste bezit zommaar weg hebben gegeven aan iemand zie ze totaal niet seriuese nemen. Meiden denk eraan ... sommigen mannen willen alleen maar spelen...en liegen om het feit dat ze met je willen trouwen etc.. Ik hoop dat die meiden die zo kwetsbaar en beinvloedbaar zijn toch ergens naar een stemmetje in hun hoofd luisteren en de juiste beslissingen nemen. Meiden bescherm jezelf en allah swt zal je belonen. xxxxx moi

koekje21
07-11-2008, 12:34
ik vind het de fout van de ouders die niet met hun kinderen praten over sex en waarom je je zelf zou moeten beschermen tegen sex voor het huwlijk en wat de straf daarop is en wat er zou kunnen gebeuren als je zou trouwen en je man komt achter dat je geen maagd bent

Artop
07-11-2008, 13:34
ik vind het de fout van de ouders die niet met hun kinderen praten over sex en waarom je je zelf zou moeten beschermen tegen sex voor het huwlijk en wat de straf daarop is en wat er zou kunnen gebeuren als je zou trouwen en je man komt achter dat je geen maagd bent Voor een deel mss wel, maar ik hoef niet persé met mn ouders daarover te praten om dat te weten hoor.. Kdenk vooral ongehoorzaamheid aan zichzelf en hun religie.. Of domheid..

koekje21
07-11-2008, 13:49
ja ook wat jij zegt maar er zijn ook genoeg onwetende ik ben pas over islam gaan leren toen ik getrouwd was mijn ouders hebben me nooit wat verteld waardoor ik wel sommige fouten helaas heb gemaakt terwijl mijn broer werd verteld dat hij condooms moest gebruiken in geval dat....... ik bedoel wat voor boodschap krijg je dan over? maar een combinatie van de twee dingen die jij en ik noemen denk ik