Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ZOnnebank Vraagjee.??

Honey005
06-11-2008, 23:07

Na hoeveel x zie je resultaat??

Mysterious_M
06-11-2008, 23:09
oeplah;)

Nefertari
06-11-2008, 23:13
Na hoeveel x zie je resultaat?? Hangt van persoon tot persoon af...heb je veel kleurpigment of niet, ben je heel bleek of reeds licht getint...dus enkel het doen zal het uitmaken. ;)

Honey005
06-11-2008, 23:23
Hangt van persoon tot persoon af...heb je veel kleurpigment of niet, ben je heel bleek of reeds licht getint...dus enkel het doen zal het uitmaken. ;) ik ben licht getint..

Nefertari
06-11-2008, 23:27

ik ben licht getint.. Dan heb je meestal na 3 beurten al een leuk kleurtje. Te donker van de zonnebank is ook weer niet echt mooi.

Honey005
06-11-2008, 23:34
Dan heb je meestal na 3 beurten al een leuk kleurtje. Te donker van de zonnebank is ook weer niet echt mooi. OKee thnx,, jah dat vind ik Ook niet mooi:o heb je nog tips..?? ik hoorde als jezelf insmeert met olijfolie dat je dan sneller bruin word?

Nefertari
06-11-2008, 23:44
OKee thnx,, jah dat vind ik Ook niet mooi:o heb je nog tips..?? ik hoorde als jezelf insmeert met olijfolie dat je dan sneller bruin word? Ik zou dat toch niet aanraden...meestal heb je produkten die je kan insmeren bij het zonnebanken...produkten speciaal hiervoor gemaakt. De olijfolie zou ik eerder achteraf smeren voor de huid wat te verzorgen en verzachten. Meer info: http://www.newcreation.be/ezine/zonnebanken.html Last but not least...zonnebanken is slecht voor de huid dus let op! Bij teveel kan dit kankerverwekkend zijn. ;)