Bekijk originele versie : mijn vader wil dat ik met een meid uit marokko trouw
tonymontana
22-02-2004, 12:28
hij zegt dat de meeste hier mfales zijn en dat in marokko de echte vrouwen zijn die hun echt genoot waarderen hij zegt dat de tijden veranderd zijn en dat ik moet uit kijken met wat ik wil .....
vrouwen zijn niet meer wat ze geweest zijnzegt hij ik heb hem duidlijk verteld dat ik geen verschil zie tussen die meiden uit de marokko & nl als ik zomers in marokko ben schrik ik me ook dood van wat ik zie die dames draaien daar ook door....
uit eindelijk moet ik samen met mijn vrouw me dagen door brengen niet hij dus zal ik zelf de keuze moeten maken met wie of waar vandaan ik ga trouwen
wat ik wil zeggen is dat zelfs de ouders er zelf mee aan werken om de marokkaanse meisjes zwart te maken hoe tegen strijdig is het als een vader tegen zijn zoon zegt ga beter uit marokko trouwen daar zijn ze beter dan hier en vader lief die heeft bvb heeft nog 2 dochters die niet
getrouwd zijn wie zal dan voor hun hand komen vragen want de ouder van een ander zal ook het zelfdse denken zoon neem 1 uit marokko dat is beter dan die troep van hier en weer doet zich het zelfde ritueel voor :confused: ik denk dat als dit probleeem wilt aan pakken dat je bij de ouiders van de jongens moet zijn denk ik hoor maar dat weet ik niet cker :confused:
vage shit van tony in de vroege middag :confused: :eek: :confused:
Lady_moi
22-02-2004, 12:34
En u zusters dan? Die zijn toch ook van hier? Zijn die dan ook mfales?..
tonymontana
22-02-2004, 12:36
Origineel gepost door Lady_moi
En u zusters dan? Die zijn toch ook van hier? Zijn die dan ook mfales?..
ik heb maar 1 zus en die is al bijna 10 jaar getrouwd ;)
Ik vind niet dat je kan zeggen dat die van marokko beter zijn dan in nl of waar ik woon belgië sommige meisjes zijn daar zelfs erger.
Je moet gewoon zelf je vrouw kiezen je moet dat tegen je vader zeggen
Lady_moi
22-02-2004, 12:42
Ma dies ook van hier éh?
Mohim ok dan.
Origineel gepost door tonymontana
ik heb maar 1 zus en die is al bijna 10 jaar getrouwd ;)
tonymontana
22-02-2004, 12:46
lees mn verhaal ik uit geen kritiek over de vrouwen van hier ik probeer uit te vissen doe wie het komt dat ze hier een slechtere naam hebben dus lady lees mn verhaal goed
Ik vind dat je zelf eigenlijk een keus hoort te maken maar ja
je vader bedoelt het goed
de meeste meiden hier zijn gewoon t5e erg
ik zeg niet dat ik altijd brafa ben snappie maar in marokko zijn er ook zulke meiden dus
het is niet echt ene verschil denk ik
lhouceimagirl1
22-02-2004, 12:50
In marokko heb je goeie meiden en slechte en het geldt ook voor meiden van hier europa,duz ik zal je zeggen gewoon een bent enas zoeken lasel dat is het belangerijkste:)
lady_khadija
22-02-2004, 12:51
mijn vader zegt precies hetzelfde..........alleen gaat het dan over de jongens......
Lady_moi
22-02-2004, 12:52
De antwoord is toch simpel?
Door de andere dwalende dames natuurlijk.
Je kent wel die zin.. "Iedereen over 1 kam scheren".
Origineel gepost door tonymontana
lees mn verhaal ik uit geen kritiek over de vrouwen van hier ik probeer uit te vissen doe wie het komt dat ze hier een slechtere naam hebben dus lady lees mn verhaal goed
wojoow mijn moeder zegt gelukkig nix
ook al zal ik met een ander ras aan lopen ze zla het niet erg vinden zolang het maar islamitisch is
dat zeggen mensen heel vaak, van: je moet je vrouw uit Marokko halen, want daar zijn ze beter! Hier in Nederland zijn ze al afgelikt!
Ik vind dat echt dom!!
Als je iemand vanuit Marokko trouwt, dan weet je nooit of ze met jou trouwen omdat ze van je houden of omdat je uit Nederland komt! en ff flink gebruik van maken!
Ikzelf zou nooit met iemand trouwen uit Marokko!
Maar tony ben jij van plan om naar je vader te luisteren ale ik bedoel over dit? als hij nu echt zegt van je moet een meisje uit marokko nemen?
CriMiNeeL_KaMaL
22-02-2004, 13:39
die meiden van marokko zijn *oeren !!!!!
ze zijn nog erger als die meisjes van nederland hoor
ze zijn daar allemaal in hun k.ut doorgeboord
zelfs dan naaien ze hem terug dicht !!!!!
hou je ogen open man
die meiden in marokko zijnn ergg !!!!!!!!
zij komen over als echte boerinnen
maar eens ze een stap in europa hebbe gezet zijn het de sluwste meiden ter wereld
ik erger mij daaraan aan die chikas in marokko
jakkes!!!!!
geef mij maar een europees Marokkaans meisje :Iluvu:
:boogie: $m00thCr!m!n@L :boogie:
tonymontana
22-02-2004, 14:00
Origineel gepost door LoubiLL
Maar tony ben jij van plan om naar je vader te luisteren ale ik bedoel over dit? als hij nu echt zegt van je moet een meisje uit marokko nemen?
ik trouw incha allah met een moslima en waar ze vandaan komt maakt me niet uit als ze maar een moslima is een meid waar ik met een mooie lach naar kan kijken :)
:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.