Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Assessments

Fargh
06-11-2008, 19:32

Heeft er iemand ooit een assessment ondergaan bij Kenhardt (www.kenhardt.nl)? Zou graag willen weten hoe ze te werk gaan en of er hints/tips zijn die kunnen helpen. Naar verluidt zijn de tests/interviews heel pittig !

Dujannah
06-11-2008, 20:21
Heeft er iemand ooit een assessment ondergaan bij Kenhardt (www.kenhardt.nl)? Zou graag willen weten hoe ze te werk gaan en of er hints/tips zijn die kunnen helpen. Naar verluidt zijn de tests/interviews heel pittig ! Ze zijn idd pittig, heb de assessment zelf niet gehad. Op mijn werk maken wij ook gebruik van assessments bij kenhardt en heb die wel eens doorgelezen..ze testen je op alles. Misschien heb je iets aan deze site: www.assessmenttest.nl Allahi 3awnek!

Fargh
06-11-2008, 22:18
Ze zijn idd pittig, heb de assessment zelf niet gehad. Op mijn werk maken wij ook gebruik van assessments bij kenhardt en heb die wel eens doorgelezen..ze testen je op alles. Misschien heb je iets aan deze site: www.assessmenttest.nl Allahi 3awnek! Dank je. Ik heb een boek gekocht van Wim Bloemers. Nu dus oefenen.

Fargh
06-11-2008, 22:19
Kom aub niet opdagen:gniffel: Zo snel laat ik me niet van de kaart brengen. Zorg je dat de thee klaar staat ?

ikmaarhoor
07-11-2008, 12:09

Heeft er iemand ooit een assessment ondergaan bij Kenhardt (www.kenhardt.nl)? Zou graag willen weten hoe ze te werk gaan en of er hints/tips zijn die kunnen helpen. Naar verluidt zijn de tests/interviews heel pittig ! Ik heb hier ervaring mee en het is echt zwaar. Naast diverse intelligentietests kreeg ik ook een tweetal verschillende rollenspellen. Dit was een verkoop en een slecht-nieuws gesprek. Het was tijdens de rammadan en was dus ietsjes moeilijk, maar gelukkig was ik geslaagd en kreeg een positief advies richting Capgemini.

Fargh
08-11-2008, 12:27
nog iemand ?

DMBC
11-11-2008, 14:11
Misschien is er nu wel iemand die wat weet over dergelijke assessments!