Bekijk originele versie : Werken met hoofddoek in Antwerpen
Waar in de provincie Antwerpen zullen ze je aannemen als je hoofddoek draagt? Wie van jullie werkt er in Antwerpen met hoofddoek? Bij welke bedrijf? Wat voor functie? Was je zo gegaan met hoofddoek op sollicitatiegesprek?
Ik weet bij callcenter kan je het doen, maar wil liever ander job verrichten met hoofddoek.
Ik werk met een hoofddoek en tijdens het sollicitatiegesprek moet je aangeven dat je de hoofddoek wilt aandoen.
Gelukkig zag mijn werkgeefster het niet als een probleem en ben ik elhemdoelila aangenomen.
Ik werk met een hoofddoek en tijdens het sollicitatiegesprek moet je aangeven dat je de hoofddoek wilt aandoen.
Gelukkig zag mijn werkgeefster het niet als een probleem en ben ik elhemdoelila aangenomen.
Wat voor werk doe je en ben je van hier of Nederland?
ik werk ook met een hoofddoek, bij de sollicitatie had ik em ook aan. Ze hebben er niets van gezegd. Werk in de sociale sector...
ik werk ook met een hoofddoek, bij de sollicitatie had ik em ook aan. Ze hebben er niets van gezegd. Werk in de sociale sector...
Zoeken ze nog iemand daar bij u?
Zoeken ze nog iemand daar bij u?
op onze dienst niet, maar wat voor werk zoek je juist?
op onze dienst niet, maar wat voor werk zoek je juist?
Als bediende (kantoorwerk).
mOcrOchik_A
09-11-2008, 15:23
Ja, me zus is ook op zoek in antwerpen naar een werk waar ze hoofddoek mag dragen dus Upiie:banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.