Bekijk originele versie : haha jullie wijven die zelf een jongen versieren
praatjes
21-02-2004, 22:23
Beter stoppen jullie daarmee, je maakt jezelf alleen maar belachelijk en het kan je alleen maar heel duur te komen te staan. Het is gewoon vraag naar gebruikt worden. Maar veel van jullie ongewone wijven weten niet beter! :D
rachidabella
21-02-2004, 22:29
dus wie jou versierd, die word door jou gebruikt.....
Zerhounia_style
21-02-2004, 22:29
Jij bent zeker de leukste thuis :jammer: Kom met interessante topics aanzetten als je toch bezig bent, topics waar je wat van kan opsteken..enige waar jij het over hebt is Moncar..:(
CrazyInLove
21-02-2004, 22:30
praatjes, ik merk al derect dat je teveel praatjes verkoopt... en dat irriteert me zwaar
praatjes
21-02-2004, 22:34
Origineel gepost door rachidabella
dus wie jou versierd, die word door jou gebruikt.....
Dat was mijn boodschap niet!
Maar het klopt wel wat jij hier zegt, er zit wel een kern van waarheid in. Ik zou me er ook aan schuldig maken, ik zal het niet kunnen helpen. Maar gelukkig is het nooit totzover voorgekomen! Ik sluit niks uit :D
rachidabella
21-02-2004, 22:36
Origineel gepost door praatjes
Dat was mijn boodschap niet!
Maar het klopt wel wat jij hier zegt, er zit wel een kern van waarheid in. Ik zou me er ook aan schuldig maken, ik zal het niet kunnen helpen. Maar gelukkig is het nooit totzover voorgekomen! Ik sluit niks uit :D
:hihi: jij bent zo voorspelbaar he
praatjes
21-02-2004, 22:36
Origineel gepost door Zerhounia_style
Jij bent zeker de leukste thuis :jammer: Kom met interessante topics aanzetten als je toch bezig bent, topics waar je wat van kan opsteken..enige waar jij het over hebt is Moncar..:(
Wat wil je van een slechte persoon als ik nou opsteken ik heb alleen duivelse vertrekjes. Ik hou me al zelfs in, ik laat me niet eens volledig uit. Ik druk me heel erg licht uit vind ik! :D
praatjes
21-02-2004, 22:39
Origineel gepost door CrazyInLove
praatjes, ik merk al derect dat je teveel praatjes verkoopt... en dat irriteert me zwaar
Wat wou je eraan doen dan, zoek je ruzie dan moetje in confrontatie met mijn komen buiten het internet. Dan ga ik je lekker afstraffen!
Zerhounia_style
21-02-2004, 22:40
Deberassek a gouya ma koltleksh welloe..doe waar je zin in hebt
praatjes
21-02-2004, 22:41
:hihi: jij bent zo voorspelbaar he
Je hebt het topje van de ijsberg gezien!
rachidabella
21-02-2004, 22:42
Origineel gepost door praatjes
Je hebt het topje van de ijsberg gezien!
heb dus genoeg gezien....
praatjes
21-02-2004, 22:42
Origineel gepost door Zerhounia_style
Deberassek a gouya ma koltleksh wella..doe waar je zin in hebt
is goed, bewaar maar een dansje voor mijn tot dans :)
praatjes
21-02-2004, 22:44
heb dus genoeg gezien....
Je hebt genoeg gezien, als het naar mijn wens is, zul je gaan beleven!
Zerhounia_style
21-02-2004, 22:48
Je lijkt me zo'n persoon die het leven niet serieus neemt? Klopt dat?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.