Bekijk originele versie : dames jullie zouden meer moeten gaan bewegen
praatjes
21-02-2004, 21:22
Neem een sport of schrijf je ergens in, ga hard lopen onderneem gewoon iets! Of ga schoonmaken daar krijg je ook een goddelijk lichaam van!
Chatefemqemamu
21-02-2004, 21:24
yeah... maar wat te doen als je al een geweldig lichaam hebt
ha! dat is pas een vraag!
Zerhounia_style
21-02-2004, 21:28
Haha ik begin echt dik te worden, maar zolang ik me maar goed voel toch. Ik zal nooit onder sport gaan denk ik, tenzij je samen later met je mannetje onder een sport gaat, dan is het wel gezellig..(insha allah)
shakira_lopez
21-02-2004, 21:28
Nou waar slaat dit nou weer op dus omdat jij dit zegt moeten we ons aangesproken voelen........doen wat jij zegt ?!!!!!!!!!!! ja daaaag hahaha jij bent echt grappig dit slaat dus zoooooooooooo op niets.........
dames schudden met die vetttttttttttttttttt
praatjes
21-02-2004, 21:30
Origineel gepost door Chatefemqemamu
yeah... maar wat te doen als je al een geweldig lichaam hebt
ha! dat is pas een vraag!
Je hebt pas een geweldig lichaam als ik dat vind ja! En niet wat jij geweldig vind oke! Kom naar mijn toe dan zal ik jou keuren en je krijgt dan ook meteen mijn mening. Ik ga jou je negatieve kantjes vertellen zodat jij enige verbeteringen gaat doormaken. En als het mijn allemaal goed bevalt zal ik jou alleen de positieve dingen laten horen, en je krijgt een aanbieding die jij nooit voorbij zal laten schieten!
rachidabella
21-02-2004, 21:35
Ik moet nog ff door eten en dan pas bereik ik me doel......"een goddelijk lichaam"
shakira_lopez
Origineel gepost door Crew
dames schudden met die vetttttttttttttttttt
hahahahahahahahahahahahahahahahahahah
praatjes
Origineel gepost door Zerhounia_style
Haha ik begin echt dik te worden, maar zolang ik me maar goed voel toch. Ik zal nooit onder sport gaan denk ik, tenzij je samen later met je mannetje onder een sport gaat, dan is het wel gezellig..(insha allah)
Ik geef zelf sportlessen, echt ik kan jou heel goed in slaap brengen!
praatjes
21-02-2004, 21:37
Origineel gepost door rachidabella
Ik moet nog ff door eten en dan pas bereik ik me doel......"een goddelijk lichaam"
Ik hoor dan van jou wanneer je uitgegeten bent :D
rachidabella
21-02-2004, 21:38
Origineel gepost door praatjes
Ik hoor dan van jou wanneer je uitgegeten bent :D
:hihi: duurt niet zolang meer....
praatjes
21-02-2004, 21:45
Origineel gepost door rachidabella
:hihi: duurt niet zolang meer....
Ik heb alle tijd, ik ga op jou wachten en dan krijg ik wat ik wil :)
Chatefemqemamu
21-02-2004, 21:46
Origineel gepost door praatjes
Je hebt pas een geweldig lichaam als ik dat vind ja! En niet wat jij geweldig vind oke! Kom naar mijn toe dan zal ik jou keuren en je krijgt dan ook meteen mijn mening. Ik ga jou je negatieve kantjes vertellen zodat jij enige verbeteringen gaat doormaken. En als het mijn allemaal goed bevalt zal ik jou alleen de positieve dingen laten horen, en je krijgt een aanbieding die jij nooit voorbij zal laten schieten!
vertel me de aanbieding maar eerst :wijs:
praatjes
21-02-2004, 21:47
Origineel gepost door minora
Beweeg al genoeg........
Je beweegt je vingers alleen tegen het toetsenbord, dat is niet genoeg. Ik zweer het als je hier in mijn aanwezigheid was dan ga je bewegen als nooit te voren!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.