Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet dit

prinsessie
05-11-2008, 16:06

mijn nicht is vanuit marokko getrouwd met een jongen uit frankrijk en hebben een kind van 10 maanden. nu wil hij van haar scheiden en zegt dat ze terug moet naar marokko, kan hij dat is er indd kans dat ze wordt terug gestuurd. bedankt voor alle info alvast

prinsessie
05-11-2008, 16:10
iemand up dan maaaar mee

Aramsu
05-11-2008, 16:20
mijn nicht is vanuit marokko getrouwd met een jongen uit frankrijk en hebben een kind van 10 maanden. nu wil hij van haar scheiden en zegt dat ze terug moet naar marokko, kan hij dat is er indd kans dat ze wordt terug gestuurd. bedankt voor alle info alvast Tuurlijk niet, ze heeft een verblijfsdocument? of visum die elke 6 maanden verlengt wordt? ze kan werken enw onen in frankrijk. .. ps. die jongen van frankrijk.. lah in3al tasila dyemeh.

prinsessie
05-11-2008, 16:22
Tuurlijk niet, ze heeft een verblijfsdocument? of visum die elke 6 maanden verlengt wordt? ze kan werken enw onen in frankrijk. .. ps. die jongen van frankrijk.. lah in3al tasila dyemeh. thanks, hij zegt dat ie op t moment heeft gewacht totdat er verblijfs vergunnig is verlopen.

Aramsu
05-11-2008, 16:23

thanks, hij zegt dat ie op t moment heeft gewacht totdat er verblijfs vergunnig is verlopen. Dus? dan kan ze hem gewoon verlengen.. en als ik het goed heb verloopt een verblijfsdocument om de 5 jaar, tenminste in nederland is dat zo. Dus die fransejunk kan niks doen..

prinsessie
05-11-2008, 16:29
ik hoop t

Aramsu
05-11-2008, 16:31
ik hoop t Frankrijk is europa, vrouwen worden niet als dieren behandeld, zoals in s.a en iran het geval is.