Bekijk originele versie : Kan een dealer ook verliefd worden?
lallacasa
21-02-2004, 20:05
ik ken hem nou sinds de zomervakantie , eerst waren we alleen goede vrienden maar toen we in Nederland gingen afspreken heb ik gemerkt dat ik na onze eerste kus gevoelens voor hem kreeg want ik mocht hem al te graag.. ewa om een verhaal kort te maken kwam ik er later achter dat hij dealde vandaar dat ie bijna nooit kon afspreken
maar jah ik weet eigelijk niet of hij me echt leuk vind..hij laat verder niks van zich horen en toch weet ik dat ik iets met hem doe..dat ie mij aantrekkelijk vind is zeker
mensen wat moet ik doen? ik heb hem nooit gezegd dat ik hem leuk vind..en hij ook niet. dat we eerst alleen maar vrienden waren speelt een groot rol dat ik het niet durf te vertellen..
dealers zijn hart dat is algemeen bekend...maar denken jullie dat ze zo hard zijn dat ze niet verliefd kunne worden?
graag serieuze reacties
Chatefemqemamu
21-02-2004, 20:15
ja dat kan.
praatjes
21-02-2004, 20:16
haha dealers hebben geen tijd voor ware relaties, wat denkje ze willen de snelle hap! Wel veel succes! :D
lallacasa
21-02-2004, 20:20
ik denk niet dat ie me ziet als een snelle hap, hij kent me veel beter dan dat en hij heeft veel respect voor me
ik denk wel dat ze iemand leuk kunnen vinden maar is het nou ook zo dat ze dan moeite voor diegene doen? heb er zelf niks van gemerkt ok heel soms dan laat ie paar afspraken vallen om mij te zien of hij neemt zijn telefoon niet op als ie bij mij is
maar moet ik het hem gewoon zeggen hoe ik over hem denk?
zeg nie van die hopeloze dingen...
wat wil je nou horen ?
doe wat nuttigs heej....
BintElmagreb
21-02-2004, 20:51
Dat hij dealer is, zegt naar mijn idee genoeg.
Afstand!
:(
Origineel gepost door lallacasa
[B]ik ken hem nou sinds de zomervakantie , eerst waren we alleen goede vrienden maar toen we in Nederland gingen afspreken heb ik gemerkt dat ik na onze eerste kus gevoelens voor hem kreeg want ik mocht hem al te graag.. ewa om een verhaal kort te maken kwam ik er later achter dat hij dealde vandaar dat ie bijna nooit kon afspreken
maar jah ik weet eigelijk niet of hij me echt leuk vind..hij laat verder niks van zich horen en toch weet ik dat ik iets met hem doe..dat ie mij aantrekkelijk vind is zeker
mensen wat moet ik doen? ik heb hem nooit gezegd dat ik hem leuk vind..en hij ook niet. dat we eerst alleen maar vrienden waren speelt een groot rol dat ik het niet durf te vertellen..
dealers zijn hart dat is algemeen bekend...maar denken jullie dat ze zo hard zijn dat ze niet verliefd kunne worden?
graag serieuze reacties [/ B]
Ja ze kunnen zeker verliefd worden!!! :o Op hun HENNEP-PLANTAGES welteverstaan meid!!:regie:..... Run bitch, run !!!!!!!!!
Nee maar even serieus.............RUUUUUUUUUUNNNNN!!!!!!
Chatefemqemamu
21-02-2004, 20:57
ik denk niet dat ie me ziet als een snelle hap, hij kent me veel beter dan dat en hij heeft veel respect voor me
ik denk wel dat ze iemand leuk kunnen vinden maar is het nou ook zo dat ze dan moeite voor diegene doen? heb er zelf niks van gemerkt ok heel soms dan laat ie paar afspraken vallen om mij te zien of hij neemt zijn telefoon niet op als ie bij mij is
maar moet ik het hem gewoon zeggen hoe ik over hem denk?
nee geen liefdesverklaringen gaan houden! je zal m er alleen mee afschrikken, laat liever zien dat je geduld en begrip hebt, bied een luisterend oor en wees een goede vriendin... de rest komt vanzelf wel.
als hij echt drukdruk is met zn dingen, ga vooral niet eisen dat ie daarmee kapt of wat dan ook.. en probeer m ook niet eruit te halen want dat lukt toch niet, je zal geduld moeten hebben totdat hij het zelf inziet.. en dan ziet hij ook de facts tussen jullie 2 in.
ik ga je niet vertellen dat je m moet laten omdat ie zn dingen doet, dat wist je allang en als jij er mee kan leven dan is er geen probleem...
zeg dat je het leuk zou vinden om zijn partner te zijn :)
Maar wel in de "normale mensen" termen, want straks verstaat ie onder partner een dealpartner :hihi:
Sensabillah
21-02-2004, 21:39
ik ken hem nou sinds de zomervakantie , eerst waren we alleen goede vrienden maar toen we in Nederland gingen afspreken heb ik gemerkt dat ik na onze eerste kus gevoelens voor hem kreeg want ik mocht hem al te graag.. ewa om een verhaal kort te maken kwam ik er later achter dat hij dealde vandaar dat ie bijna nooit kon afspreken
graag serieuze reacties
Salaam aleikoem Lallacasa,
Waarom stel je jezelf de vraag of die persoon verliefd kan worden ?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar wat verwacht jij van iemand uit dat circuit ? Ik denk niet dat het relevant is om van anderen te horen of een dealer gevoelens heeft ja of nee. Stel jezelf de vraag hoe jij je toekomst ziet. Een toekomst met iemand die zijn brood ''verdient'' met hetgeen dat is verboden door Allah (swt) beloofd niet veel goeds. Allah oe a3lam.
SaMiRa_05
21-02-2004, 23:38
jaja best wel een moeilijke kwestie meid..ja een dealer kan zeker wel verliefd worden..ik bedoel hij heeft een hart duss..maar of je je nou echt met hem bezig moet gaan houden weet ik niet..ga eens een gesprek met hem aan..anders weet je nooit waar je aan toe bent meid verspil je tijd dus niet als ut niet hoeft!beslema (veel succes)
mooiemeisje
22-02-2004, 01:04
Ey meid,dealers zijn echt geen manne,tfoe bah ik kots van hen....zagma moooooie auto blablablabla maar 50 cent op hun zak,of enkel drugs...Nej lieverd wat jij moet beseffen is als volgt...een dealer heb je nooit voor jezelf...Als hij dealer is dan gaat ie ook vaak op reis veronderstel ik...duitsland en frankrijk etc....nou je nou een relatie hebt valt het heus mee maar getrouwd???Nej dacht het niet...ow ja ga je je kinderen voeden met dat shitt geld????Nej toch...dus meid denk effe na wil je???
Die jongens geven hun shitt werk,voor niks of niemand op...en daarbij ze kennen jouw waarde niet...wat je als vrouw waard bent...want zelfs waarde van geld kennen ze niet...dus waarom zal hij jouw waarde inzien???
Nou meid en lekker gezoend en dan laat ie niks weten???zegt genoeg toch??Of heb ik verkeerd?dacht het niet lieverd,er zijn betere jongens op aarde,girl zoek hun op en niet die drugs dealers die je nooit respect gaan tonen....Hoe weet ik dit allemaal????Wil je wel weten hé.... ;)
Is mijn beste vriendin over gekomen,en neeeeen mensen niet bij mij!!!JE weet wel marokkanen,denken gelijk oww ze heeft het meegemaakt...Ik hoop dat je goed zult nadenken en als je nog vragen hebt,pm dan.... :zwaai:
mooiemeisje
22-02-2004, 01:07
Ze hebben geen hart...hadden ze er wel een,waren ze nooit drugsdealers...en ze houden enkel van het geld...dat is hun eerste liefde...
ey ik vind het echt nep voor die meisje wat jullie allemaal tegen haar zeggen. oke een dealer die wilt snel geld maken maar geloof mij nou maar in ieder van ons zit een duiveltje die wel snel geld wil maken. en dat een dealer nooit verliefd kan worden dat is onzin. oke ik zeg je eerlijk het zijn er weinig dealers die hun gevoelens kunnen uiten omdat ze gewend zijn hard te zijn maar jah uiteindelijk wint die gevoelens tog wel als je tenminste met een goede man te maken hebt.
ArabLady
22-02-2004, 06:52
dealers hebben ook gevoelens duhhh!
een van de gevoeligste mannen die ik ken is een dealer:)
alleen duurt t meestal wat langer voordat het eruit is omdat ze gewend zijn om hard te zijn i.v.m. het circuit waarin ze zitten
en als jij denkt dat jij er mee om kan gaan dat hij af een toe "verdwijnt" naar het buitenland en dat hij, als jullie samen zijn, snel weg moet als hij gebeld word(wat gemm. 60 x per minuut gebeurt:rolleyes: )dan moet je er vooral voor gaan meid;)
het is wel een haastig leventje dat waarschijnlijk vol zit met onzekerheden denk ik...
praat gewoon met hem en als jullie allebei serieus zijn denk dan vooral aan de toekomst:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.