Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VVD stelt strengere eisen integratie

Pagina's : [1] 2

sahira
21-02-2004, 20:48

rot op met die vvd!

Erwin
21-02-2004, 20:51
Dat de VVD pro-Beatrix is, is voor mij ook geen reden om niet VVD te stemmen. Vertel mij 's wat er mis is aan de voorstellen!

SabroenDjamiel
21-02-2004, 21:25
De VVD kan doen en laten wat ze wilt, maar mij en mn toekomstige kinderen inchallah krijgen ze echt nie mee!....Wat integratie?....Pech voor de VVD ik ga mijn kids in het berbers opvoeden, ze zullen als Marokkanen geboren worden en als Marokkanen zullen ze sterven, klaar uit potverdorrie da gezeik elke keer word 't nu ondertussen echt beu!.....Wat denken ze te bereiken met die stomme regels elke keer, waarnaar 't eruit ziet da we straks geeneens meer moslim mogen wezen?....En dat we onze afkomst maar moeten vergeten om zo meer Nederlander (se) te worden?....Opshouten VVD met die onzin, want het zal alleen maar averechts werken, mensen zullen nu juist meer hun indentiteit willen behouden als protest tegen deze stomme voorstellen!.... Nawera; rebel.....

Scottie
21-02-2004, 22:55
Nou, er staat al een topic over de VVD, met een link naar hun progamma. Scottie.

Bidawi_Mazlot
22-02-2004, 03:20

Origineel gepost door socialskilled Ging het over hetzelfde ? Want link is niet naar hun programma, maar de 'door hun ontwikkelde' wetvoorstellen die ze willen gaan indienen. Het ex-LPF programma bedoel je neem ik aan?......Een programma dat mede mogelijk gemaakt werd door die overlede haatdragende homosexuele man.......een aasgier die kennelijk brood zag in de fameuze uitspraak van de Yank Bush na de aanslagen van 11 september.......een programma dat ook gebruikt wordt door de homosexuele Smit, er is trouwens nieuws uitgelekt over dit groepje rednecks maar hier kom ik later wel op terug. Kortom, VVD voert rustig alle punten van HET program door in een satire vorm.......maar geloof mij, vele liggen daar heus niet wakker van ;) Liefde overwint alles zegt men wel eens, het is maar hoe je liefde wil omschrijven maar de liefde voor de Islam is iets wat men nooit kan afpakken omdat dit in de harten zit van mensen.......wil je het afnemen dan hoor je het hart te doden.

Khanoussi
22-02-2004, 07:49
Kan er iemand mij vertellen wat er slecht aan is , ik vind het niet eens zo zulke slechte voorstellen

an3sdej
22-02-2004, 10:39
? ....Pech voor de VVD ik ga mijn kids in het berbers opvoeden, ze zullen als Marokkanen geboren worden en als Marokkanen zullen ze sterven, klaar uit potverdorrie da gezeik elke keer word 't nu ondertussen echt beu! Nawera, woon jij in Nederland of in Berberije? En reken maar dat jouw kinderen zullen moeten kiezen tussen de Marokkanse en Nederlandse nationaliteit. Eén zal dan nog maar toegelaten zijn. Deze plannen van de VVD zijn top. Met de financieel economische plannen van de VVD ben ik het niet eens, maar deze krijgen mijn hartelijke steun. En als iemand ze echt niks vindt, laat hem/haar opstaan en met argumenten komen.

MaRouaN
22-02-2004, 11:14
Origineel gepost door an3sdej ? Nawera, woon jij in Nederlan of in Berberije? En reken maar dat jouw kinderen zullen moeten kiezen tussen de Marokkanse en Nederlandse nationaliteit. Eén zal dan nog maar toegelaten zijn. Deze plannen van de VVD zijn top. Met de financieel economische plannen van de VVD ben ik het niet eens, maar deze krijgen mijn hartelijke steun. En als iemand ze echt niks vindt, laat hem/haar opstaan en met argumenten komen. Oke vertel maar eens waarom je de plannen zo top vind?? Waarom moet een vrouw 10 jaar afhankelijk zijn van haar man?? En wat doe je als het huwelijk niet lukt?? Wat doe je als ze binnen 6 jaar uit elkaar zijn??

an3sdej
22-02-2004, 11:16
Waarom moet een vrouw 10 jaar afhankelijk zijn van haar man?? Dit geldt ook voor een mannelijke partner die hier binnenkomt. Zeer emancipatoir toch? De doelstelling is meer mensen ervan te weerhouden om naar Nederland te komen, en daar zijn dit goede wapenen voor.

MaRouaN
22-02-2004, 11:17
Origineel gepost door an3sdej Dit geldt ook voor een mannelijke partner die hier binnenkomt. Zeer emancipatoir toch? De doelstelling is meer mensen ervan te weerhouden om naar Nederland te komen, en daar zijn dit goede wapenen voor. Je geeft geen antwoord op de vraag waarom je de plannen zo top vind. Want je zegt net ik vind de plannen top? Lekker makkelijk is dat! Ik vind de plannen waardeloos! Zo nu jij weer...

an3sdej
22-02-2004, 11:21
Het is nu aan tegenstanders goede argumenten te verzamelen en deze plannen te bestrijden. Ik hoef niet zo nodig deze plannen te verdedigen als ik nog niet weet waarom jij ze slecht vindt.

sahira
22-02-2004, 11:28
Alsof deze regeling mensen weerhouden kan om een partner te kiezen uit het buitenland. :rolleyes:

MaRouaN
22-02-2004, 11:30
Origineel gepost door an3sdej Het is nu aan tegenstanders goede argumenten te verzamelen en deze plannen te bestrijden. Ik hoef niet zo nodig deze plannen te verdedigen als ik nog niet weet waarom jij ze slecht vindt. Tsja ik doe alleen maar jou na omdat jij aangaf dat je de plannen top vond maar niet aangaf waarom?? En ik wil je ermee duidelijk maken dat je zo geen discussie kan beginnen want je geeft niet aan waarom je de plannen goed vind. :rolleyes:

MaRouaN
22-02-2004, 11:31
Origineel gepost door sahira Alsof deze regeling mensen weerhouden kan om een partner te kiezen uit het buitenland. :rolleyes: Ja Sahira weet je hoeveel Nederlanders hun vrouwen uit het buitenland halen. Ik ken er genoeg. Maar over hun word er niet gelult behalve over de Marokkanen en Turken.

an3sdej
22-02-2004, 11:35

Zwak Marouan. Deze plannen spreken voor zich. Geeg jij nou maar eerst eens aan wat je er slecht aan vindt, dan pas kan ik met je in discussie gaan. En Sahira, reken maar dat jij minder snel een partner daarvandaan haalt, als je weet dat je tien jaar lang voor hem moet instaan, en moet betalen, en 120% van het minimumloon minimaal moet verdienen!

Pagina's : [1] 2