Bekijk originele versie : LPF en VVD willen verbod bijeenkomst moslimbeweging
Wordt jij betaald door de Telegraaf?
Origineel gepost door socialskilled
ROTTERDAM - De LPF en de VVD willen dat minister Remkes (Binnenlandse Zaken) een bijeenkomst van de fundamentalistische moslimbeweging Hizb ut-Tahrir in Rotterdam verbiedt. Volgens de twee partijen vormt de organisatie, die op 6 maart een congres houdt bij stadion De Kuip, een bedreiging voor de Nederlandse rechtsorde.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article8199571.ece
"De in Nederland legale organisatie............
Soms krijg ik het gevoel alsof de DEMOCRATIE opnieuw uitgevonden moet worden,..........
:D
"...........werd eerder in Duitsland verboden omdat deze vijandig zou staan tegenover de Duitse grondwet en antisemitisch zou zijn. "
Soms krijg ik het gevoel dat SELECTIEF quoten niet langer gedoogd zou moeten worden,............
Tempelier
21-02-2004, 20:15
Wat ze in Nederland legaal noemen noemen ze in de rest van de wereld terroristisch :D
De grijze wolven hebben in Nederland ook menig stadion vol gekregen.
Origineel gepost door Erwin
"...........werd eerder in Duitsland verboden omdat deze vijandig zou staan tegenover de Duitse grondwet en antisemitisch zou zijn. "
Soms krijg ik het gevoel dat SELECTIEF quoten niet langer gedoogd zou moeten worden,............
Verklaar je nader.
Waar heb je het over, geachte heer E :D
Origineel gepost door Tempelier
Wat ze in Nederland legaal noemen noemen ze in de rest van de wereld terroristisch :D
Ga klagen bij jullie grote Gristelijke beschermheer JP :D ;)
En svp niet gaan zeiken over de GRONDWET.
Wat legaal is is legaal ;)
Ik heb em......................
Nederland is blijkbaar volgens jou een provincie van Duitsland.
Thx for the info ;)
Een uitzending (http://www.tweevandaag.nl/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=15726&startvideo=1) van 2vandaag over deze club...
Tempelier
21-02-2004, 20:29
Origineel gepost door grendel
Ga klagen bij jullie grote Gristelijke beschermheer JP :D ;)
En svp niet gaan zeiken over de GRONDWET.
Wat legaal is is legaal ;)
Begin jij nu ook al met: Wij, jullie, gullie, zij :D
John, Paul, Ringo en George zouden het met me eens zijn die hebben ook een hekel aan haatdragende organisaties :cool:
ROTTERDAM - De LPF en de VVD willen dat minister Remkes (Binnenlandse Zaken) een bijeenkomst van de fundamentalistische moslimbeweging Hizb ut-Tahrir in Rotterdam verbiedt. Volgens de twee partijen vormt de organisatie, die op 6 maart een congres houdt bij stadion De Kuip, een bedreiging voor de Nederlandse rechtsorde.
Hebben deze partijen geen andere zaken te regelen ipv alles wat maar ruikt naar moslims met argusogen bekijken?
Man...waar maak je je druk om? Ga je druk maken om die oudjes van jullie die zelf hun toiletpapier moeten bekostigen, of over de fraude's die o.a. door kamerleden oogluikend worden toegestaan...dat is pas een schande en een veel grotere bedreiging voor de nederlandse rechtsorde.
Dit land maakt van een mug een olifant, en een olifant lopen ze voorbij... :rolleyes:
Origineel gepost door Tempelier
Begin jij nu ook al met: Wij, jullie, gullie, zij :D
John, Paul, Ringo en George zouden het met me eens zijn die hebben ook een hekel aan haatdragende organisaties :cool:
Dat klopt :D
Maar wie bepaalt of het een haatdragende organisatie is................................................ .................................?? :D ;)
Ik kan ook wel gaan roepen dat ik de LPF een "haatdragende
organisatie" vindt :D
Got the message ?.... ;)
Original posted by Grendel
Verklaar je nader.
Waar heb je het over, geachte heer E
Komt ie, uit Tempeliers toetsenbord:
Original posted by Tempelier
Wat ze in Nederland legaal noemen noemen ze in de rest van de wereld terroristisch
Original posted by Grendel
Ik heb em......................
Nederland is blijkbaar volgens jou een provincie van Duitsland.
Thx for the info
Dat is Nederland niet. Als dat zo was dan waren sommige zaken beter geregeld dan nu. Overigens beschouwen de Duitsers het Nederlands als Duits, gesproken door mensen met een spraakgebrek.
Komt ie, uit Tempeliers toetsenbord:
Dat is Nederland niet. Als dat zo was dan waren sommige zaken beter geregeld dan nu. Overigens beschouwen de Duitsers het Nederlands als Duits, gesproken door mensen met een spraakgebrek.
In een DEMOCRATIE is alles wat LEGAAL is LEGAAL.
En zodra die club niet illegaal is verklaard begrijp ik deze ophef niet helemaal.
SabroenDjamiel
21-02-2004, 21:33
Aha en hoe kunnen ze al op voorhand weten dat deze bijeenkomst een bedreiging vormt voor de rechtsorde?....Weer die angst voor de Islam, straks wordt er nog bij de moslims thuis een razzia gehouden, uit angst voor de Islam....Het idee dat moslims 't thuis hebben over de Jihaad ofzo?....VVD en LPF kunnen zich beter gaan concentreren op kinderverkrachters in R'dam, dan op moslims die een bijeenkomst willen houden.....
Daar heb je een punt, maar hoelang slaan we ons nog trots op de borst met onze tolerantie terwijl de halve wereld ons verwijt een broeinest van terrorisme en drugshandel te zijn? Zou dat niet een teken moeten zijn dat we te makkelijk dingen toestaan? Ook al wil de halve bevolking per se 'minder regeltjes'...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.