Bekijk originele versie : Wat vinden Jullie allemaal van Mustapha.....
......die gozer van Big brother???
Die gast is echt bot....maar wel grappig.
Drop je mening.
Groetjes.
Origineel gepost door Mal-Moh
......die gozer van Big brother???
Die gast is echt bot....maar wel grappig.
Drop je mening.
Groetjes
hij is wel gangster...:D...representin' the mocro community...:goedzo:
Origineel gepost door Nawera
Sorry hoor jongelui ik vind die jongeman toch wel ietsi pietsi scheinheilig...Ik vind die soap toch niks aan, maar omdat er een Mocro in zit, kijk je toch wel eens mee...Maar sorry hoor, die jongen loopt daar ze3ma de islamitische Marokkaan uit te hangen...Een moslim behoort niet te zitten tussen halfnaakte Nederlanders...Die houden geen rekening met hem, dus moet hij ook niet steeds gaan klagen dat dat hij niks met hun te maken wil hebben...Dan had maar nooit in dat huis moeten gaan zitten.... hij blijft een playboy
Nawera
Je kan wel zeggen dat hij de islamittiche regels niet nastreeft. Maar hij drinkt niet rookt niet en gaat mee doen aan de rammadan en bidden daar zou hij nog over nadenken. Ik vind het heel lomp als iemand zegt dat iemand niet islamiticht is alleen omdat je iets verkeerds bij iemand zien. Je word voor alles appart gestraft. En trouwens we leven in een NEDERLANDSE samen leving. Dus zo gek is het niet dat wij rare dingen moeten aan zien van die NLers. Zelf zit ik in de klas met alleen NLers je wilt niet weten waar we het altijd over hebben.
Ik vind het wel tof van hem dat ondanks dat hij met al die NLers opgescheept zit toch nog zijn eigen cultuur aan houdt.
ja maar dat niet roken en niet
drinken is dat niet alleen voor tv ? ? ?
volgens een vriendin van mij (buurmeisje van Mous)
is dit namelijk zo, tenzij hij echt gestopt is :confused:
DiaNo *Moussie fan*
salaam,
ik vind mous een doorzetter!
hij is gewoon zich zelf, hij doet ging domme dingen om optevallen etc.
en rare nlers vind je overal.
bereikt een mocro eens iets goeds of hoogs is het ook niet goed.
ze proberen altijd iest negatiefs te zoeken om van een mug een olifant te maken .
kijk eens om je heen naar die mocro's die alleen maar de nachtapthekers uithangen die moet je eens gaan beoordelen.
en niet iemand die zijn best doet om voor de marokkanen probeert op tekomen.
xxjes
ciao!
Tinkelbel
17-10-2002, 11:43
hey
hij is zeker lekker kijk elke dag naar BB ik vind het echt een stoere gozer hij :Iluvu:
Hij is wel oke
Maar de rest Sucks!Behalve Musthapa
IK vindt het een leuke jongen! Hij kan soms zo bot tegen hun doen, en zijn woordenschat is zo lachwekkend! Vooral die keer dat hij Margriet afblafte! En ik lees net dat hij mee gaat doen met de Ramadan, nou petje af! Daar zou die loser van die Aziz een voorbeeld aan moeten nemen. Zijn ma kan trots op hem zijn. En ik hoop voor hem dat hij zal winnen! Maar een definitieve mening kan je pas geven wanneer hij uit het huis is.
Groetjes!
Een vraagje : Weet er iemand waar hij vandaan komt? Alvast bedankt!
angel_assia
17-10-2002, 13:34
MUSTAPHA IS
MMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIII :rolleyes:
en hij is echt grappig :)
KUSJE ASSIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ja.. zekker mooi...! hihihi...
hij is een toppie!! en ook nog eens een potje lekker dus het maakt niet uit hoe die is als die zich zelf maar blijft!
veel liefs..knuffeltjes,
hanane...
Origineel gepost door Isha
Een vraagje : Weet er iemand waar hij vandaan komt? Alvast bedankt!
Boskoop
DiaNo
Origineel gepost door Isaiah
salaam,
ik vind mous een doorzetter!hij is gewoon zich zelf, hij doet ging domme dingen om optevallen etc.
en rare nlers vind je overal.
bereikt een mocro eens iets goeds of hoogs is het ook niet goed.
ze proberen altijd iest negatiefs te zoeken om van een mug een olifant te maken .
kijk eens om je heen naar die mocro's die alleen maar de nachtapthekers uithangen die moet je eens gaan beoordelen.
en niet iemand die zijn best doet om voor de marokkanen probeert op tekomen.
xxjes
ciao!
:goedzo:
BENTGHATAR
17-10-2002, 15:16
hij is echt een coole gozer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.