Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heeft ze gelijk?of is het te overdreven??...help!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

PATRION
21-02-2004, 19:19

ik en m'n vriendin hebben nu 7 maanden met elkaar... zij is echt de ware voor mij en ik hou ziels veel van haar....(HET IS HEEL SERIEUS TUSSEN ONS) maar ik heb haar wat aangedaan en k vind het zo erg(ik heb er spijt van)...zij vind het zo erg dat ze het wil uitmaken maar ik vind dat ze me nog een kans moet geven... vinden jullie ook niet? ik leg het wel ff uit: k heb altijd tegen haar gezegd marokko.nl is schandalig enzo.. je bent triest als je op discussies enzo gaat reageren.... maar zelf doe ik het wel(zonder dat ze het wist)...... laatst was ik hier ook toen ging ik chatten met een meisje en heb haar daarna ook toegevoegd op msn mijn vriendin wist hier nix van...(k heb haar nix gezegd...) maar ik met mijn domme hoofd was vergeten dat ze mijn wachtwoord heeft van msn dus ze zag dat meisje en mijn prive berichten van marokko.nl dus ze is zeg maar overal achter gekomen... terwijl als een jongen mijn vriendin toevoegd op zijn lijst dan word ik helemaal gek en ben ik boos op haar... na dat ze dr achter was gekomen was ze zo boos dat ze geen een woord tegen me zei.... daarna heb ik allemaal smoesjes verzonnen dat ik PATRION niet was enzo en dat het een vriend van mij was(dus weer gelogen).... maar jah ze is niet dom ze weet wel beter.... maar door dit alles wilt ze het uitmaken..k bedoel het is maar internet je laat de ware toch niet gaan voor internet vinden jullie niet? moet ze me weer een kans geven? of geven jullie haar gelijk? IK HEB HEEL ERG SPIJT EN WIL HAAR ECHT NIET KWIJT!!

Chatefemqemamu
21-02-2004, 19:25
en nu wil je het nog erger maken door hier weer rond te gaan hangen zeker? je weet hoe zij erover denkt en tochh doe je het... ja dan is uitmaken geen gekke optie

Aicha_El
21-02-2004, 19:34
Hoi, Nee ik ben het niet helemaal met haar eens. Ze zou op zijn minst je de kans moeten geven om het uit te leggen. Het was wel dom van je om niets te zeggen en te liegen. Je maakt het op die manier alleen maar erger! Praat met haar en leg het haar uit. Waarschijnlijk zal ze er over nadenken. ik hoop dat het goed komt tussen jullie. Insha'Allah. Succes

shakira_lopez
21-02-2004, 19:42
Kijk iedereen maakt fouten..... we zijn allemaal mensen zij maakt toch ook fouten maar oke dat ter zijde..... jij hebt een fout gemaakt oke maar er is 1 grote fout die jij hebt gemaakt en wat je eigenlijk niet hoort te doen als zij echt de ware voor je was.....zou je nooit maar dan ook nooit tegen haar LIEGEN ik bedoel maar dat je daar al over liegt over wat zul je dan nog meer gelogen hebben ..... aangezien je dit gewoon tegen haar kon zeggen dat je ook op marokko.nl zat... en over dat meisje die jij hebt toegevoegd is ook weer iets van is dat wel de ware voor je...want dan had je ook nooitcontact met haar opgezocht...... maar goed dit is wat ik er van denk en ik hoop voor je dat ze je het vergeefd... ik zelf denk ik dat ik het niet zou vergeven ik vind liegen namelijk erg................... en al helemaal als je die gene door hebt en hij/zij probeert nog verder te liegen daar kan ik echt niet tegen..... ik zou dan helemaal hebben van ja daaag............. nou succes beslama

thement_return
21-02-2004, 19:46

vreemd verhaal.....waarom zet je dit hierop.....je vriendin kan zo op marokko.nl gaan en dit lezen ................ vreemd heel vreemd want geloof hier helemaal niks van

BintElmagreb
21-02-2004, 19:51
Niet zo slim van je! Wat ze ook doet, jij hebt de fout gemaakt. Dit is al een klein beginnetje dat jij maakt, om nu al een deuk in jullie relatie aan te brengen!

PATRION
21-02-2004, 19:52
wallah ik zweer het op alles dit is echt waar..... ik wil haar zo laten zien dat ze me nog een kans moet geven.....

Chatefemqemamu
21-02-2004, 19:54
Origineel gepost door PATRION wallah ik zweer het op alles dit is echt waar..... ik wil haar zo laten zien dat ze me nog een kans moet geven..... weetje wat zij waarschijnlijk denkt... dat als je hierover al liegt, dan lieg je vast meer over meer dingen (zou ik zelf ook denken)

thement_return
21-02-2004, 19:54
Origineel gepost door PATRION wallah ik zweer het op alles dit is echt waar..... ik wil haar zo laten zien dat ze me nog een kans moet geven..... ewa wij weten niet hoe zij is dus wij kunnen ook niet gaan zeggen of zij jou een kans moet geven en of zij fout zit...maar ik vind wanneer je 1 x tegen je vriendin hebt gelogen dat je het daarna weer doet....je kunt nu wel nee schudden maar dat is toch een feit......

thement_return
21-02-2004, 19:56
Origineel gepost door SuperSalima 't niks geks dat er vreemde mensen op marokko.nl posten :D ja wallah ben ik helemaal met jou eens... :D sommigen proberen de aandacht te trekken.....en ik moet zeggen het lukt soms aardig :giechel:

PATRION
21-02-2004, 20:00
zouden jullie dan niet jullie eigen vriend een kans geven? stel je gewoon voor als jou vriend je smeekt om het niet uit te maken en hij zou er alles voor doen om hem weer te vertrouwen.... hij gaat op zn knieen,huilt en smeekt vergeven jullie hem dat dan niet???

thement_return
21-02-2004, 20:03
Origineel gepost door PATRION zouden jullie dan niet jullie eigen vriend een kans geven? stel je gewoon voor als jou vriend je smeekt om het niet uit te maken en hij zou er alles voor doen om hem weer te vertrouwen.... hij gaat op zn knieen,huilt en smeekt vergeven jullie hem dat dan niet??? ligt eraan op welke manier hij het doet.. hij kan wel gaan huilen maar gebeurt dat met zijn hart of niet hij kan wel gaan smeken maar gebeurt dat mijn zijn hart of niet de reactie is misschien belangrijk.....maar als het meisje echt veel van jou houdt dan geeft ze je een kans maar anders............

thement_return
21-02-2004, 20:05
Origineel gepost door SuperSalima Je kan je 'r af en toe weleens mee vermaken...maar op een gegeven moment verveelt 't wel :) je reageert een paar x en dat was het dan :D veel topic's vervelen mij soms maar dat heeft iedereen

thement_return
21-02-2004, 20:07
ja haha maar ja als je een serieuze topic plaatst dan komen er allemaal onzin dingen erin te staan haha het is nooit goed hahaah

PATRION
21-02-2004, 20:08

dames,ik vind het jammer dat jullie denken dat ik hier aan het liegen ben maar k ben echt serieus jammer dat jullie dat niet zien... ik wil alleen een beetje advies van jullie hebben...

Pagina's : [1] 2 3 4 5