Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet wat van dromen?

Pagina's : [1] 2

Fati7aaTjuH
21-02-2004, 18:35

Ik heb vaker last van dromen waarin ik me schoenen kwijt raak, vannacht weer zo'n droom gehad. Weet iemand wat dit kan betekenen?

jeblia22
21-02-2004, 21:14
ik weet best wel veel van dromen af. Zover ik weet, schoenen hebben de betekenis van mannen. Maar meid laat je niet misleiden door je dromen, want het is 9 van de 10 keer de shaitan die je gek aan het maken is.

Fati7aaTjuH
21-02-2004, 21:18
Origineel gepost door jeblia22 ik weet best wel veel van dromen af. Zover ik weet, schoenen hebben de betekenis van mannen. Maar meid laat je niet misleiden door je dromen, want het is 9 van de 10 keer de shaitan die je gek aan het maken is. Mannen? En ik raak steeds mijn man kwijt? .. Ik heb geen man :maf: Ik heb eens gehoord dat het iets te maken had met zussen/broers. Ik weet niet wat hiervan klopt. Ik weet dat de meeste dromen niets betekenen en het allemaal shitan is inderdaad, alleen die schoenendromen heb ik echt te vaak .. al jaren lang. Vraag me nu steeds vaker af wat het zou betekenen en anders waarom ik steeds dromen krijg met dezelfde rode draad.

DOUKALIA18
21-02-2004, 21:19
klopt schoenen en jassen hebben inderdaad de betekenis van mannen

Fati7aaTjuH
21-02-2004, 21:25

Wat voor een beteknis dan qua mannen? Leg eens uit. Ik snap niet helemaal wat er nu wordt bedoeld met mannen. Ben ik bang voor ze? Ik ben aan trouwen toe? Heb ik enge mannen in me omgeving? Of juist niet .. Wat is er met mannen dan?

jeblia22
21-02-2004, 21:32
Vertel eens meer over die schoenen, pas je ze ook en raak je ze daarna kwijt

Fati7aaTjuH
21-02-2004, 21:38
Vaak is het dat ik me schoenen ergens uittrek en ze dan later weer wil aandoen en dan opeens zijn ze weg. Dan blijf ik heel me droom lang zoeken naar mijn schoenen. Vannacht echter was het anders. Ik had ergens schoenen gekocht en liet ze daar in de winkel achter. Ik zou ze later komen ophalen. Toen ik weer terugkwam had een ander meisje ze in d'r handen en wou ze ze niet meer aan me geven.... Weer was ik ze kwijt! Een droom als vannacht heb ik nooit eerder gehad, alleen viel me op dat weer die schoenen erin voorkwamen. Normaal heb ik dus dat ik ze uittrek en ze niet meer terugvind.

Fati7aaTjuH
21-02-2004, 22:16
Mannen, zoon ... Nou jah, het heeft met het mannelijk geslacht te maken als ik het zo zie :hihi:

hajatie2
22-02-2004, 13:55
is zo een droom zo erg iedereen kan zo een droom krijgen

Fati7aaTjuH
22-02-2004, 14:58
Origineel gepost door hajatie2 is zo een droom zo erg iedereen kan zo een droom krijgen Het is ook geen droom die erg is of iets die ontzettend vreemd is. Alleen het is zo raar dat ik al jaren last heb van dromen waarin ik me schoenen kwijtraak. Om de paar maanden krijg ik zo'n droom. Op een gegeven moment is het gewoon ontzettend vervelend.

jeblia22
22-02-2004, 20:44
Ik weet het echt zeker dat het met mannen te maken heeft. Heb je geen vriend of niet direct een relatie maar iemand die om je geeft.

jeblia22
22-02-2004, 20:48
en het dromen dat je een baby krijgt heeft meestal met engelen te maken. Vooral een het krijgen van een meisje, dat zijn hasanet.

lady_fatima
26-02-2004, 20:27
hey dames jullie kunnen zo een boek kopen bij de moskee heet de uitleg van dromen. Staat echt alles in wat je wilt weten. Groetjes Fatima

Pagina's : [1] 2