Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : soms heb ik een spuughekel aan marokaanse jongens!!

Pagina's : [1] 2

guapa
21-02-2004, 17:35

Shit he, hebben jullie dat ook wel eens ik kan soms wel kotsen op die gozers die marokkaanse meisjes gebruiken om ze te ontmaagden en dan als vuile was weg te gooien.of dan die jongens die denken dat ze alle meisjes kunnen krijgen door met hun dure rotzooi te zwaaien.Nou sorry hoor ik val dus echt niet op de mooie bmw of mooie prada sh.it. Ik heb vaak genoeg in mijn omgeving gezien dat meisjes worden gebruikt als oud vuil en dat die meiden dan ook nog zeggen; HIJ HOUD ECHT VAN ME. nou dus niet he... Elhamdullah ben ik niet gebruikt zoals ik bij andere meisjes heb gezien en ik wens het ook niemand maar ook niemand toe. geef mij maar een leven zonder een jongen dan zit ik tenminste altijd zonder gebroken hart.Voor mij voorlopig geen man hoor, studie en werken is voor mij het belangrijkste.Jongens geven je alleen maar kopzorgen.Ik zit wel goed zo, lekker gezellig met mijn vriendinnen naar de stad lekker shoppe,wat gaan drinken, naar de bios ofzo... Lekker leven toch??

Lady_moi
21-02-2004, 17:39
Wie aan een relatie begint moet ook maar de gevolgen ervan dragen.. Pijnlijk heel erg pijnlijk.. Als ze mekaar toch nie playden toch..

MERIAME
21-02-2004, 17:42
Ik denk wel dat je moet realiseren dat niet iedereen hetzelfde is. Tuurlijk zijn er van die jongens die zo zijn, maar dat zijn sukkels die niet weten wat echte liefde is. Er zijn heus wel goede en leuke jongens hoor. Ik hoop voor jou dat je de goede mag vinden.

House
21-02-2004, 17:58
Origineel gepost door guapa Shit he, hebben jullie dat ook wel eens ik kan soms wel kotsen op die gozers die marokkaanse meisjes gebruiken om ze te ontmaagden en dan als vuile was weg te gooien.of dan die jongens die denken dat ze alle meisjes kunnen krijgen door met hun dure rotzooi te zwaaien.Nou sorry hoor ik val dus echt niet op de mooie bmw of mooie prada sh.it. Ik heb vaak genoeg in mijn omgeving gezien dat meisjes worden gebruikt als oud vuil en dat die meiden dan ook nog zeggen; HIJ HOUD ECHT VAN ME. nou dus niet he... Elhamdullah ben ik niet gebruikt zoals ik bij andere meisjes heb gezien en ik wens het ook niemand maar ook niemand toe. geef mij maar een leven zonder een jongen dan zit ik tenminste altijd zonder gebroken hart.Voor mij voorlopig geen man hoor, studie en werken is voor mij het belangrijkste.Jongens geven je alleen maar kopzorgen.Ik zit wel goed zo, lekker gezellig met mijn vriendinnen naar de stad lekker shoppe,wat gaan drinken, naar de bios ofzo... Lekker leven toch?? Dus het is allemaal de schuld van die jongens. Wat zijn dat dan voor meiden die zich laten gebruiken. Weten die ozo onschuldige meiden dat ze maagd moeten blijven tot aan het huwelijk?

guapa
21-02-2004, 18:03

nee dat zeg ik niet dat het alleen maar de schuld is v de jongens, maar ik vind het aan de jongens ook maar een klote streek want ze gebruiken die meid.Die meid houdt dan van de jongen.Maar ik ben het er ook meer eens dat de meisjes zich zelf ook laten gebruiken.Daarom bemoei ik me niet met jongens omdat ik niet gebruik van mij eigen wil laten maken... dus hou je beter bezig met belangrijke dingen meiden totdat je een jongen vind om mee te trouwen.

Zaroka
21-02-2004, 18:16
Origineel gepost door guapa geef mij maar een leven zonder een jongen dan zit ik tenminste altijd zonder gebroken hart.Voor mij voorlopig geen man hoor, studie en werken is voor mij het belangrijkste.Jongens geven je alleen maar kopzorgen.Ik zit wel goed zo, lekker gezellig met mijn vriendinnen naar de stad lekker shoppe,wat gaan drinken, naar de bios ofzo... Lekker leven toch?? Helemaal mijn leven and I'm loving it!!!!

guapa
21-02-2004, 18:38
jah toch:D

Najib26
21-02-2004, 19:12
Origineel gepost door guapa Shit he, hebben jullie dat ook wel eens ik kan soms wel kotsen op die gozers die marokkaanse meisjes gebruiken om ze te ontmaagden en dan als vuile was weg te gooien.of dan die jongens die denken dat ze alle meisjes kunnen krijgen door met hun dure rotzooi te zwaaien.Nou sorry hoor ik val dus echt niet op de mooie bmw of mooie prada sh.it. Ik heb vaak genoeg in mijn omgeving gezien dat meisjes worden gebruikt als oud vuil en dat die meiden dan ook nog zeggen; HIJ HOUD ECHT VAN ME. nou dus niet he... Elhamdullah ben ik niet gebruikt zoals ik bij andere meisjes heb gezien en ik wens het ook niemand maar ook niemand toe. geef mij maar een leven zonder een jongen dan zit ik tenminste altijd zonder gebroken hart.Voor mij voorlopig geen man hoor, studie en werken is voor mij het belangrijkste.Jongens geven je alleen maar kopzorgen.Ik zit wel goed zo, lekker gezellig met mijn vriendinnen naar de stad lekker shoppe,wat gaan drinken, naar de bios ofzo... Lekker leven toch?? Heb je wel eens bij het forum Uit het oog verloren gekeken? Wat is het profiel van de meest gezochte jongen? Hij heeft: een BMW cabrio of andere dure auto. Dat soort jongens zoeken veel meiden. Nee, ze zoeken geen serieuze moslimmannen die hun ogen neerslaan. Niet interessant, niet spannend. Ze zoeken de problemen zelf op. Soort zoekt soort. Daarom zeg ik: eigen schuld, dikke bult. Iedereen weet dat het merendeel van de Marokkaanse jongen die een haramrelatie aangaat dat alleen maar doet om te spelen, niet om te trouwen. En toch zoeken ze die gasten op. Waarom? Kennelijk willen zij tegen de islam in bepaalde behoeftes bevredigen. Als ze als moslima zouden leven, zouden ze niet misbruikt worden.

Mocro4eva
21-02-2004, 19:32
Origineel gepost door guapa Shit he, hebben jullie dat ook wel eens ik kan soms wel kotsen op die gozers die marokkaanse meisjes gebruiken om ze te ontmaagden en dan als vuile was weg te gooien.of dan die jongens die denken dat ze alle meisjes kunnen krijgen door met hun dure rotzooi te zwaaien.Nou sorry hoor ik val dus echt niet op de mooie bmw of mooie prada sh.it. Ik heb vaak genoeg in mijn omgeving gezien dat meisjes worden gebruikt als oud vuil en dat die meiden dan ook nog zeggen; HIJ HOUD ECHT VAN ME. nou dus niet he... Elhamdullah ben ik niet gebruikt zoals ik bij andere meisjes heb gezien en ik wens het ook niemand maar ook niemand toe. geef mij maar een leven zonder een jongen dan zit ik tenminste altijd zonder gebroken hart.Voor mij voorlopig geen man hoor, studie en werken is voor mij het belangrijkste.Jongens geven je alleen maar kopzorgen.Ik zit wel goed zo, lekker gezellig met mijn vriendinnen naar de stad lekker shoppe,wat gaan drinken, naar de bios ofzo... Lekker leven toch?? Weet je wat ik me serieus afvraag? Waarom geloven meiden zo snel dat een jongen van ze houdt, alleen omdat hij "ik hou van je" zegt? :confused: Ik ben het met je eens dat er meiden zijn die zwaar worden bedonderd, maar er zijn er ook bij die er echt zelf om vragen. Niemand dwingt ze om een relatie te beginnen. :rolleyes:

guapa
21-02-2004, 20:06
Origineel gepost door Mocro4eva Weet je wat ik me serieus afvraag? Waarom geloven meiden zo snel dat een jongen van je houdt, alleen omdat hij "ik hou van je" zegt? :confused: Ik ben het met je eens dat er meiden zijn die zwaar worden bedonderd, maar er zijn er ook bij die er echt zelf om vragen. Niemand dwingt ze om een relatie te beginnen. :rolleyes: i agree :o

praatjes
21-02-2004, 20:27
haha wat dacht je van ons, wij hebben constant een hekel aan jullie Marokkaanse wijven!

miss_saliha
21-02-2004, 21:49
soubhanallah....wat een schande voor ons volk.....!! waar is de respect voor elkaar gebleven...??? waar is de verlegenheid van een persoon gebleven...?? waar zijn die goeie moslim jongens/meisjes gebleven...??? waar a 3ibadallah....???:(

SaMiRa_05
22-02-2004, 00:02
selam a najib26! je haalt de woorden uit mn mond gewoon,ik ben ut dus helemal met je eens wellah..die meiden zoeken die jongens zelf op..zoals je zei:soort zoekt soort!!ewa best wel minder dat ut zo gaat met "de marokaanse meisjes"want zo weet je niet meer wie goed is en wie niet. waar gaat dit heen!

Karim19B
22-02-2004, 02:00
Ik vind het nergens op slaan wat je zegt hoor er is maar een kleine groep jongen over wie je het hier hebt en je moet niet gelijk iedereen over een kam sheren het lijkt wel of je bent misbruikt door een jongen als dat zo is moet je het gewoon zeggen hoor en geen onzin uitkramen face the reality

doc25
22-02-2004, 02:03

ik misbruik niemand. Ik zeg vantevoren dat het puur seksueel is :rolleyes:

Pagina's : [1] 2