Bekijk originele versie : Zijn jullie het eens met deze stelling?
Moefassa
16-10-2002, 20:14
Criminaliteit in nederland is te wijten aan de allochtone bevolking, zonder hen waren de nederlanders er veel beter af.
Willen jullie aub op deze stelling een (serieuse) reactie geven.
Ik ben me alvast aan het orienteren op mijn scriptie, ik wil ff een globaal beeld van wat er leeft aan meningen, onder de marokkaanse jongeren.
tetouania_zina
16-10-2002, 20:19
Origineel gepost door Moefassa
Criminaliteit in nederland is te wijten aan de allochtone bevolking, zonder hen waren de nederlanders er veel beter af.
Willen jullie aub op deze stelling een (serieuse) reactie geven.
Ik ben me alvast aan het orienteren op mijn scriptie, ik wil ff een globaal beeld van wat er leeft aan meningen, onder de marokkaanse jongeren.
noem je dit dan niet serieus :vingers:
nee, nee, grapje, ik ga al :zwaai:
moslimastyling
16-10-2002, 20:20
salaam
ik ben al niet van nederland, maar wil zeker hierop antwoorden
In belgie zitten we juist met die zelfde probleem....
Hoe het zit met criminaliteit, zie het is gemakkelijk om je vinger te wijzen naar vreemdelingen, dan geef je het volk het idee als ze er niet waren dan was er geen probleem!!!!
Nou waarom doen ze dat???
Hier is men "eigen" mening hierover
Wie zou het willen toegeven dat het de fout is van het "systeem"
WIJ??? Ik denk wij althans meer dan de mensen die het systeem moeten volgen en zorgen dat ze nageleefd word, als zij de vinger naar de bruintjes wijzen dan schuiven ze met ander woorden de verantwoordelijkheid van hun schouder, tja ze kunne het niet aan...
Dus het ligt niet aan de alochtonen maar aan het systeem, want het zijn niet enkel hen die in de criminaltiteit zitten dat is al het 1ste bewijs daarvan......
M7a salama :zwaai: :goedzo:
Ik ben het er mee oneens. Het heeft niet zo zeer met allochtonen te maken maar met mensen die wat lagere inkomens hebben. Mensen die minder inkomens hebben, en dus ook minder opgeleid enz. dat zijn ook de mensen die meer aan criminele activiteiten doen. En dat de allochtone groep het meest ondervalt ja dat is het tweede.
Ik denk dat je dus jou stelling zou moeten veranderen.
Ik hoop Moefassa dat ik je zo een klein beetje heb kunnen helpen :)
Moefassa
16-10-2002, 20:29
Ik dank jullie voor jullie reacties.
En jij tetouania_zina..........Ik pak je nog wel :D
tetouania_zina
16-10-2002, 20:31
Origineel gepost door Moefassa
Ik dank jullie voor jullie reacties.
En jij tetouania_zina..........Ik pak je nog wel :D
:lekkerpuh
Handyman
16-10-2002, 20:39
Ik heb wel eens de indruk dat er zoveel frustratie en soms regelrechte Nederlanderhaat heerst dat de criminaliteit (heimelijk) zelfs wordt goedgekeurd
DESPERADA
16-10-2002, 20:55
Origineel gepost door Handyman
Ik heb wel eens de indruk dat er zoveel frustratie en soms regelrechte Nederlanderhaat heerst dat de criminaliteit (heimelijk) zelfs wordt goedgekeurd
Goed gekeurd door de allochtonen zelf bedoel je, die zich in het criminele circuit bevinden..??
Misschien komt dat doordat ze zo iets hebben van, het wordt van ons verwacht, zoals een oud vrouwtje die haar tas in ene strakker vast pakt als er een marokkaan langs komt.... Die marokkaan denkt Hey ze gaat al van te voren er van uit dat ik haar tas ga stelen, dus laat ik het dan maar ook doen <------- Voorbeeld, Maar hier kan je het natuurlijk niet goed praten
Ben het verder ook eens met Nala :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.