Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WMP sprint vanzelf op pauze

Bogus87
04-11-2008, 14:43

meestal ben ik muziek aan het luisteren en stopt het moet ik weer op play drukken en gaat de nummer verder :o whats seems be the problem BVD

zanoeba
05-11-2008, 22:06
hey zou jij niet office 2007 nl plaatsen ik kan je topic niet meer terugvinden :jammer:

Bogus87
05-11-2008, 22:09
eey chikie ja ik heb het geprobeerd weet je, maar als hij bij 300 mb komt dan stopt het :) enuuh misschien dat jij een andere oplossing weet maar geen megaupload.. en rapidshare zit een limiet op ik hoor van je :) maar kon je geen pm sturen... mij hele topic is verpest

Bogus87
05-11-2008, 22:10
http://www.youtube.com/watch?v=Q-KAJr-hi0s&feature=related

zanoeba
07-11-2008, 13:32

eey chikie ja ik heb het geprobeerd weet je, maar als hij bij 300 mb komt dan stopt het :) enuuh misschien dat jij een andere oplossing weet maar geen megaupload.. en rapidshare zit een limiet op ik hoor van je :) maar kon je geen pm sturen... mij hele topic is verpest bij megaupload kan je volgens mij rond de 1000 mb uploden toch, en als je de betsanden inpakt en dan verdeeld en apart uplod?? anders zou ik het ook niet weten..anders zoek ik wel gewoon via torrents of ik een Nederlandse versie kan vinden, thanxx nog :goedzo: