Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Teamwork in een Relatie

camjo
16-10-2002, 19:53

Salaam mensen.. Zonder samenwerking geen vooruitgang..en dit geldt ook voor een relatie.. Maar samenwerking vraagt ook discipline..(orde, tucht) Maakt het voor jou uit wie thuis de chef is..of wil je altijd het laatste woord hebben. Vergeet niet dat... de chef meer moet werken en doen..omdat de verantwoordelijkheid dat vraagt. Kan men met jou samenleven..

camjo
16-10-2002, 20:05
http://free.bluemountain.com/eng3gifs/ernie/gifs/teamwrk.jpg

Dida
16-10-2002, 20:06
ik hoop het voor diegene..dat tie mij aankan :D Ciao Baby ;)

camjo
16-10-2002, 20:08
Origineel gepost door Crazy_Baby ik hoop het voor diegene..dat tie mij aankan :D Ciao Baby ;) Of andersom :rolleyes:

moslimastyling
16-10-2002, 20:15

salaam mensen Ik vind dat een relatie niet alleen op liefde gebaseert moet zijn maar ook op vertrouwen, geloof en SAMENWERKING We moeten leren water in de wijn doen, niet letterlijk zou niet goed zijn he, maar echt wij meisjes krijgen te horen van getrouwde vrouwen: je moet baas zijn, alles in handen nemen, laat je niet doen.... Is dat goede raad geven of is dat mensen een verkeerd beeld inprenten van hoe het moet zijn???? Zon dingen moet je met je partner overeenkomen, het is tenslotte hij of zij met wie je je leven gaat delen en niet met die mensen die je "raad" geven,... Dus meiden een zeer goede tip: luister naar je hart en naar je partner alleen zo ga je gelukkig zijn en goed toekomst hebben..... Alles draait om "COMPROMISEREN"

DESPERADA
16-10-2002, 21:03
Compromiseren zoals eerder is vernoemd, en inderdaad volg niet iedereen die je de tip geeft je moet je man onder de plank houden, laat hem je niet de les voor lezen bla bla bla.... Man en vrouw zijn geestelijk gelijk, maar lichamelijk niet..... De man is denk ik van nature zo gebouwd dat hij de leiding gevende functie heeft, Maar zo heeft de vrouw natuurlijk ook een bijdrage in het huishouden.... het draait om compromiseren zoals eerder is vernoemd.....

Ismael21
16-10-2002, 21:12
In een gezin is de man het hoofd en de vrouw het hart ...... beide kunnen niet zonder elkaar functioneren (hoewel als je hoofd eraf wordt gehakt je altijd nog een laatste beweging kan maken :D )

tafoektsoussia
16-10-2002, 21:16
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam mensen.. Zonder samenwerking geen vooruitgang..en dit geldt ook voor een relatie.. Maar samenwerking vraagt ook discipline..(orde, tucht) Maakt het voor jou uit wie thuis de chef is..of wil je altijd het laatste woord hebben. Vergeet niet dat... de chef meer moet werken en doen..omdat de verantwoordelijkheid dat vraagt. Kan men met jou samenleven.. Een relatie moet bestaan uit elkaar vertrouwen en door elkaar te vertrouwen kun je op elkaar rekenen als je op elkaar kunt rekenen dan zal er ook een hele goede samenwerking zijn tussen man en vrouw. En dan maakt het ook niet uit wie er de baas is maar dat je samen met elkaar beslissingen kunt nemen en dat er niet per see een iemand de baas moet zijn. In een relatie moet je niet afhankelijk zijn van een persoon maar met elkaar samenwerken dan bereik je veel meer.

camjo
16-10-2002, 21:18
Ik vind persoonlijk dar er geen chef is..maar de ene vult de andere aan.. Samen sterk..en samen beslissingen nemen..samen de kinderen opvoeden..en elk zijn verantwoordelijkheid nemen.

Nala
16-10-2002, 21:57
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik vind persoonlijk dar er geen chef is..maar de ene vult de andere aan.. Samen sterk..en samen beslissingen nemen..samen de kinderen opvoeden..en elk zijn verantwoordelijkheid nemen. Hier ben ik het ook mee eens. Samen dingen bespreken, en samen dan de beslissingen nemen. Heel goed gezegd Mohammed justice!!!!

Nounousa
16-10-2002, 22:12
Gelijkheid in een relatie vind IK heel belangrijk, dus overleg onder elkaar en alles delen met elkaar dus voornamelijk ook eerlijkheid maar niemand is de baas m3ha salama Hind