Bekijk originele versie : Day of our lives
waterijs
04-11-2008, 10:52
vind het echt jammer dat deze niet meer komt. al 4 jaar niet meer.
wie keek daar ook graag naar?
als ik het goed heb, speelt Austin nu in As te world turns
Bogossa20
04-11-2008, 11:59
Ja klopt vond het ook leuk om erna te kijken. ATWT keek ik ook vaak ma ben dan op werk en kijk meestal in avond.
miss_melilla
04-11-2008, 13:21
willie ik was echt verslaafd.......... niet normaal. Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet meer komt, anders had ik echt geen leven meer.......
maghreabia001
04-11-2008, 13:27
In belgie speelt ie nog mr austin komt allang nie meer in beeld...:)
LELLA_YASMINA
04-11-2008, 15:28
het was wel leuk, maar op een gegevn moment ging het nergesn over de verhaal lijn was niks......
missmientje
04-11-2008, 15:32
echt jammer dat ie er niet meer is...
jah klopt Austin speelt in Astwt maar zijn rol doet niet!
Aiwaaaaaa
-oujdia-
04-11-2008, 15:55
marlina in de kerker haha
Alaina_1985
05-11-2008, 18:03
Ik ben er nog steeds woest over!! (nou valt nu wel mee...:hihi:) Maar het was zo spannend...Marlena die werd vastgehouden door stefano en die eindeloze zoektocht van John om haar te vinden. Sammy die een jaloerse heks was en altijd ruzie had met haar schoonmoeder....
En plots.......................Werd het niet meer uitgezonden!!! :kwaad:
ja man het werd steeds spannender en komt ie helemaal niet meer terug en zonder een reden of aankondiging maar ja dat is nu ook een tijd geleden.
tetouaniyake
05-11-2008, 23:15
In België komt die nog steeds.. Het is wel afgezaagd nu! Het is zo'n onrealistische serie..
Marlena zit vast in de gevangenis omdat ze de seriemoordenaar van Salem is. Ze heeft Abe, Jack, Roman, Magie, Caroline, Cassie, Tony en Alice vermoord... Sami en Lucas hebben gevoelens voor elkaar maar willen het niet toegeven :moe:
Die serie is niet 100%
Douniaaaaaaa
06-11-2008, 11:23
In België komt die nog steeds.. Het is wel afgezaagd nu! Het is zo'n onrealistische serie..
Marlena zit vast in de gevangenis omdat ze de seriemoordenaar van Salem is. Ze heeft Abe, Jack, Roman, Magie, Caroline, Cassie, Tony en Alice vermoord... Sami en Lucas hebben gevoelens voor elkaar maar willen het niet toegeven :moe:
Die serie is niet 100%
toch blijf ik kijken :hihi:
Klopt Austin Speelt In As The World Turns En Dat Is Mijn Lievelingsserie En Day Of Your Lives Toen Ook Helaas Komt Het Niet Meer
AlHoceimaGirlll
07-11-2008, 18:30
hihi,, hier in België speelt het nog :)
Missy_Sami
07-11-2008, 19:58
Ik was zo verslaafd toen ik ging trouwen heb ik een jaar thuis gezeten en het enige wat ik deed was serie's kijken Vooral Days of our Lives. Ik kan er nog steeds om huilen dat het is gestopt
Eigenlijk moeten we handtekeningen verzamelen en inleveren bij rtl 4 dat het echt geen stijl is dat ze het hebben gestopt.
WIJ WILLEN DAYS OF OUR LIVES.. Hoeze Desperate housewives hihihihihihi..
Het is maar goed dat ik nu werk en dat ik geen tijd meer heb vooor die films... Ik heb afkick verschijnselen...
Yasmina27
07-11-2008, 22:51
Het begin was spannend maar aan het einde was het saai maar toch raak je eraan verslaafd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.