Bekijk originele versie : WFT-schade, Wie heeft hem of is er mee bezig?
rachid_gouda
04-11-2008, 10:11
Wie heeft zijn WFT schade, of is er mee bezig?
Of wie heeft die toets ooit gemaakt en wat zijn de ervaringen daarmee?
Ik wil de WFT-schade toets aanvragen om hem te behalen..
Is de toets te doen, of is hij moeilijk?
En wat zijn de voordelen van de WFT? Ik heb gehoord dat de toets hoger is aangeslagen bij verzekeringsmaatschappijen dan elke HBO diploma, op FSM na want daar is WFT inbegrepen.
Is dat zo?
Ik wil ook weten waar je de toets kunt maken, welke plaats in Nederland zo dicht mogelijk bij de randstad.
Drop je ervaringen....
Dank je bij voorbaat
mtalsia_girl18
05-11-2008, 15:17
Wie heeft zijn WFT schade, of is er mee bezig?
Of wie heeft die toets ooit gemaakt en wat zijn de ervaringen daarmee?
Ik wil de WFT-schade toets aanvragen om hem te behalen..
Is de toets te doen, of is hij moeilijk?
En wat zijn de voordelen van de WFT? Ik heb gehoord dat de toets hoger is aangeslagen bij verzekeringsmaatschappijen dan elke HBO diploma, op FSM na want daar is WFT inbegrepen.
Is dat zo?
Ik wil ook weten waar je de toets kunt maken, welke plaats in Nederland zo dicht mogelijk bij de randstad.
Drop je ervaringen....
Dank je bij voorbaat
pfff ik moet het 20 november maken, Ik heb gehoord dat het echt pittig is maar jah dat zullen we dan wel zien;)
ik heb net WFT - consumenten krediet afgelegd
en binnenkort WFT-woningfinanciering, al mijn collega`s hadden me zo bang gemaakt dat het zo moeilijk was, blablabla. Maar uiteindelijk viel het echt mee en had ik een 7, de vraagstelling als je het bij de NIBE aflegd is wel heel omslachtig, maar verder goed alles doornemen en dan komt t wel goed, ik zelf heb hbo/wo niveau en vond het niet echt makkelijk, maar ik kan begrijpen dat iemand zonder een opleidingsniveau (net als sommige collega`s van mij het moeilijk vinden/vonden.
dina_031
05-11-2008, 15:57
Ik moet ook 20 november, ga je op voor schade particulier of bedrijven?
girlhabbibi
17-11-2008, 20:20
Ik heb schade particulier in een keer gehaald. had een 6.7. Viel wel mee. Je moet gewoon de stof goed leren en snappen. Via welke organisatie leggen jullie de examens af?? Ik via Ecabo. Maar dat word allemaal via school geregeld en betaald.
Ik moet woensdag op voor Consumptief krediet. Heb nog niks geleerd :jammer:
girlhabbibi
17-11-2008, 20:22
ik heb net WFT - consumenten krediet afgelegd
en binnenkort WFT-woningfinanciering, al mijn collega`s hadden me zo bang gemaakt dat het zo moeilijk was, blablabla. Maar uiteindelijk viel het echt mee en had ik een 7, de vraagstelling als je het bij de NIBE aflegd is wel heel omslachtig, maar verder goed alles doornemen en dan komt t wel goed, ik zelf heb hbo/wo niveau en vond het niet echt makkelijk, maar ik kan begrijpen dat iemand zonder een opleidingsniveau (net als sommige collega`s van mij het moeilijk vinden/vonden.
Wow dat is wel goed een 7 voor CK.. Ik verwacht dat ik em niet ga halen. Is wel pittig.
dina_031
17-11-2008, 20:45
Ik heb schade particulier in een keer gehaald. had een 6.7. Viel wel mee. Je moet gewoon de stof goed leren en snappen. Via welke organisatie leggen jullie de examens af?? Ik via Ecabo. Maar dat word allemaal via school geregeld en betaald.
Ik moet woensdag op voor Consumptief krediet. Heb nog niks geleerd :jammer:
Wij doen ook via ecabo, maar kreeg van school te horen dat je schade niet in 1 keer kan doen??
dina_031
17-11-2008, 20:46
Oeps ik las het verkeerd hahaha, ik zag particuliere er niet bij staan:$
rachid_gouda
17-11-2008, 21:23
Wow dat is wel goed een 7 voor CK.. Ik verwacht dat ik em niet ga halen. Is wel pittig.
CK is kwestie van leren....
ZK is pittigggg, en begrijp hem wel helemaal :D :D
ik wil de WFT van de verzekeringen, met de nadruk op WFT schade...
girlhabbibi
17-11-2008, 21:31
Wij doen ook via ecabo, maar kreeg van school te horen dat je schade niet in 1 keer kan doen??
Ja ze bedoelen dan waarschijnlijk schade particulier en Schade MKB. die moet je indd apart doen. MKB doe ik rond juni.
girlhabbibi
17-11-2008, 21:31
CK is kwestie van leren....
ZK is pittigggg, en begrijp hem wel helemaal :D :D
ik wil de WFT van de verzekeringen, met de nadruk op WFT schade...
Pfff is CK pittiger dan basis en schade? Pff dat is wel heel erg dan :(
rachid_gouda
17-11-2008, 21:42
Pfff is CK pittiger dan basis en schade? Pff dat is wel heel erg dan :(
CK bedoel ik consumptief kredieten, ZK bedoel ik zakelijke kredieten.....
CK kwestie vamn leren, ZK kwestie van begrijpen
die WFT schade MKB leren en geluk hebben....
girlhabbibi
17-11-2008, 22:32
CK bedoel ik consumptief kredieten, ZK bedoel ik zakelijke kredieten.....
CK kwestie vamn leren, ZK kwestie van begrijpen
die WFT schade MKB leren en geluk hebben....
Damnn ik moet goed gaan blokken voor CK. ZK hoef ik gelukkig niet te halen. Allee MKB nog.
dina_031
17-11-2008, 23:23
MKB is moeilijkste van die 4 vind ik. Als ikd ie heb dan probeer ik hypotheken en levensverzekering nog, dan kap ik ermee.
tangouie
20-11-2008, 22:23
Ik heb ook WFT Basis behaald in een keer. Via NIbes
Wij moeten het gewoon uit eigen zak betalen.
Een tip WFtnivo.nl daar kun je ze ook afleggen. Is wel €123,- maar de vragen zijn heeel gemakkelijk gesteld. Ik zou zeggen ga naar de site, daar kun je een demotoets maken. op de nibe site niet.
Binnenkort ga ik op voor consumptief krediet.. Dat lijkt me best pittig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.