Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Goedkoop Gordijnen laten maken?

Pagina's : 1 [2] 3

Shasmeen
04-11-2008, 22:27

up ik heb de rest van jullie eenpm gestuurt...

Tulpje_
04-11-2008, 22:34
Bij Leenbakker, hema en kwantum is het maken vaak gratis, dan betaal je alleen de stof.

just_a_gurl
04-11-2008, 22:35
hey meid, kun je ook gordijnen maken met zo'n stang weet je wel, dus van die ringen of gaten erin? i.p.v die plooien met band..??

houda99
04-11-2008, 22:36
Ik heb net vitrage laten naaien bij een turkse winkel. Die deed het voor 8 euro per meter. Ik heb hem 10 meter gegeven en daar betaald ik 80 euro voor. Hij heeft ze echt heel mooi gemaakt met een platte plooi. Als je onder de 8 euro per meter gaat werken dan zal je genoeg klanten ontvangen. Zet je advertentie op markplaats en dan zal je wel veel reacties ontvangen. Succes meid, en inschaAllah zal je veel klanten krijgen.

nesma
04-11-2008, 22:41

ik kopier de link en op een nieuwe internet pagina en dan enter en dan krijg je voorbeeld Je kan dit alleen op jouw pc zien niet op alle computers hoor

littlemuslima
04-11-2008, 23:17
ok ik zou zeggen ga maar eerst kijken waar je zou gaan halen de prijs verglijken en dan zelf kijken,ik zelf heb een raam in me woonkamer en die is 5meter breed en 2meter lang kamerhoogte,ik heb ze toen bij de leenbakker laten maken voor 250 euro zonder stof met stof was het 575euro..en dat was het eerste en laatste keer dat ik ze liet maken maar ik zelf was zwanger ,werkte allebei en we gingen verhuizen en het eerste wat ik wilde waren gordijen in huis en daarom hebben we ze laten maken Ik heb net vitrage laten naaien bij een turkse winkel. Die deed het voor 8 euro per meter. Ik heb hem 10 meter gegeven en daar betaald ik 80 euro voor. Hij heeft ze echt heel mooi gemaakt met een platte plooi. Als je onder de 8 euro per meter gaat werken dan zal je genoeg klanten ontvangen. Zet je advertentie op markplaats en dan zal je wel veel reacties ontvangen. Succes meid, en inschaAllah zal je veel klanten krijgen. hebben jullie echt zoveel moetten betalen voor jullie gordijnen???:confused: ik zelf ben zelf een naaister,heb jarenlang ervaring,ik vraag voor vitrage 3euro/meter breedte stof,en voor overgordijn 3.50euro/m hoogte stof voor vlinderplooi zoals voorbeeld dat shasmeen heefd laten zien vraag ik 4.5euro/meter (indien intersse in meerdere prijzen zie O.T) Ik heb wel gemerkt dat in nederland de prijzen duurder is dan in belgie voor het maken van gordijnen 8euro/meter is wel veel,turkse winkels vragen bij ons 3 tot 5euro/meter stof voor het maken alleen zonder lint ik hou mijn prijzen nutraal,mijn prijzen zijn interssant voor diegene die het kunnen betalen,maar ook voor diegene die minder budget hebben voor het te laten stikken,dus dit bedrag dat ik vraag komt ook goed voor hun uit,en dan is iedereen tevreden, aan shasmeen; ik wens je veel sucses met je start,moge allah u bijstaan in wat je doet, zet je advertentie op marktplaats,krijg je zker veel klante,sucses:goedzo:

Shasmeen
04-11-2008, 23:29
bedankt voor je mooie en gulle woorden en inderdaad ik heb zelf ook rond gevraagt en rondgekeken en wil zelf de prijs voor overgordijnen 5euro per meter vragen.en vitrages 3.50 euro en nee met ringen heb ik nog nooit gemaakt,maar ik ben bezig met alle technieken bezig inhsa allah in de toekomst... en littlemuslima amien inhsaallah en jij ook!!

oemtwo
04-11-2008, 23:30
up ik heb de rest van jullie eenpm gestuurt... pm me even je nummer....

littlemuslima
04-11-2008, 23:32
bedankt voor je mooie en gulle woorden en inderdaad ik heb zelf ook rond gevraagt en rondgekeken en wil zelf de prijs voor overgordijnen 5euro per meter vragen.en vitrages 3.50 euro en nee met ringen heb ik nog nooit gemaakt,maar ik ben bezig met alle technieken bezig inhsa allah in de toekomst... en littlemuslima amien inhsaallah en jij ook!! sucses:goedzo:

Shasmeen
05-11-2008, 01:09
aan oemtwo,ik wil graag meer info van u hebben voor ik me nummer pm...

chahidaatje
05-11-2008, 20:11
heb een vraag, Mijn zusje wil een soort scheidingsgordijn laten maken in haar kinderen hun slaapkamer omdat haar dochter en zoontje op 1kamer komen, dus kan je ook 2verschillende kleuren gordijnen aan mekaar naaien??? Zo ja zou je me kunnen pm met je nummer en de prijs;)

3anood
05-11-2008, 20:19
voor hoeveel per meter

mona_daaa
14-02-2009, 21:56

Mijn tante maakt gordijnen voor een goede prijs. Pm me voor meer info.

wdad
15-02-2009, 01:25
kun je ook vouwgordijnen maken???

berberia26
15-02-2009, 15:14
[QUOTE=littlemuslima;56317486] hebben jullie echt zoveel moetten betalen voor jullie gordijnen???:confused: ik zelf ben zelf een naaister,heb jarenlang ervaring,ik vraag voor vitrage 2euro/meter breedte stof,en voor overgordijn 2.50euro/m hoogte stof voor vlinderplooi zoals voorbeeld dat shasmeen heefd laten zien vraag ik 4euro/meter (indien intersse in meerdere prijzen zie O.T) Ik heb wel gemerkt dat in nederland de prijzen duurder is dan in belgie voor het maken van gordijnen 8euro/meter is wel veel,turkse winkels vragen bij ons 3 tot 5euro/meter stof voor het maken alleen zonder lint ik hou mijn prijzen nutraal,mijn prijzen zijn interssant voor diegene die het kunnen betalen,maar ook voor diegene die minder budget hebben voor het te laten stikken,dus dit bedrag dat ik vraag komt ook goed voor hun uit,en dan is iedereen tevreden, aan shasmeen; ik wens je veel sucses met je start,moge allah u bijstaan in wat je doet, zet je advertentie op marktplaats,krijg je zker veel klante,sucses:goedzo: [/QU waar zit u precies in antwerpen?

Pagina's : 1 [2] 3