Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefdesverdriet....help!

Pagina's : [1] 2

aBoY
21-02-2004, 12:39

liefdeverdriet (Bericht #) hallo mensen...wie kan me helpen enof raad geven. Ik heb een ontzettende liefdeverdriet. het is al twee maanden uit en kan het echt hel moeilijk verwerken. Wat ik ook doe, elke keer zie ik haar voor me....... net wanneer ik van haar begon te houden heeft ze het uitgemaakt. Ik heb alles op alles gezet om haar gelukkig te maken en alles te geven wat haar hartje haar begeerd. Het doet zoeen pijn, het is alsof je wordt verscheurd om iemand te moeten loslaten als je veel voor diegene voelt.. Ik ben niet wanhopig, maar er heerst zoeen angst dat ik weer word gekwetst. ..... Zelfs nu, na het ontmoeten van een ander meisje kan ik haar nog steeds niet vergeten.Steeds maak je die vergelijking maar weer...Ik denk nog vaak aan haar. ik kan de pijn waar ik vanaf het moment dat ik wakker word aan lijd niet meer verdragen... Telkens realisser ik me dat ze er niet meer is, en dat ze alleen door mijn gedachten heen rent...wat en pijn.... Help me.....een jongen van 22

Lady_moi
21-02-2004, 12:43
Meskien.. Ik begrijp u..Wollah ik begrijp u.. Wat kan je doen? Echt niks gewoon sbar sbar sbar.. Keep the faith in Allah he will never let you down... Da is ook de enigste reden waarom ik hier nog ben..

Hindaatje
21-02-2004, 12:44
Komop heeey...Das gewoon een tijdelijke rotgevoel...Ga verder met je leven,er zijn zoveeeel ergere dingen dan dit..Klinkt cliche misschien maar de tijd zal het leren..Over tijdje..wanneer weet je nooit..ben je dr helemaal vergeten en kom je insha allah iemand tegen waar je veeeel meer van zal houden en dan zal het ook wederzijds zijn..Alles is elmekteb...Veel succes! Liefs, Hinda

LoVeLy_HaNaN
21-02-2004, 13:05
Das pas schattig, als een jongen liefdesverdriet heeft:o Sorry jongen, maar misschien heeft ze je gewoon geplayt?

Lady_moi
21-02-2004, 13:09

Wat een troostzin.. Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Das pas schattig, als een jongen liefdesverdriet heeft:o Sorry jongen, maar misschien heeft ze je gewoon geplayt?

LoVeLy_HaNaN
21-02-2004, 13:10
Origineel gepost door Lady_moi Wat een troostzin.. Het is ook geen troostzin :)

Lady_moi
21-02-2004, 13:12
Heb ik ondertussen al door ja..

LoVeLy_HaNaN
21-02-2004, 13:16
Origineel gepost door Lady_moi Heb ik ondertussen al door ja.. Ewa jah, we kunnen wel proberen om hem te troosten enso, maar uiteindelijk is HIJ degene die verder moet leven..

Lady_moi
21-02-2004, 13:18
En wij niet?

LoVeLy_HaNaN
21-02-2004, 13:23
Origineel gepost door Lady_moi En wij niet? Jahwel, maar wij hebben geen liefdesverdriet. Of heb je dat wel? ;)

Lady_moi
21-02-2004, 13:23
Whatever..

DeRyA87
21-02-2004, 13:54
ja inderdaad je moet gewoon door gaan met je leven ook al doet het pijn

LoVeLy_HaNaN
21-02-2004, 16:56
Origineel gepost door Lady_moi Whatever.. Talk 2 the hand...

jasmin_babe
21-02-2004, 17:02
je komt er heus wel over heen en er lopen honderde meisjes rond meschien wel wel beter dan haar

Lady_moi
21-02-2004, 17:08

And talk you to my ass Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Talk 2 the hand...

Pagina's : [1] 2