Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goede en betrouwbare refki gezocht!

jetaimemaroc
03-11-2008, 21:13

Salaam oe aaleikoum, Weet iemand een goede en betrouwbare refki uit omgeving rotterdam utrecht en amsterdam....maakt eigenlijk niet uit waar, als diegene maar goed is.

IKBENEENMOSLIM
03-11-2008, 21:20
Je moet niet alle refkie s vertrouwen. Sommigen willen alleen maar geld en maken een puinhoop van je leven. Alleen een rafkie die geen geld vraagt en roqia doet oftewel alleen koran lezen is goed Ik heb wel van een hele goede rafkie gehoord in Den haag ,maar ik ken zn nummer niet. Waarom wil je eigenlijk een rafkie?:confused:

kwijtweg
06-11-2008, 11:46
Je moet niet alle refkie s vertrouwen. Sommigen willen alleen maar geld en maken een puinhoop van je leven. Alleen een rafkie die geen geld vraagt en roqia doet oftewel alleen koran lezen is goed Ik heb wel van een hele goede rafkie gehoord in Den haag ,maar ik ken zn nummer niet. Waarom wil je eigenlijk een rafkie?:confused: Ja die van Den-Haag is echt goed maja je hebt verschillende.ik heb hier een site voor je www.al-yaqeen.nl daar kan je dan zo contact met ze opnemen

prinses76
08-11-2008, 20:42
hahahaaaaaaaaaaaaaa maa ik haatttttt jeeeeeeeeeeeeeee hihihihiih poepie doennn reageer hier op of ik vermoord jeeeeee lalala

jetaimemaroc
09-11-2008, 11:51

hahahaaaaaaaaaaaaaa maa ik haatttttt jeeeeeeeeeeeeeee hihihihiih poepie doennn reageer hier op of ik vermoord jeeeeee lalala Sorry maar ik weet echt niet waar je het over hebt:rolleyes:

oegt_sara
09-11-2008, 11:56
Ik zou alleeerst uitkijken voor tovenaars meid. Er zijn veel die zich voordoen als een vrome imam, maar in werkelijkheid zijn het tovenaars. Neem contact op met een moskee die jouw betrouwbare adresjes kan geven en nooit op internet vragen, want er zijn sommige leden die onwetend zijn en jou het adres van een tovenaar geven.

Lellaaa
09-11-2008, 12:40
ik heb die nummer van refki uit den haag , ik ben ook door hem behandelt en nog steeds. hij vraagt geen geld!!!! hij wou niks aan nemen alleen wat te drinken en een banaan voor onder weg

oegt_sara
17-12-2008, 13:31
ik ken geen marokkaanse tovenaars hier in nl jij wel dan? alleen van die zwarte mensen die zijn pas nep :moe: Oh ja er zijn er genoeg in nederland geloof mij maar. Heb er zelf een aantal meegemaakt van irakezen tot marokkanen.

missbentayab
17-12-2008, 14:29
sallaam damens wil graag die nummer ook mijn zus is heel erg ziek ze is haar zelf niet meer en alles hij goed wil we graag de eerste stap gaan doen wat met haar gebeurd is

Naampjesss
17-12-2008, 22:07
Moge Allah (swt) over jullie waken. ;)

zina_berber
16-01-2012, 13:06
ik heb die nummer van refki uit den haag , ik ben ook door hem behandelt en nog steeds. hij vraagt geen geld!!!! hij wou niks aan nemen alleen wat te drinken en een banaan voor onder weg mag ik aub ook zijn nummer en of adres