Bekijk originele versie : lovergirl
MOritzia
21-02-2004, 12:05
een lovergirl bestaat wel degelijk. een meisje die snel vriendinnen maakt en daar misbruik van maakt. zie je er maar een beetje goed uit en de lovergirl is je (niet-weetend tijdelijke) beste vriendin. ze heeft contact met loverboys die haar vertellen snel vriendinnen te maken. maanden of zelfs jaren gaat dat meisje en miss lovergirl goed met elkaar om, lovergirl doet alles voor haar, waardoor dat meisje gaat denken dit is echt een toffe meid, ze is lief aardig, echte een vriendschap die nog jaren verder zal bloeien. waneer de tijd rijp is stelt ze je voor aan een 'leuke jongen' die ze al jaren kent en echt een goeie jongen is. de loverboy dus. en haar taak zit erop.
het leven word als maar harder. geld is voor sommige belangrijker dan vriendschap! dus pas voor die vriendinnen van tegenwoordig!
yasminne
21-02-2004, 22:57
Sub7ana Allah :jammer:
Daarom zeg ik altijd goede vrienden moet je kennen vanaf kleins af aan!
marokkoANGEL
22-02-2004, 10:49
je moet sowieso niemand meteen vertrouwen
ik ben bijv een typ die de kat uit de boom kijt
ik ken mensen langer dan dat ze mij kenne
informeer eenbeetje over hun bij verschillende mensen
tot dat ik ze goed genoeg ken dan word ik pas vriendinnen met ze
MOritzia
22-02-2004, 12:02
Origineel gepost door marokkoANGEL
je moet sowieso niemand meteen vertrouwen
ik ben bijv een typ die de kat uit de boom kijt
ik ken mensen langer dan dat ze mij kenne
informeer eenbeetje over hun bij verschillende mensen
tot dat ik ze goed genoeg ken dan word ik pas vriendinnen met ze
je praat zo gemakkelijk met je moet niet iemand meteen vertrouwen. normaal. dat doet niemand gelijk. ik heb toch ook verteld dat de lovergirl jaren lang kan wachten totdat ze echt toegrijpt. jij zeg pas als ik genoeg informatie over haar weet toch? het is voor de rest een dood normaal meisje, met eventueel ook broertjes zusjes. denk je dat iemand wat weet over dat lover gedoe. nee nee daar word heel zorgvuldig mee omgegaan. en dus jij wil zeggen dat je pas vrienden maakt en een kruisverhoor aan ze geeft voor dat je vriendinnen neemt? dat je ieder meisje verdenk op wat slecht (ook voordat ik dit vertelde?)ik neem een voorbeeld met de internet. ik weet zeker dat er mensen (meisjes) zijn die een onbekende meisje in hun msn lijst hebben staan. en daarmee soms jaren chatten. en dan een keertje wat met hun afspreken. dat pas de begin. ik geef maar een voorbeeld want in niet elke gevallen is dat zo. kom op zeg, denk bijv. aan school je maakt nieuwe vriendinnen of wil je zeggen van niet? het kan op alle mogelijke manieren. dus het kan ook jou overkomen.
Moritzia. ex-lovergirl
MOritzia
22-02-2004, 12:11
Origineel gepost door yasminne
Sub7ana Allah :jammer:
Daarom zeg ik altijd goede vrienden moet je kennen vanaf kleins af aan!
ja dat is wel het beste ja
Lovergirls
Tegenwoordig zijn er niet alleen loverboys, maar ook zogenaamde lovergirls. Dit zijn meiden die contact zoeken met heterosexuele jongens die al in de homoprostitutie werkzaam zijn. De lovergirls laten hun slachtoffers dan extra hard werken en buiten deze jongen dus eigenlijk uit.
Dit is een minder groot probleem als de loverboys omdat er veel minder lovergirls zijn in Nederland. Ook trekken de meisjes geen jongens in de prostitutie maar gebruiken jongens die al in de (homo)prostitutie werkzaam zijn.
MOritzia
22-02-2004, 22:11
Origineel gepost door minora
Lovergirls
Tegenwoordig zijn er niet alleen loverboys, maar ook zogenaamde lovergirls. Dit zijn meiden die contact zoeken met heterosexuele jongens die al in de homoprostitutie werkzaam zijn. De lovergirls laten hun slachtoffers dan extra hard werken en buiten deze jongen dus eigenlijk uit.
Dit is een minder groot probleem als de loverboys omdat er veel minder lovergirls zijn in Nederland. Ook trekken de meisjes geen jongens in de prostitutie maar gebruiken jongens die al in de (homo)prostitutie werkzaam zijn.
haha! laat me niet lachen zeg, kom nou. zo iets stoms heb ik nog nooit in mijn hele leven gehoord. waar heb je deze onzin vandaan!
Moritzia. ex-lovergirl
Wat jij daar hebt gezet is onzin :)
Dit zijn lovergirls
MOritzia
22-02-2004, 22:23
Origineel gepost door minora
Wat jij daar hebt gezet is onzin :)
Dit zijn lovergirls
wat onzin. wat wat. jij ken mij niet en jij weet niet wat ik heb gedaan allemaal. ik weet niet wat voor poep jij allemaal praat met je lovergirl meisjes die jongens homo maken dit dat. meisje je weet niet met wie je praat. ik ben zelf zo'n lovergirl geweest. ik schaam mij er niet voor. ik heb mij leven nu verbetert en mij crimineel verleden begraven. en ik heb er spijt van. maar meisje ik weet waar jij die onzin van dan haalt met homo dit dat hahaha. ik heb vast gezeten met geflipte mensen. ken ook veel mensen in dat serqoui, dus kom mij al helemaal niet vertellen dat ik er niets van weet of zo. en wie ben jij om mij te komen vertellen dat dat waar is? ben je ook lovergirl geweest of zo?
Classy.Lady
22-02-2004, 22:58
Origineel gepost door MOritzia
je praat zo gemakkelijk met je moet niet iemand meteen vertrouwen. normaal. dat doet niemand gelijk. ik heb toch ook verteld dat de lovergirl jaren lang kan wachten totdat ze echt toegrijpt. jij zeg pas als ik genoeg informatie over haar weet toch? het is voor de rest een dood normaal meisje, met eventueel ook broertjes zusjes. denk je dat iemand wat weet over dat lover gedoe. nee nee daar word heel zorgvuldig mee omgegaan. en dus jij wil zeggen dat je pas vrienden maakt en een kruisverhoor aan ze geeft voor dat je vriendinnen neemt? dat je ieder meisje verdenk op wat slecht (ook voordat ik dit vertelde?)ik neem een voorbeeld met de internet. ik weet zeker dat er mensen (meisjes) zijn die een onbekende meisje in hun msn lijst hebben staan. en daarmee soms jaren chatten. en dan een keertje wat met hun afspreken. dat pas de begin. ik geef maar een voorbeeld want in niet elke gevallen is dat zo. kom op zeg, denk bijv. aan school je maakt nieuwe vriendinnen of wil je zeggen van niet? het kan op alle mogelijke manieren. dus het kan ook jou overkomen.
Moritzia. ex-lovergirl
Top dat je dit met anderen mededeelt...:goedzo:
Maarre..euh..Waar slaat die EX-lovergirl op...? :eek:
Als je het wilt vertellen be3da... :o
MOritzia
22-02-2004, 23:05
Origineel gepost door SadGirl2004
Top dat je dit met anderen mededeelt...:goedzo:
Maarre..euh..Waar slaat die EX-lovergirl op...? :eek:
Als je het wilt vertellen be3da... :o
ewa ja toch, ik heb er spijt van en wil gewoon andere meisjes, zeg maar, waarschuwen. ik ben inderdaad een lovergirl geweest. vandaar die ''ex''. ik heb veel dingen meegemaakt veel dingen gezien en alles wat ik zag ik plakken geld, eurotekens. maar ik heb mijn ouwe leventje achter me gelaten, en heb een nieuwe start gemaakt. als je van me walgt ken ik me dat heel goed voorstellen. ik ben inderdaad verkeerd bezig geweest.
Classy.Lady
22-02-2004, 23:19
ewa ja toch, ik heb er spijt van en wil gewoon andere meisjes, zeg maar, waarschuwen. ik ben inderdaad een lovergirl geweest. vandaar die ''ex''. ik heb veel dingen meegemaakt veel dingen gezien en alles wat ik zag ik plakken geld, eurotekens. maar ik heb mijn ouwe leventje achter me gelaten, en heb een nieuwe start gemaakt. als je van me walgt ken ik me dat heel goed voorstellen. ik ben inderdaad verkeerd bezig geweest.
Ik heb geen reden om van je te walgen..
Ieder zo zijn verleden en het oordelen behoort maar tot 1 ; Allah Swt!
MOritzia
25-02-2004, 03:09
wat onzin. wat wat. jij ken mij niet en jij weet niet wat ik heb gedaan allemaal. ik weet niet wat voor poep jij allemaal praat met je lovergirl meisjes die jongens homo maken dit dat. meisje je weet niet met wie je praat. ik ben zelf zo'n lovergirl geweest. ik schaam mij er niet voor. ik heb mij leven nu verbetert en mij crimineel verleden begraven. en ik heb er spijt van. maar meisje ik weet waar jij die onzin van dan haalt met homo dit dat hahaha. ik heb vast gezeten met geflipte mensen. ken ook veel mensen in dat serqoui, dus kom mij al helemaal niet vertellen dat ik er niets van weet of zo. en wie ben jij om mij te komen vertellen dat dat waar is? ben je ook lovergirl geweest of zo?
ja minora daar heb je niets op te zeggen he?! of toch wel
ja minora daar heb je niets op te zeggen he?! of toch wel
bla bla... Dat is wat ik weet over lovergirls... :)
en als jij iets anders beweert, het kan.. ben d'r alleen niet bekend mee en met het andere wel...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.