Bekijk originele versie : haar vader accepteerd mij niet niet om dat ik een berber ben ( racist )
tonymontana
21-02-2004, 01:00
helaas voor hem hij weet niet dat ik al met zijn dochter het bed heb gedeeld hij heeft mij duidelijk laten weten dat hij geen berbers in zn naaste omgeving wil maar als wraak op hem heb ik zijn dochter met een smoes het bed in gelokt en zullen wij nu gaan trouwen want wie wil nou een meisje dat al ontmaagd is voor haar huwlijk ik vind dat ik het een redelijke manier is om samen met mij grote liefde het leven door te brengen ik heb haar niet het bed in gelokt voor plezier ofzo maar voor wat securety voor mn relatie ik hou van haar en laat haar voor niemand gaan
rachidabella
21-02-2004, 01:05
gelijk heb je;) je hebt juist gehandeld...
Ik vind niet dat je juist gehandelt hebt je vader gaat je meer haten als hij te horen krijgt wat je gedaan hebt met z'n dochter
salaam,
het is niet eerlijk dat haar vader je niet wilt omwille van je afkomst, zolang je maar moslim bent, maar hetgeen je hebt gedaan is laag en dom. Dat doe je gewoon niet, je zou je moeten schamen!!!
Lella_DMI
21-02-2004, 11:19
ahh zo lief.. je doet zoiets stoms.. alleen omdat je je meisje wilt houden.. Zo sweet..... EGt schattig van je .. alleen jammer dat het zo dom.. is.. Want het mooiste van trouwen is je huwelijksn8 en die gaat zij dan zonder enige .. spanning meemaken
alhoceima_boy15
21-02-2004, 11:23
:hihi: juist gehandeld zoals rachidabella al zei :D :goedzo:
tazaghiniagirl
21-02-2004, 11:41
.................................:lol:............ .....:lol:...............
Lady_moi
21-02-2004, 11:59
Als je echt van haar hield dan weet je da ze maagd moe blijven voor het huwelijk je hebt haar een zonde laten begaan..
En je weet dat het voor beiden veel problemen kan meedragen als het uitkomt..
Trouwen is nog steeds een beter optie dan een relatie da wel.
En haar vader vind ik achterlijk omdat hij u weigert enkel om u ras.
Origineel gepost door tonymontana
helaas voor hem hij weet niet dat ik al met zijn dochter het bed heb gedeeld hij heeft mij duidelijk laten weten dat hij geen berbers in zn naaste omgeving wil maar als wraak op hem heb ik zijn dochter met een smoes het bed in gelokt en zullen wij nu gaan trouwen want wie wil nou een meisje dat al ontmaagd is voor haar huwlijk ik vind dat ik het een redelijke manier is om samen met mij grote liefde het leven door te brengen ik heb haar niet het bed in gelokt voor plezier ofzo maar voor wat securety voor mn relatie ik hou van haar en laat haar voor niemand gaan
rachidabella
21-02-2004, 13:00
Origineel gepost door alhoceima_boy15
:hihi: juist gehandeld zoals rachidabella al zei :D :goedzo:
:hihi: hij moet er gewoon helemaal voor gaan joh:D
fatoush1
21-02-2004, 13:01
Dus omdat je wraak wil nemen op de vader die jou niet accepteert, heb je het meisje van wie je zegt te houden gebruikt????
Sorry hoor, maar als je echt van haar zou houden, dan zou je haar niet gebruiken. Je zegt dat je zekerheid wil....En ben je er nu 100% zeker van dat je haar nooit kwijt zult raken????
Mohim het is gebeurt. MOge Allah jullie vergeven voor jullie misstap en ik wens jullie veel geluk samen
LoVeLy_HaNaN
21-02-2004, 13:03
Origineel gepost door Lady_moi
Als je echt van haar hield dan weet je da ze maagd moe blijven voor het huwelijk je hebt haar een zonde laten begaan..
En je weet dat het voor beiden veel problemen kan meedragen als het uitkomt..
Trouwen is nog steeds een beter optie dan een relatie da wel.
En haar vader vind ik achterlijk omdat hij u weigert enkel om u ras.
Precies :goedzo:
Origineel gepost door tonymontana
Ik geloof er niks van!
Lulverhaal!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.