Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kleermaker Gümüs opnieuw uitgezet

a3ir
20-02-2004, 23:29

de polen komen der aan dus zetten ze iedereen alfast buiten de grens.

Scottie
21-02-2004, 00:39
Nou, Polen zijn niet alleen arm maar zo ontzettend geterroriseerd, voor de oorlog, tijdens de oorlog is hun land omgespit door granaten en daarna. Polen zijn katholiek en godsgruwelijk arm. Zij willen ontzettend graag hier werken en bij Nederlanders wonen en leren onze taal graag. Polen hebben in voorgaande decennia hun naam in ons land achtergelaten. Overal vind je nog hun vaak joodse achternamen. Dat Polen onverbeterlijke anti-semieten zijn, is bekend. Maar zodra ze hier zijn, is dat over. Katholiek, geinteresseerd in Nederland en binnen 3 jaar spreken ze verstaanbaar Nederlands en zeuren niet over hun geloof en hun land en cultuur en dat alles ze is afgenomen. Wat kan ik nog meer zeggen? Scottie.

Panthera
21-02-2004, 02:45
Jammer, van mij had ie wel mogen blijven. :D

DutchPride
21-02-2004, 10:47
en terrecht dat die gozer er uit is gezet ... moet ie maar niet illegaal blijve .. hij was er toch uit gezet?? .. en hij blijft toch .. nou weer der uit zette dan ... net zolang door blijve gaan dat ie nie meer terug komt

DutchPride
21-02-2004, 10:49

Origineel gepost door Scottie Nou, Polen zijn niet alleen arm maar zo ontzettend geterroriseerd, voor de oorlog, tijdens de oorlog is hun land omgespit door granaten en daarna. Polen zijn katholiek en godsgruwelijk arm. Zij willen ontzettend graag hier werken en bij Nederlanders wonen en leren onze taal graag. Polen hebben in voorgaande decennia hun naam in ons land achtergelaten. Overal vind je nog hun vaak joodse achternamen. Dat Polen onverbeterlijke anti-semieten zijn, is bekend. Maar zodra ze hier zijn, is dat over. Katholiek, geinteresseerd in Nederland en binnen 3 jaar spreken ze verstaanbaar Nederlands en zeuren niet over hun geloof en hun land en cultuur en dat alles ze is afgenomen. Wat kan ik nog meer zeggen? Scottie. en zo hoort het ... als je het op die manier bekijkt zijn die Polen best goeie gaste ..

a3ir
21-02-2004, 12:46
scottie , zeuren doen ze meestal na t ontvangen van een verblijfsverguning

a3ir
21-02-2004, 13:01
multikul,hebben de marocs ook gedaan .werken zonder te klagen dus ze hebben hun wel verdinde rust nodig tocg

roebla
21-02-2004, 19:14
Precies wat ik dacht wat de Nederlanders willen Gewoon Ja en Amen Het was ze gelukt bij onze ouders, maar helaas bij de jongeren niet. zodra iemand een eigen mening heeft voelen ze zich bedreigd

Tempelier
21-02-2004, 19:20
Over 20 jaar zeggen de Polen dat ze ons land hebben opgebouwd :giechel: