Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben Ik Me Vriendinnen Kwijt Omdat Ik Getrouwd Ben ?

marocgirl18
20-02-2004, 21:48

:rolleyes: ik snap het niet ik ben al bijna 5 maanden getrouwd en me vriendinnen vinden dat ik getikt ben omdat ik zo vroeg trouw maar het is toch mijn leven vind ik dan en zij willen nog van hun leven genieten dat zeggen ze en als ze drinken of roken dan bemoei ik er mee dat ze dat niet moeten doen zeggen ze dat ik te volwassen ben ik vind het zo er maar ik weet niet wat ze hebben ik hou gewoon heel veel van me man en ben gelukkig met hem :Iluvu: maar ben ik nu vrienden kwijt omdat ik getrouwd ben en geen tijd voor ze heb :rolleyes:

DanGamocroGirl
20-02-2004, 21:50
Nou echte vriendinnen raak je noooooit kwijt.... dusse :confused:

BintElmagreb
20-02-2004, 21:57
Ja............dat is jammer. Ik zou het zo niet willen hebben. Maar de Meeste doen het zichzelf aan door geen contact meer met hun vriendinnen op te nemen, omdat ze geen tijd meer hebben. Ik heb jammer genoeg zo'n vriendin en die heeft helemaal geen tijd meer voor mij als haar vriendin die ze al tegen de 6 jaar kent. maar ja............... Een goede realtie moet van beide kanten komen, niet van 1 kant. Dan werkt het namelijk niet. BintElmagreb.

marocgirl18
20-02-2004, 21:57
tuurlijk ga ik voor me man maar ik vind het niet zo leuk van hem waarom ze zo tegen me doen het is mij leven en ik ben gelukkig klaar

marocgirl18
20-02-2004, 21:59

njah okeydat doen we ook ik zie hun wel maar niet te vaak en soms krijg ik kop pijn van hun als ik aan het werk bellen ze me dat ik naar hun moet komen en dan zeg ik ik ben op me werk dan worden ze boos ze begrijpen mij niet dan hoeft het voor mij niet meer vriendinnen begrijpen elkaar maar hun blijk baar niet

marocgirl18
20-02-2004, 22:01
en als hun met jongens bezig zij dan doe ik niet mee dat vinden erg maar ik ben toch getrouwd maar ik snap hun gewoon niet

BintElmagreb
20-02-2004, 22:17
Ja sorry, maar als ik je zo hoor, dan denk ik dat je toch misschien de verkeerde vriendinnen hebt. Hou je bezig met je man, je huisje en je werk. Jij hebt je toekomst al geregeld! laat die meiden maar....... Ze komen er later wel achter! (ik hoop het tenminste)

SweetRose
20-02-2004, 23:13
Origineel gepost door marocgirl18 :rolleyes: ik snap het niet ik ben al bijna 5 maanden getrouwd en me vriendinnen vinden dat ik getikt ben omdat ik zo vroeg trouw maar het is toch mijn leven vind ik dan en zij willen nog van hun leven genieten dat zeggen ze als ze drinken of roken en dan bemoei ik er mee dat ze dat niet moeten doen zeggen ze dat ik te volwassen ben ik vind het zo er maar ik weet niet wat ze hebben ik hou gewoon heel veel van me man en ben gelukkig met hem :Iluvu: maar ben ik nu vrienden kwijt omdat ik getrouwd ben en geen tijd voor ze heb :rolleyes: NOem jij dat vriendinnen? Mfelasmeisjes kun je het beste vermijden. Ze doen er goed aan jou stilaan te vergeten. Anders zou het nare en negatieve gevolgen kunnen hebben aan uw huwelijk.

qwatra
21-02-2004, 10:18
ja, ik vind persoonlijk dat je wel je vriendinnen kunt houden na je huwelijk, het is alleen moeilijker om aan hun "eisen" te voldoen, als je besluit te trouwen, dan neem je ook de keuze om aan je toekomst te werken, aan kinderen te denken, voor je man te zorgen, dan is er sowieso minder tijd voor je vriendinnen, dat moeten zij trachten te aanvaarden, ze zouden juist blij moeten zijn voor je, en vooral omdat je zegt dat je gelukkig getrouwd bent, als zij niet blij zijn voor je of het niet kunnen aanvaarden dat je getrouwd bent, dan is dat spijtig voor hun, dan moet je ze maar laten vallen! mohim veel sterkte, je komt er wel uit inscha'Allah (ps: op welke leeftijd ben je getrouwd?)

LadyW
21-02-2004, 12:52
Hey.... Ik vind ook dat wanneer je getrouwd bent dat je gewoon je vriendinnen kunt behouden. Hoewel ik eerlijk gezegd denk dat dat nog niet eens het moraal van je probleemsituatie is. Je vriendinnen respecteren je niet, begrijpen je niet en veroorzaken je alleen maar stress een hoofdpijn.... Je zou je zelf niet de vraag moeten stellen waarom je vriendinnen niet accepteren dat je getrouwd bent.... De vraag moet zijn.... Zijn het uberhaupt wel je vriendinnen... Wat versta je onder vriendschap en vind je dat ze jouw vriendschap waard zijn! Je kunt je beter met zulke vragen bezig houden en het antwoord zal eruit gevormd worden.... Veel suc6 LadyW