Bekijk originele versie : Ik Haaaaat ...
toprakkizi
20-02-2004, 20:32
Ik haat mezelf kei erg ik weet ook niet waarom voel me gewoon klote mensen ik haat mezelf kei erg man!!!
chicamaroquia
20-02-2004, 20:34
Ik hou van jou omwille van Allah (swt), hou ook van jezelf. Je hebt geen reden om jezelf te haten! Je bent juist de enige op wie jij altijd kan vertrouwen. Als er niemand in de buurt is heb je altijd jezelf nog!
MiffrouwLoubna
20-02-2004, 20:35
Haat is niet goed a gekkerd, je kunt je zelf de vraag stellen: Hou je wel van andere mensen? Zo ja, dan moet je ook wel van jezelf houden!
Je kunt niet van een ander houden als je niet eens van jezelf houd?!
lilmaroc
20-02-2004, 21:11
waarom haat je je zelf..??
heb je iets verkeerd gedaan..??
vertel het eens..
o mijn god ik vind 'kei' zo een irritant woordje..zou je die aub niet willen gebruiken ;)
Hooooo...dit is andere koek als het op waarheid berust.
Ga bij jezelf te rade hoe het komt dat je zo'n hekel aan jezelf hebt..?!
Er moet een oorzaak zijn te vinden die ervoor gezorgd heeft dat jij nu niet met jezelf kan leven. Sluit je op en geef jezelf de tijd om dit op te lossen. Of ga met een vertrouwelijk persoon praten die je hierbij kan helpen.
Ik wens je sterkte toe en hoop dat je gauw van jezelf gaat leren houden.
Ieder mens is uniek en de moeite waard dus ook jij!
:)
missynadia
20-02-2004, 21:37
Origineel gepost door lilmaroc
waarom haat je je zelf..??
heb je iets verkeerd gedaan..??
vertel het eens..
o mijn god ik vind 'kei' zo een irritant woordje..zou je die aub niet willen gebruiken ;)
waarom vind je het dan irritant?
:zwaai:
Spring van een hoog gebouw.
lilmaroc
20-02-2004, 21:54
Origineel gepost door missynadia
waarom vind je het dan irritant?
:zwaai:
gewoon..het is kakkig..:maf:
maar jah..in iedergeval IK vind het erg irritant..!! :zwaai:
toprakkizi
21-02-2004, 13:59
ja ik heb gelukkig niets gedaan ofzo maar ik zit niet lekker in mijn vel daarom haat ik mezelf...weet nit maar ik weet niet hoe ik het nu ff moet uitleggen...
Origineel gepost door toprakkizi
ja ik heb gelukkig niets gedaan ofzo maar ik zit niet lekker in mijn vel daarom haat ik mezelf...weet nit maar ik weet niet hoe ik het nu ff moet uitleggen...
Meid, ga lekker naar Tora Bora misschien kunnen ze je daar wel goed gebruiken.
Dan doe je tenminsten wat nuttigs in je leven. :zwaai:
Er moet toch een reden zijn waarom je jezelf haat? Heb je misschien geen zelfvertrouwen ofzo of haat je je leven ook ? Die periode zal waarschijnlijk wel overgaan hoor, iedereen voelt zich wel is ongelukkig in z'n leven. Gaat inshallah wel voorbij, kop op ;)
:zwaai: :belgie:
Lady_moi
21-02-2004, 14:21
Join the club..
Ik haat mezelf kei erg ik weet ook niet waarom voel me gewoon klote mensen ik haat mezelf kei erg man!!!
toprakkizi
21-02-2004, 16:38
het heeft niets te maken met aand8 te kort.ik denk da ik gewoon in een korte tijd veel heb meegemaakt en het niet kan verwerken misschien...ik weet het gewoon niet!soms zit ik lekker in mijn vel en dan weervoel ik me klote!!!! :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.