Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje aan de dames!!

Pagina's : [1] 2

casawia_ZEELAND
02-11-2008, 13:05

hey ik heb eigenlijk een vraagje maar ik schaam me een beetje ik heb echt vaak last van slijm in me onderbroek het zit er wit uit en ik vind het zelf niet fijn wat is dat en waarom komt dat ik durf het aan niemand tevragen en wou het eerst hier vragen en als het erstig is dan pas naar de dokter pleas wat kan ik er aan doen,,,,,,,,,,,,,,,:confused:

Turkishboy
02-11-2008, 13:07
je moet wat minder fantaseren over turken

Lovely_23
02-11-2008, 13:13
je moet wat minder fantaseren over turken :haha:

Lovely_23
02-11-2008, 13:14
hey ik heb eigenlijk een vraagje maar ik schaam me een beetje ik heb echt vaak last van slijm in me onderbroek het zit er wit uit en ik vind het zelf niet fijn wat is dat en waarom komt dat ik durf het aan niemand tevragen en wou het eerst hier vragen en als het erstig is dan pas naar de dokter pleas wat kan ik er aan doen,,,,,,,,,,,,,,,:confused: Dat heeft elke vrouw, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Yasmina_b
02-11-2008, 13:15

heb je het altijd of net voor je je maandstonden krijgt? En maak u geen zorgen hoor...

vrouwtjuh81
02-11-2008, 13:19
Elke vrouw heeft er wel last van,de een meer dan de ander. Heb me laten vertellen dat het komt door seksuele perikelen,als je er veel last van hebt,maar weet het niet zeker.

Iris.
02-11-2008, 13:20
Afscheiding, ander woord voor baarmoederwandslijm. Volkomen normaal, zorgt ervoor dat je baarmoeder en je vagina zichzelf als het ware reinigen. En natuurlijk als je geil word dan krijg je meer slijm, maar dan wordt je gewoon nat en dat is ook heel normaal, dan spannen bepaalde spieren en ontspannen bepaalde spieren zich af en aan... Waardoor je uiteindelijk ook klaarkomt.

casawia_ZEELAND
02-11-2008, 13:49
okeey ik ben opgelucht dus ik hoef niet naar de dokter...

casawia_ZEELAND
02-11-2008, 20:33
okeey cokran,,,allemaal

2008hassan
02-11-2008, 20:36
hey ik heb eigenlijk een vraagje maar ik schaam me een beetje ik heb echt vaak last van slijm in me onderbroek het zit er wit uit en ik vind het zelf niet fijn wat is dat en waarom komt dat ik durf het aan niemand tevragen en wou het eerst hier vragen en als het erstig is dan pas naar de dokter pleas wat kan ik er aan doen,,,,,,,,,,,,,,,:confused: :hihi: bekende kwaal maar kan geen kwaad:cool:

Agzenai
02-11-2008, 22:59
je moet wat minder fantaseren over turken oprotten:hihi:

StellaLove
03-11-2008, 09:31
je moet wat minder fantaseren over turken Oehh dat moet ik ook doen turken zijn lekker hooorr :o

StellaLove
03-11-2008, 09:33
hey ik heb eigenlijk een vraagje maar ik schaam me een beetje ik heb echt vaak last van slijm in me onderbroek het zit er wit uit en ik vind het zelf niet fijn wat is dat en waarom komt dat ik durf het aan niemand tevragen en wou het eerst hier vragen en als het erstig is dan pas naar de dokter pleas wat kan ik er aan doen,,,,,,,,,,,,,,,:confused: Zolang het niet stinkt of te vaak voor komt hoef je niet naar de dokter. Je wordt gewoon nat dat is het probleem je fantaseerd te veel over sex maar dat is oke hoor. Je moet je daar schoon houden anders krijg je een ontsteking maar je kan ook googlen. :D

honey_bunny
03-11-2008, 12:32
Gebruik gewoon altijd inlegkruisjes,, Zo blijf je altijd schoon, en ga je zeker niet stinken!! Groetjes!!

Bogossa20
03-11-2008, 12:35

Gebruik gewoon altijd inlegkruisjes,, Zo blijf je altijd schoon, en ga je zeker niet stinken!! Groetjes!! Die mag je ook niet te vaak gebruiken heb ik gehoord.

Pagina's : [1] 2