Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hee Moslims wordt wakker word wakker, ze hebben ons bij onze strot

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Raihana
20-02-2004, 19:45

De Hidjaab Het komt naar ons toe echt, het komt echt onze kant uit De afschaffing van de Hidjaab het maakt ons allemaal geen fluit uit Religieus symbool noemen ze het, verplichting dat is wat de Allah zegt Maar zij schaffen het af is er iemand van ons die hier tegen vecht Ze vallen ons aan bij ons zwakste deel Door de Hidjaab af te schaffen hebben ons moslims bij de keel Onze zusters onze moeders de straat op, openlijk tonen van hun sieraad Nee nee die religieuze symbolen mogen hier niet meer, geen sluier geen gewaad Deze wet doelend op religieuze symbolen, helemaal niet de hidjaab aanvallend zegt de staat Daarom heet het de Sluierwet, wij zijn helemaal niet tegen de hidjaab, we hebben tegen jullie helemaal geen haat Wij willen juist gelijkheid tussen de verschillende groepen, ter bevordering van de intergratie Want de Hidjaab die zorgt juist alleen voor stagnatie Wij willen die barrière juist weghalen Wij willen dat die moslima’s juist op straat stralen Wij willen genieten van hun schoonheid Want dat is toch het recht van elke meid Dat zij hun vrouwelijke vormen en schoonheden van de haren mogen tonen Dat is waar wij elke dame mee willen belonen Dat ze haar schoonheid openlijk op straat mag tonen Wij willen dat er geen verschil is tussen een moslima en een ander Want we moeten de mening en standpunten respecteren van elkander Daarom mag de Hidjaab niet meer in openbare gebouwen Bij de gemeente geen Hidjaab maar daar mogen wel homo’s en lesbo’s trouwen De Hidjaab is niet meer welkom bij ons, het is een teken van onderdrukking een teken van antigenot Hee Moslims wordt wakker word wakker, ze hebben ons bij onze strot Ze hebben hun handen om onze nekken en zij kunnen die draaien in welke kant ze die maar willen We durven geen verkeerde beweging te maken, bang dat ze ons killen Wij zijn veel te bang dat ze ons villen Weest niet bang, wees sterk verzet je voor je geloof verzet je voor je God Wees niet bang dat ze je nemen bij je strot Hier in deze wereld lijken ze zo sterk lijken ze zo machtig Maar vertrouw en gedenk Allah want die is Almachtig Zolang je je voor Zijn zaak inzet zolang je voor de Islaam strijd Zal je Allah achter je hebben, en dat is een ware feit Oh moslimbroeders en zusters bundel de krachten en laat een recht van de moslimas niet afpakken Maar laten we ervoor zorgen dat wij deze wet uit hun boeken hakken Dat je moeder en je zuster respectvol over straat kunnen gaan Dat ze respectvol tussen de mensen in de supermarkt kunnen staan Als wij ons niet bundelen dan zijn we een eenzaam schaapje die door de wolf wordt verslonden Dat is wat er gebeurd als onze rechten worden geschonden Abou Sayfoudien

islamicgirl3
20-02-2004, 22:10
Of dat verbod er nu komt of niet, mijn hijaab gaat nooit af!! Dus ze doen maar wat ze willen, maar hun doel zullen ze niet bereiken... Het goede ligt in Allah's handen, en we moeten gewoon in Hem vertrouwen! Ma3a Salama :zwaai:

Scottie
20-02-2004, 22:14
Nou, wat is "hun" doel dan? Ik mag niet spreken over "wij/jullie". Jullie wel. Geen mens vind het erg de tekenen van een negatief ervaren identiteit af te leggen. Scottie, geen stigma's.

a3ir
20-02-2004, 22:15
islamgirl,zo is t maar net,en een echte moslima doet haar hoofddoek nooit af .ook als ze gedwongen wordt

an3sdej
21-02-2004, 00:21

Onze zusters onze moeders de straat op, openlijk tonen van hun sieraad Nee nee die religieuze symbolen mogen hier niet meer, geen sluier geen gewaad Raihana je bent een beetje de weg kwijt, op straat mag je die doek blijven dragen, alleen niet als groepsleerkracht/docent op een openbare school, og als ambtenaar in de rechtbank of in het gemeente/provinciehuis

appie666
21-02-2004, 12:04
Origineel gepost door Dave202 van mij mogen ze je ophangen NSBer Van mij mogen ze je moeder ook ophangen ;)

RobertHalfbloed
21-02-2004, 12:12
Lekker nuttig allemaal dat haat, MAAR NIET HEUS !!!

islamicgirl3
21-02-2004, 12:17
Waarom zou ik me zorgen maken om de plannen van de ongelovigen??? Allah is met ons, en dat is genoeg! Ik zeg niet dat ik het opgeef, integendeel, ik zal en moet voor mijn rechten opkomen. InsAllah zullen velen zusters met mij de moed erin houden en ertegen strijden! Ik ben niet bang voor de plannen van de ongelovigen, de islam zit in in ons hart, dat kun je nooit weghalen. Ik begrijp dus ook niet wat ze met zo'n hoofddoekverbod willen bereiken.... Dit zal het "probleem" niet oplossen, wij zijn NEDERLANDERS en we zullen opkomen voor onze rechten. Gair Insh Allah! Wa Aleikom Salam Warahmatoelahi Wabarakatoe

RobertHalfbloed
21-02-2004, 12:19
En wat ik niet snap is dat de moslims die hier in Nederland het hardst roepen dat ze het er niet mee eens zijn , schijnen te vergeten dat in de Arabische landen heel anders word omgegaan met mensen die in Jezus, of andere Goden dan Allah geloven. Hier probeert de staat iedereen gelijk te behandelen, maar dat schijnen veel moslims niet te zien. En ik heb dan ook hetzelfde idee als Istoreco dat een aantal moslims boven ddie gelijkwaardige behandeling willen staan.' En de hypocritie bij de moslims ligt naar mijn idee dan ook in het feit dat in de islamitische landen de Christenen en andere geloven pas echt respectloos worden behandeld

islamicgirl3
21-02-2004, 12:25
Origineel gepost door RobertHalfbloed En wat ik niet snap is dat de moslims die hier in Nederland het hardst roepen dat ze het er niet mee eens zijn , schijnen te vergeten dat in de Arabische landen heel anders word omgegaan met mensen die in Jezus, of andere Goden dan Allah geloven. Hier probeert de staat iedereen gelijk te behandelen, maar dat schijnen veel moslims niet te zien. En ik heb dan ook hetzelfde idee als Istoreco dat een aantal moslims boven ddie gelijkwaardige behandeling willen staan.' En de hypocritie bij de moslims ligt naar mijn idee dan ook in het feit dat in de islamitische landen de Christenen en andere geloven pas echt respectloos worden behandeld Wie heeft het over islamitische landen? Blijf effe bij Nederland, wij zijn Nederlandse moslims en wij hebben recht op godsdienstvrijheid! Maar zodra ze dat van ons af willen nemen, pakken ze een (belangrijk) deel van onze rechten af! Wie zegt dat ze in islamitische landen hun geloof niet mogen belijden? Weet jij wel hoeveel joden er in Marokko leven? En dan niet te spreken over de Fransen en Spanjaarden die sinds de bezetting daar zijn gevestigd? Heb je hun ooit horen klagen? Nee! Heeft de overheid hun dan ook verplicht om er niet naakt bij te lopen? Zij lopen erbij hoe zij dat willen, niemand die zich daarmee bemoeit!

RobertHalfbloed
21-02-2004, 12:28
Origineel gepost door Raihana De Hidjaab Dat je moeder en je zuster respectvol over straat kunnen gaan Dat ze respectvol tussen de mensen in de supermarkt kunnen staan Abou Sayfoudien En nog steeds kan geen enkele Islamiet mij vertellen waarom die hoofddoek zo belangrijk is..... Beste Abou (en andere Islamitische meelezer), Kan iemand deze onwetende lezer uitleggen waarom moeders en zusters alleen respectvol over straat kunnen lopen als ze een hoofddoekje om hebben ? met vriendelijke groet, Robert Halfbloed

RobertHalfbloed
21-02-2004, 12:37
Origineel gepost door islamicgirl3 De islam zit in in ons hart, dat kun je nooit weghalen. Ik begrijp dus ook niet wat ze met zo'n hoofddoekverbod willen bereiken.... De neutraliteit van de staat garanderen. Dat als je in een openbaar gebouw komt en je naar een loket gaat dat de persoon achter die loket zit geen joods keppeltje op heeft zodat jij niet bang hoeft te zijn dat je niet gelijkwaardig behandelt zal worden. Het heeft dus helemaal niks te maken met een geloof uit iemands hart weg halen. Vroeger toen nog alles in het Westen er niet allemaal even rechtvaardig an toe ging, behandelde de staat de burger niet gelijk. Er gebeurde heel veel oneerlijke dingen, enkel en alleen omdat je niet het zelfde geloof had als de mensen die voor de staat werken. Daarom is de neutraliteit van de staat zo belangrijk.

RobertHalfbloed
21-02-2004, 12:40
Origineel gepost door istoreco Gezien de laatste betoging hieromtrent en het handjevol aanwezigen spreek je voor weinig mensen. En als je nou nog niet begrijpt dat het om neutraliteit gaat zou ik je aanraden je er eens in te verdiepen inplaats van maar wat uit je nek te kletsen. En nogmaals, diezelfde regels zijn ook van betrekking op christen, joden of andere religieuze groeperingen. Enkel de moslims menen beter te zijn dan de andere religies. Daarom steeds maar weer die verwijzing naar de ongelovigen op die denigrerende wijze. veel moslims wanen zich meer dan een christen of jood, zij voelen zich superieur. Zulke mensen zijn er nog geweest in de geschiedenis. Goed gezegd

RobertHalfbloed
21-02-2004, 12:41
Origineel gepost door islamicgirl3 ik zal en moet voor mijn rechten opkomen. Beste Islamicgirl3, Wat zijn jouw rechten dan waar je voor wilt opkomen ???

RobertHalfbloed
21-02-2004, 12:48

Origineel gepost door islamicgirl3 Wie heeft het over islamitische landen? Blijf effe bij Nederland, wij zijn Nederlandse moslims en wij hebben recht op godsdienstvrijheid! Maar zodra ze dat van ons af willen nemen, pakken ze een (belangrijk) deel van onze rechten af! Wie zegt dat ze in islamitische landen hun geloof niet mogen belijden? Weet jij wel hoeveel joden er in Marokko leven? En dan niet te spreken over de Fransen en Spanjaarden die sinds de bezetting daar zijn gevestigd? Heb je hun ooit horen klagen? Nee! Heeft de overheid hun dan ook verplicht om er niet naakt bij te lopen? Zij lopen erbij hoe zij dat willen, niemand die zich daarmee bemoeit! Dus je recht is Godsdienstvrijheid ??? Maar is dat niet ook het recht van alle ander gelovigen ??? Waarom hebben die andere gelovigen dan niet het idee dat die Godsdienstvrijheid hun word afgenomen ??? En ik zeg dat andere gelovigen in islamitische landen hun geloof niet mogen belijden. Hoeveel gelovigen zitten in de gevangenis enkel en alleen omdat ze het woord van een andere God dan Allah prediken ???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6