Bekijk volle/desktop versie : El Mahdi... Is deze al geboren??



Pagina's : 1 2 3 [4]

26-04-2009, 14:56
soubhana’allah, ik moet dus noog veel kennis opdoen insha’allah

28-04-2009, 11:17



Citaat door tetouani79:
volgens een hadieth zullen imaam al mahdi en isa(vrede zij met hem) samen op aarde zijn. isa(vrede zij met hem) zal neerdalen terwijl de moslims aanvangen met het gebed. imaam mahdi zal isa(vrede zij met hem) herkennen en wil hem dan het gebed voor laten gaan(imaam). isa zal dan zeggen dat alleen iemand van deze oumma(gemeenschap) haar imaam kan zijn. hierna zullen ze de strijd voeren met dajjaal.
er is een heel mooie lezing in het arabisch te vinden hierover op islamway.com. de lezing is van mohammed hassan

klopt super mooi lezing

18-12-2012, 22:36
Een zeer informatieve lezing [maar wel in het Engels lieve broeders en zusters]

[video=youtube;1oCf7ae__kk]http://www.youtube.com/watch?v=1oCf7ae__kk[/video]

zeer fascinerend als je onder andere kijkt naar de huidige situatie in Syrië !








24-09-2014, 16:44
[video]https://www.youtube.com/watch?v=FD-El2HNkaE[/video]

24-09-2014, 18:22


Verstandig om dit allemaal te delen met elkaar
Zodat de valse profeten herkend zullen worden,
Ma vrees dat er mensen zijn die er weer teveel naar uitkijken en willen meemaken
Dat ze die valse profeten juist wel gaan geloven en volgen.

Als je iets zo graag wilt geloof/trap je er snel in

27-10-2014, 23:19
- Of de Mahdi al is geboren ?

- Allahu ahlam .

27-10-2014, 23:20

Citaat door MarocinoRifino:
Volgens sommige bronnen en websites is deze al geboren.. Natuurlijk snap ik dat deze persoon onder strikt toezicht is gehouden zonder gemaakte foto's. Ik begreep dat deze nu 4 jaar oud is en in de gazastrook geboren en getogen is... Volgens bepaalde overleveringen zal deze tussen zijn 18e en 20e levensjaar door de Dajjal gedood worden. Waarna Isa(alayhi salaam) de Dajjal vernietigd. Heeft iemand meer informatie over dit onderwerp of moet je dit met een korrel zout opnemen.

Alvast bedankt
En? Heb je al antwoord?

Pagina's : 1 2 3 [4]