Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zal je doen als.....

Pagina's : [1] 2

samia01
20-02-2004, 18:43

je erachter komt dat twee jongens waar je goed mee omgaat gewoon met je omgingen en elkaar afkraakte omdat ze voor je aan het strijden waren?? Dit is bij mij al twee keer gebeurt de eerste keer liep het slecht af en de twee de keer is het gelukkig goed gegaan maar ja ik heb nu een van hun al een anderhalf jaartje en nu begint de andere weer met strijden what the hel moet ik doen?? alleen serieuze antwoorden

01LaHbIbAh09
20-02-2004, 18:46
Ik zou hiermee Stoppen :)

samia01
20-02-2004, 18:54
Met wat het leven??? Ik zeg je eerlijk he er staan nog zoveel haters open die me driegen te schieten maar ik zi enooit een kogel hopelijk is het snel dan ben ik er van af grapje voorda je gata denken dat ik zo een kind ben di eniet spoort

Lady_moi
20-02-2004, 19:08
Je hoeft nie niet te sporen om zoiets te denken..

01LaHbIbAh09
20-02-2004, 19:10

Origineel gepost door samia01 Met wat het leven??? Ik zeg je eerlijk he er staan nog zoveel haters open die me driegen te schieten maar ik zi enooit een kogel hopelijk is het snel dan ben ik er van af grapje voorda je gata denken dat ik zo een kind ben di eniet spoort Wat voor Leven meid!!! Met jongens? :confused: Dat is toch geen leven... Sorry hoor, maar echte leven heb je thuis met je Ouders, Broers, zussen enz... En niet op straat :)

samia01
20-02-2004, 19:17
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Wat voor Leven meid!!! Met jongens? :confused: Dat is toch geen leven... Sorry hoor, maar echte leven heb je thuis met je Ouders, Broers, zussen enz... En niet op straat :) nee zo bedole ik het niet Thuis gata het helemala niet meer goed joh sinds roddels die niet waar zijn

Selina
20-02-2004, 20:36
Pass The Weed :p

4278
20-02-2004, 22:01
ZIJN ZE NIET BANG VOOR JE PAPS, GROTE MAN IN DE DRUGSWERELD OFNIE WUAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH AHAHAH VRAAGJE DRAGEN ZE OOK KLEDING GEMAAKT VAN 10 CENT PER UUR WHAHAHAHHAHHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA WE3LA OP HOL GESLAGEN FANTASIE!!!!!!!!!!!

samia01
21-02-2004, 12:18
wojooooow meid het zijn goede vrienden van em ja heye krijg jij nooit aand8 wella??? hoe bedoel je mensen haten me!!! heye meid als je aand8 wilt ga dan ergens anders zeuren want ik vin dje maar een irritante vliegje ik prata hier serieus en dan kom jij grappen maken hoe oud ben 13 wellla??? en noem je dta fantasie die 10 cent per uur tfoe hoe bedoel je mensen hebben geen hart bazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz stel nou dat het familie van ej was tfoeeeeeeeeeeeeee en monster delen???niemand deelt mij hell no ik ben van niemand om me te kunne delen en ze waren vrienden tot dat dit gebeuren

Hindaatje
21-02-2004, 12:32
Besta je nog steeds ziek meisje? als je hulp zoekt moet je ergens anders zijn dan marok.nl.. iets zoals de RIAGG..Succes!

samia01
21-02-2004, 12:45
wojooow en wie mag jij dan wel niet wezen mivrouwtje???? heey maar ik ga jullie inderdaad weer een tijdje niet spreken ik ga were eens effe vcan marokko.nl afblijven want het is dood

tarifest_lady
21-02-2004, 14:22
Origineel gepost door samia01 wojooow en wie mag jij dan wel niet wezen mivrouwtje???? heey maar ik ga jullie inderdaad weer een tijdje niet spreken ik ga were eens effe vcan marokko.nl afblijven want het is dood ..Eindelijk..

hasj2
21-02-2004, 14:30
Origineel gepost door samia01 je erachter komt dat twee jongens waar je goed mee omgaat gewoon met je omgingen en elkaar afkraakte omdat ze voor je aan het strijden waren?? Dit is bij mij al twee keer gebeurt de eerste keer liep het slecht af en de twee de keer is het gelukkig goed gegaan maar ja ik heb nu een van hun al een anderhalf jaartje en nu begint de andere weer met strijden what the hel moet ik doen?? alleen serieuze antwoorden Er is maar een andwoord, je mag best wel vrienden hebben. Maar gaat dit een andere wending krijgen. Dat ze wat meer voor jou voelen dan moet jij een paar stappen acheruit zetten. Wie jou echt wil die komt netjes je hand vragen bij je ouders, doen ze dat niet dan denken ze maar aan een ding......? :Iluvu:

samia01
23-02-2004, 11:14
Origineel gepost door hasj2 Er is maar een andwoord, je mag best wel vrienden hebben. Maar gaat dit een andere wending krijgen. Dat ze wat meer voor jou voelen dan moet jij een paar stappen acheruit zetten. Wie jou echt wil die komt netjes je hand vragen bij je ouders, doen ze dat niet dan denken ze maar aan een ding......? :Iluvu: Heel erg bedankt voor de serieuze reactie vindt ik echt tof van je je bnet tenminste niet zo een scheinheilige biatch hierzo die alleen maar gebassert zijn met jalouzie that's why i hate you girlssssss

mooiemeisje
23-02-2004, 11:43

ey meid,ik veronderstel dat je een mooi meid moet zijn want als jongens voor je vechten...nou ja je moet doen wat het best voor jezelf is...maar wees op je hoede lieverd..Thallah

Pagina's : [1] 2