Bekijk originele versie : Wat zal je doen als.....
je erachter komt dat twee jongens waar je goed mee omgaat
gewoon met je omgingen en elkaar afkraakte omdat ze voor je aan het strijden waren??
Dit is bij mij al twee keer gebeurt
de eerste keer liep het slecht af en de twee de keer is het gelukkig goed gegaan maar ja ik heb nu een van hun al een anderhalf jaartje en nu begint de andere weer met strijden
what the hel moet ik doen??
alleen serieuze antwoorden
01LaHbIbAh09
20-02-2004, 18:46
Ik zou hiermee Stoppen :)
Met wat het leven???
Ik zeg je eerlijk he er staan nog zoveel haters open die me driegen te schieten
maar ik zi enooit een kogel
hopelijk is het snel
dan ben ik er van af
grapje voorda je gata denken dat ik zo een kind ben di eniet spoort
Lady_moi
20-02-2004, 19:08
Je hoeft nie niet te sporen om zoiets te denken..
01LaHbIbAh09
20-02-2004, 19:10
Origineel gepost door samia01
Met wat het leven???
Ik zeg je eerlijk he er staan nog zoveel haters open die me driegen te schieten
maar ik zi enooit een kogel
hopelijk is het snel
dan ben ik er van af
grapje voorda je gata denken dat ik zo een kind ben di eniet spoort
Wat voor Leven meid!!! Met jongens? :confused: Dat is toch geen leven... Sorry hoor, maar echte leven heb je thuis met je Ouders, Broers, zussen enz... En niet op straat :)
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Wat voor Leven meid!!! Met jongens? :confused: Dat is toch geen leven... Sorry hoor, maar echte leven heb je thuis met je Ouders, Broers, zussen enz... En niet op straat :)
nee zo bedole ik het niet
Thuis gata het helemala niet meer goed joh
sinds roddels die niet waar zijn
ZIJN ZE NIET BANG VOOR JE PAPS, GROTE MAN IN DE DRUGSWERELD OFNIE WUAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH AHAHAH
VRAAGJE DRAGEN ZE OOK KLEDING GEMAAKT VAN 10 CENT PER UUR WHAHAHAHHAHHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
WE3LA OP HOL GESLAGEN FANTASIE!!!!!!!!!!!
wojooooow
meid het zijn goede vrienden van em ja
heye krijg jij nooit aand8 wella???
hoe bedoel je mensen haten me!!!
heye meid als je aand8 wilt ga dan ergens anders zeuren want ik vin dje maar een irritante vliegje
ik prata hier serieus en dan kom jij grappen maken hoe oud ben 13 wellla???
en noem je dta fantasie die 10 cent per uur tfoe hoe bedoel je mensen hebben geen hart bazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
stel nou dat het familie van ej was tfoeeeeeeeeeeeeee
en monster delen???niemand deelt mij hell no
ik ben van niemand om me te kunne delen
en ze waren vrienden tot dat dit gebeuren
Hindaatje
21-02-2004, 12:32
Besta je nog steeds ziek meisje?
als je hulp zoekt moet je ergens anders zijn dan marok.nl..
iets zoals de RIAGG..Succes!
wojooow en wie mag jij dan wel niet wezen mivrouwtje????
heey maar ik ga jullie inderdaad weer een tijdje niet spreken
ik ga were eens effe vcan marokko.nl afblijven want het is dood
tarifest_lady
21-02-2004, 14:22
wojooow en wie mag jij dan wel niet wezen mivrouwtje????
heey maar ik ga jullie inderdaad weer een tijdje niet spreken
ik ga were eens effe vcan marokko.nl afblijven want het is dood
..Eindelijk..
je erachter komt dat twee jongens waar je goed mee omgaat
gewoon met je omgingen en elkaar afkraakte omdat ze voor je aan het strijden waren??
Dit is bij mij al twee keer gebeurt
de eerste keer liep het slecht af en de twee de keer is het gelukkig goed gegaan maar ja ik heb nu een van hun al een anderhalf jaartje en nu begint de andere weer met strijden
what the hel moet ik doen??
alleen serieuze antwoorden
Er is maar een andwoord, je mag best wel vrienden hebben. Maar gaat dit een andere wending krijgen. Dat ze wat meer voor jou voelen dan moet jij een paar stappen acheruit zetten. Wie jou echt wil die komt netjes je hand vragen bij je ouders, doen ze dat niet dan denken ze maar aan een ding......? :Iluvu:
Origineel gepost door hasj2
Er is maar een andwoord, je mag best wel vrienden hebben. Maar gaat dit een andere wending krijgen. Dat ze wat meer voor jou voelen dan moet jij een paar stappen acheruit zetten. Wie jou echt wil die komt netjes je hand vragen bij je ouders, doen ze dat niet dan denken ze maar aan een ding......? :Iluvu:
Heel erg bedankt voor de serieuze reactie
vindt ik echt tof van je
je bnet tenminste niet zo een scheinheilige biatch hierzo die alleen maar gebassert zijn met jalouzie
that's why i hate you girlssssss
mooiemeisje
23-02-2004, 11:43
ey meid,ik veronderstel dat je een mooi meid moet zijn want als jongens voor je vechten...nou ja je moet doen wat het best voor jezelf is...maar wees op je hoede lieverd..Thallah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.