Bekijk originele versie : Dik Geld Verdienen Voor Wie Engels kan Lezen En Schrijven. (Internet Marketing)
Ben een maand of 3 geleden begonnen met Internet Marketing en het draait nu hamdoulah goed.
Het is makkelijker dan je denkt alleen je moet wel Engels begrijpen en lezen.
Ik ben direct begonnen met de Wereldwijde markt en de meeste klanten komen toch uit Amerika.
Probeer het in ieder geval met deze 3 gratis videos die je kan krijgen met onderstaande link.
Als je het eenmaal door hebt zul je absoluut geen spijt krijgen.
Er zijn genoeg internet marketers die 4 cijfers verdienen per maand
http://www.xplicitcashguide.com
fantasia
01-11-2008, 23:50
kan je misschien wat meer vertellen zoals hoe het in ze werk gaat en van waar werk je en kan je alleen vanuit nederland dit werk doen enz.
Je hebt verschillende soorten inkomen te genereren en waar ik mij mee bezig houd zijn:
-Affiliate (andermans producten promoten)
-Eigen producten
Ik kan werken waar ik maar wil, je bent niet verbonden aan een bepaald plek of wat dan ook. Dat is het mooie! Wat je nodig hebt is een computer en internet.
Het gaat voornamelijk om de Amerikaanse/Engelse markt. Ik verkoop ook vaak alleen digitale producten en zij zijn daar erg actief in.
Je kan ook de Nederlandse markt proberen, maar dan zul je eerst je kennis moeten opdoen van Engels sprekende internet marketers.
Mysterious_M
02-11-2008, 01:10
onzin:(
onzin:(
Gelukkig dat er mensen zoals jou zijn, anders zou ik mijn winsten moeten verdelen met mensen die "ONZIN" roepen.
Of je het nou wilt geloven of niet (wat mij totaal niet interesseert), ik ben er succesvol in en heb niks te klagen, werk niet full time en kan kopen wat ik wil. :lekkerpuh
moet je dan ook eerst betalen voor je ermee begint ofwat?
is er zekerheid(bewijs) dat je kunt aantonen dat dit vet geld verdienen is en ook echt is?!!!!
Je hoeft helemaal niks van mij in ieder geval te kopen. Je zult natuurlijk uiteindelijk een beetje tijd en geld moeten investeren om verder te komen. Je kan je zelf bewijs vinden door op het net te gaan surfen naar affiliate marketers en andere internet marketers of producten van ze. Het is een feit dat er genoeg geld verdiend hiermee, maar ik ga jou natuurlijk niet mijn bank account laten zien haha.
Zoek en gij zult vinden of ga in ieder geval die gratis videotjes checken op www.xplicitcashguide.com
Ik hoef niks en niemand te overtuigen wil alleen mijn kennis delen.
Jou_wil_ik
02-11-2008, 01:39
Je hebt verschillende soorten inkomen te genereren en waar ik mij mee bezig houd zijn:
-Affiliate (andermans producten promoten)
-Eigen producten
Ik kan werken waar ik maar wil, je bent niet verbonden aan een bepaald plek of wat dan ook. Dat is het mooie! Wat je nodig hebt is een computer en internet.
Het gaat voornamelijk om de Amerikaanse/Engelse markt. Ik verkoop ook vaak alleen digitale producten en zij zijn daar erg actief in.
Je kan ook de Nederlandse markt proberen, maar dan zul je eerst je kennis moeten opdoen van Engels sprekende internet marketers.
hier geloof ik nou niks van , ik heb dat internet marketing al gezien , ik kreeg steeds emails en ik moest me ergens aanmelden om bv handleidingen te krijgen wat allemaal geld kost dat is 1 dus NIET DOEN MENSEN .
en nummer 2 hahah weet je niet dat producten in USA 3 keer goedkoper zijn dan in nederland , jij komt met een koelkast (amerikaans ) die je verkoopt voor 1000 en zij verkopen die daar voor 500 dollar ..
zelfde geld voor de digitale dingen
Amerika is GOEDKOOP als je het vergelijkt met de rest van europa en waarom denk je dat je veel invoerrechten moet betalen bij het importeren van dingen ?? ;) :D
hier geloof ik nou niks van , ik heb dat internet marketing al gezien , ik kreeg steeds emails en ik moest me ergens aanmelden om bv handleidingen te krijgen wat allemaal geld kost dat is 1 dus NIET DOEN MENSEN .
en nummer 2 hahah weet je niet dat producten in USA 3 keer goedkoper zijn dan in nederland , jij komt met een koelkast (amerikaans ) die je verkoopt voor 1000 en zij verkopen die daar voor 500 dollar ..
zelfde geld voor de digitale dingen
Amerika is GOEDKOOP als je het vergelijkt met de rest van europa en waarom denk je dat je veel invoerrechten moet betalen bij het importeren van dingen ?? ;) :D
Wauw, jij heb veel verstand zeg! Naar jou zou ik echt heel graag willen luisteren. Je kaart aan dat zij daar 3 keer goedkoper zijn dan ons??????? Koelkasten??? Invoerrechten???? Goed bezig man! Je hebt "dat internet marketing al gezien"? 16 jaar aan handel, 12 miljard euro's en een hele web aan informatie heb jij dus al "gezien"? Knap hoor :goedzo:
I DONT GIVE A FUCK ABOUT CONVINCING YOU GUYS!!
Ik ben mijn eigen bewijs en nogmaals ik probeer niemand hier te werven.
:moe: bullshit jah!
HAHA!
Jou_wil_ik
02-11-2008, 02:01
Wauw, jij heb veel verstand zeg! Naar jou zou ik echt heel graag willen luisteren. Je kaart aan dat zij daar 3 keer goedkoper zijn dan ons??????? Koelkasten??? Invoerrechten???? Goed bezig man! Je hebt "dat internet marketing al gezien"? 16 jaar aan handel, 12 miljard euro's en een hele web aan informatie heb jij dus al "gezien"? Knap hoor :goedzo:
I DONT GIVE A FUCK ABOUT CONVINCING YOU GUYS!!
Ik ben mijn eigen bewijs en nogmaals ik probeer niemand hier te werven.
dit is inderdaad de manier hoe een geslaagde ZAKENMAN praat hahaha
__Tazourakht__
02-11-2008, 14:07
tnawie for die bauwie
06-12345678
02-11-2008, 14:42
Ik ben zelf ook informatie aan het vergaren hierover.
Omdat ik zelf ook liever vanuit huis wil werken
En als het goed loopt dan wil ik in Marokko gaan wonen
want dan kan ik dit werk ook daar doen.
Je hebt alleen een computer nodig en internet aansluiting.
En je moet natuurlijk engels kunnen lezen en schrijven.
(dit laatste is niet helemaal waar maar je moet wel een beetje engels kunnen) er zijn mensen die niet zo goed engels kunnen en die verdienen ook geld ermee.
Het ligt eraan wat je doet natuurlijk.
Bijv. Als je affiliate producten promoot via PPC ( Pay Per Click = Adwords) dan heb je engels nodig om een advertentie te schrijven etc meer niet.
Maar wil je bijv. aan listbuilding doen en van daaruit de aff. producten promoten dan is het wel noodzakelijk dat je redelijk goed engels spreekt. Want je moet dan ook emails beantwoorden etc. Maar op den duur kan je dit laatste altijd outsourcen. En als een website loopt dan begin je met een volgende etc
Je hebt bijv. ook engels nodig als je article marketing wilt gaan doen.
Dan ga je doormiddel van een article je product promoten
De article plaats je op een article siite/directory
Maar ook articles kan je outsourcen. Je kan mensen aannemen om je artikels te schrijven. bijv. 5 dollar per article
Het ligt er dus aan wat je precies wilt gaan doen.
kan je misschien wat meer vertellen zoals hoe het in ze werk gaat en van waar werk je en kan je alleen vanuit nederland dit werk doen enz.
06-12345678
02-11-2008, 14:51
Ik heb wat video geupload voor mensen die wat meer willen weten of leren.
http://www.megaupload.com/?d=KGR4PZY4
Ik heb meer informatie zoals pdf's videos etc dus als mensen echt serieus zijn dan wil ik meer uploaden. Zeg maar wat je wilt hebben dan kijk ik op mijn harde schijf of ik het heb.
ik begrijp dat mensen sceptisch zijn dit is ook goed.
Je moet inderdaad niet alles geloven. Er zijn genoeg oplichters online.
Je moet niet alles kopen. En al helemaal niet van mensen die je van alles aan willen smeren. Laat zij je maar eerst wat tips geven die je kan uitproberen om te zien of het echt werkt etc.
En doe altijd research om te kijken wat mensen van het product vinden.
Maar wat de topic starter zegt is wel waar. Je kan een mooi maandelijks inkomen genereren met online marketing.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.