Bekijk originele versie : Werkzoekend in Tanger.
fantasia
01-11-2008, 21:59
Hallo mensen.
Ik woon in tanger al 10 jaar.
Na een moeilijk jaar achter de rug wil ik graag mezelf nuttig maken.
Ik ben al een tijdje op zoek naar werk hier in tanger maar er is alleen werk
vanuit een bureau.Ik wil graag vanuit huis werken. Ik weet alleen niet waar ik moet zoeken dus dacht ik dat iemand me hier misschien kan helpen.
Alle reacties zijn welkom.
Alvast bedankt.
leef-in-marokko
01-11-2008, 22:40
Hoi Meid Alles Ok ?
Hier In Marokko Kan Je Moelijk Werk Vinden Thuis
Eenigst Wat Je Kan Doen Is Tekchitat En Ander Kleding T Maken ( Je Weet Wat Ik Bdoel )
Ben Je Getrouwd Of Wat ,,?
fantasia
01-11-2008, 22:59
Hoi leef in marokko
ja ik ben getrouwd en heb een zoontje die op school zit vandaar thuis werk.
er is wel thuis werk heb ik begrepen via een belgisch bedrijf dan moet je enquetes maken en emails invoeren. alleen ik weet niet hoe ik contact met ze moet zoeken vandaar deze onderwerp.
Hoi leef in marokko
ja ik ben getrouwd en heb een zoontje die op school zit vandaar thuis werk.
er is wel thuis werk heb ik begrepen via een belgisch bedrijf dan moet je enquetes maken en emails invoeren. alleen ik weet niet hoe ik contact met ze moet zoeken vandaar deze onderwerp.
Als dit klopt dan zou ik er ook wel meer over willen weten. Ik ben er ook wel aan toe om iets te doen en als dat vanuit huis kan dan zou dat hartstikke mooi zijn.
fantasia
01-11-2008, 23:15
Hoi Jamilaz
het klopt zeker en het kan ook maar ik weet niet hoe ik met ze in contact kan komen maar ik ben aan het googlen misschien vind ik het zo. zodra ik iets vind laat ik het je weten.
Woon je ook in tanger Jamilaz???
3laaaf jullie wonen in marokko
maar kifesch hebben jullie wle nederlandse passpoort
Hoi Jamilaz
het klopt zeker en het kan ook maar ik weet niet hoe ik met ze in contact kan komen maar ik ben aan het googlen misschien vind ik het zo. zodra ik iets vind laat ik het je weten.
Woon je ook in tanger Jamilaz???
he fantasia
ooh dat is mooi, bedankt. Ik woon in Meknes.
Ik heb wel mijn nederlandse paspoort behouden.
fantasia
03-11-2008, 00:55
ja ik ook zelfs me zoontje heeft een nederlands paspoort.
fantasia
03-11-2008, 00:56
he fantasia
ooh dat is mooi, bedankt. Ik woon in Meknes.
geen dank ik doe het graag :goedzo:
Vreemdeling3000
03-11-2008, 09:54
Hallo mensen.
Ik woon in tanger al 10 jaar.
Na een moeilijk jaar achter de rug wil ik graag mezelf nuttig maken.
Ik ben al een tijdje op zoek naar werk hier in tanger maar er is alleen werk
vanuit een bureau.Ik wil graag vanuit huis werken. Ik weet alleen niet waar ik moet zoeken dus dacht ik dat iemand me hier misschien kan helpen.
Alle reacties zijn welkom.
Alvast bedankt.
Ik ken broeders die in Tanger voor een Belgisch Callcenter werkzaam zijn. Zij vertelde me dat je, na 3 maanden indiensttreding, van huis uit mag werken. Het gaat om het afnemen van enquete's aan Belgische bedrijven (als ik me niet vergist).
Als je wilt kan ik even navraag doen?
fantasia
03-11-2008, 19:35
Ik ken broeders die in Tanger voor een Belgisch Callcenter werkzaam zijn. Zij vertelde me dat je, na 3 maanden indiensttreding, van huis uit mag werken. Het gaat om het afnemen van enquete's aan Belgische bedrijven (als ik me niet vergist).
Als je wilt kan ik even navraag doen?
ja graag mohammed1980
en alvast bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.