Bekijk originele versie : Holland en Marokanen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
DutchPride
20-02-2004, 18:06
het is tegenwoordig "stoer" om een marokaan te zijn...
soms zie ik echt de grootste kneuze lopen ... en die zijn dan alleen maar "gevaarlijk en stoer" omdat ze marokaans zijn...
ik zit in Den Haag op een school waar 90% ofzo buitenlands is ... het is 1 van die scholen waar je terrecht komt als je je niet goed heb gedragen op andere scholen (nee ook ik heb me niet goed gedragen) ..
en wat daar rondloop (en dan heb ik het over de buitenlanders) is echt het a-sociaalste volk dat ik ooit gezien heb... er zijn geen spiegels in de wc's (die slaan ze kapot) .. geen wc rollen (ook niet bij de meisjes , die spoelen ze HEEL door) ... overal camera's (echt overal) ..
en nou zeg ik niet dat het alleen de buitenlanders zijn... er zullen ook wel NL'ers bij zitten die asociaal zijn... maar het GROOTSTE gedeelte is buitenlands...
in de pauze stormen de marokanen, turken enz. op de "kaaskoppen" en vragen om sigaretten... als je zegt dat je er geen hebt gaan ze in alle zakken voelen om te bewijzen dat je wel hebt.... als je zegt dat je gewoon niet wil geven omdat het gewoon je EIGEN sigaretten zijn .. pakke ze je siga. af of ze pakken je telefoon en zeggen als ik een peuk krijg krijg jij je telefoon terug .. of ze dreigen met slaan of wat dan ook...
dit vind ik geen normaal gedrag .. als ik aan iemand een sigaret vraag .. en hij zegt nee... dan is het nee .. en als iemand zegt dat hij of zij niet heeft .. dan ga ik echt niet in hun zakken voelen...
een groepje turken en morkanen uit mijn klas .. hadden een discussie over dat die jongen die die leraar heeft doodgeschoten .. nou een turk of een marokaan was .. (de marokanen zeide marokaans en de turken dat hij turks was..)
de conclusie kwam natuurlijk dat het een turk is ... wat zeiden de turken daarop "ja die marokanen hebben daar het lef niet voor"..
een leraar vroeg wat wij ervan vonden .. van dat incident .. de buitenlanders zeiden .. je weet toch niet wat die leraar gedaan heb.. ??das toch ziek?? ... het maakt niet uit wat die leraar gedaan heeft .. ookal heeft hij die jongen een klap gegeven dan nog schiet je niet iemand neer!..
ze willen allemaal de stoerste zijn en ze vertellen allemaal trots dat ze wel 3 nachtjes in de bak hebben gezeten..
en het is gewoon een feit dat de meeste criminelen buitenlands zijn hier in NL ...
ik lees hier ook veel commentaar op NL .. ik denk dat NL vergeleken Marokko .. een stuk beter geregeld is .. qua gezondheidszorg uitkeringen , veiligheid .. noem maar op...
een marokaan bij mij op school .. heeft eens tegen mij gezegt dat hij de racistische NL'ers gelijk geeft ... want als de NL'ers zo in marokko ware .. had hij ze allemaal 1 voor 1 afgeschote .. (heeft hij letterlijk vertelt) ...
en als ik thuis het over dit onderwerp praat zegt mijn moeder altijd er zitten heus wel goeie tussen...
en dat ontken ik ook niet .. maar ik denk dat er onder de jeugd er weinig goede tussen zitten .. ze willen allemaal stoer zijn .. en de crimineel uithangen .. als het allemaal zulke goede moslims zijn .. dan deden ze dat ook niet.. en schelde ze ons (de kaaskoppen) ook niet uit.. want onderling schelden ze niet .. en het woord moeder moet je niet laten vallen want dan krijg je een klap op je bek.
zien jullie dan zelf ook niet in .. dat een GROOT gedeelte van de criminaliteit door de marokaanse jeugd wordt veroorzaakt...
en dan zegge ze: die *** kaaskoppen zijn allemaal maar vieze *** racisten ... maar bekijk het eens van de andere kant .. hoe jullie tegen ons doen.. dat is vaak ook niet echt positief .. als ik uit ga ook .. de buitenlanders stan allemaal maar een beetje agresief te kijken .. en uit te dagen .. ik denk dat er bij 9 van de 10 gevechten buitenlanders bij betrokken zijn.
en even voor de duidelijkheid .. ik plaats dit berichtje niet om aan te horen dat ik racist ben of wat dan ook .. en ik snap ook dat dit een forum voor marokanen is (wat ik ook een slecht feit vind .. jullie moeten je meer mengen tussen de NL'ers) ..
ik wil alleen weten hoe jullie er over denken .. dus laat de bedreigende berichtjes en wat dan ook maar achterwegen .. laat jou mening maar gewoon horen! .. en na dat ik jullie mening weet ben ik ook weer weg op dit forum..
Origineel gepost door DutchPride
het is tegenwoordig "stoer" om een marokaan te zijn...
soms zie ik echt de grootste kneuze lopen ... en die zijn dan alleen maar "gevaarlijk en stoer" omdat ze marokaans zijn...
ik zit in Den Haag op een school waar 90% ofzo buitenlands is ... het is 1 van die scholen waar je terrecht komt als je je niet goed heb gedragen op andere scholen (nee ook ik heb me niet goed gedragen) ..
en wat daar rondloop (en dan heb ik het over de buitenlanders) is echt het a-sociaalste volk dat ik ooit gezien heb... er zijn geen spiegels in de wc's (die slaan ze kapot) .. geen wc rollen (ook niet bij de meisjes , die spoelen ze HEEL door) ... overal camera's (echt overal) ..
en nou zeg ik niet dat het alleen de buitenlanders zijn... er zullen ook wel NL'ers bij zitten die asociaal zijn... maar het GROOTSTE gedeelte is buitenlands...
in de pauze stormen de marokanen, turken enz. op de "kaaskoppen" en vragen om sigaretten... als je zegt dat je er geen hebt gaan ze in alle zakken voelen om te bewijzen dat je wel hebt.... als je zegt dat je gewoon niet wil geven omdat het gewoon je EIGEN sigaretten zijn .. pakke ze je siga. af of ze pakken je telefoon en zeggen als ik een peuk krijg krijg jij je telefoon terug .. of ze dreigen met slaan of wat dan ook...
dit vind ik geen normaal gedrag .. als ik aan iemand een sigaret vraag .. en hij zegt nee... dan is het nee .. en als iemand zegt dat hij of zij niet heeft .. dan ga ik echt niet in hun zakken voelen...
een groepje turken en morkanen uit mijn klas .. hadden een discussie over dat die jongen die die leraar heeft doodgeschoten .. nou een turk of een marokaan was .. (de marokanen zeide marokaans en de turken dat hij turks was..)
de conclusie kwam natuurlijk dat het een turk is ... wat zeiden de turken daarop "ja die marokanen hebben daar het lef niet voor"..
een leraar vroeg wat wij ervan vonden .. van dat incident .. de buitenlanders zeiden .. je weet toch niet wat die leraar gedaan heb.. ??das toch ziek?? ... het maakt niet uit wat die leraar gedaan heeft .. ookal heeft hij die jongen een klap gegeven dan nog schiet je niet iemand neer!..
ze willen allemaal de stoerste zijn en ze vertellen allemaal trots dat ze wel 3 nachtjes in de bak hebben gezeten..
en het is gewoon een feit dat de meeste criminelen buitenlands zijn hier in NL ...
ik lees hier ook veel commentaar op NL .. ik denk dat NL vergeleken Marokko .. een stuk beter geregeld is .. qua gezondheidszorg uitkeringen , veiligheid .. noem maar op...
een marokaan bij mij op school .. heeft eens tegen mij gezegt dat hij de racistische NL'ers gelijk geeft ... want als de NL'ers zo in marokko ware .. had hij ze allemaal 1 voor 1 afgeschote .. (heeft hij letterlijk vertelt) ...
en als ik thuis het over dit onderwerp praat zegt mijn moeder altijd er zitten heus wel goeie tussen...
en dat ontken ik ook niet .. maar ik denk dat er onder de jeugd er weinig goede tussen zitten .. ze willen allemaal stoer zijn .. en de crimineel uithangen .. als het allemaal zulke goede moslims zijn .. dan deden ze dat ook niet.. en schelde ze ons (de kaaskoppen) ook niet uit.. want onderling schelden ze niet .. en het woord moeder moet je niet laten vallen want dan krijg je een klap op je bek.
zien jullie dan zelf ook niet in .. dat een GROOT gedeelte van de criminaliteit door de marokaanse jeugd wordt veroorzaakt...
en dan zegge ze: die *** kaaskoppen zijn allemaal maar vieze *** racisten ... maar bekijk het eens van de andere kant .. hoe jullie tegen ons doen.. dat is vaak ook niet echt positief .. als ik uit ga ook .. de buitenlanders stan allemaal maar een beetje agresief te kijken .. en uit te dagen .. ik denk dat er bij 9 van de 10 gevechten buitenlanders bij betrokken zijn.
en even voor de duidelijkheid .. ik plaats dit berichtje niet om aan te horen dat ik racist ben of wat dan ook .. en ik snap ook dat dit een forum voor marokanen is (wat ik ook een slecht feit vind .. jullie moeten je meer mengen tussen de NL'ers) ..
ik wil alleen weten hoe jullie er over denken .. dus laat de bedreigende berichtjes en wat dan ook maar achterwegen .. laat jou mening maar gewoon horen! .. en na dat ik jullie mening weet ben ik ook weer weg op dit forum..
Ik moet deze jongen wel gelijk geven. SOMMIGE Mocro's maken het er zelf na. Dit is een mooi voorbeeld. Het gedrag van SOMMIGE jeugdige Marokkaantjes is ziekelijk.
Maarre...van de andere kant zeg je zelf dat die school waar jij op zit voor leerlingen zijn die zich niet goed hebben gedragen...je praat wel over Marokkanen maar jij zit ook niet voor niets op die school he. Jij hebt je dus ook misdragen en misschien dachten de WEL goede Mocro's op jouw vorige school exact het zelfde over jou als datgene wat jij nu denkt over je huidige schoolgenootjes. Met andere woorden. Had je gedragen dan had je het nu goed.
Wens je veel sterkte en geduld op die school.
DutchPride
20-02-2004, 20:45
Origineel gepost door 1980
Ik moet deze jongen wel gelijk geven. SOMMIGE Mocro's maken het er zelf na. Dit is een mooi voorbeeld. Het gedrag van SOMMIGE jeugdige Marokkaantjes is ziekelijk.
Maarre...van de andere kant zeg je zelf dat die school waar jij op zit voor leerlingen zijn die zich niet goed hebben gedragen...je praat wel over Marokkanen maar jij zit ook niet voor niets op die school he. Jij hebt je dus ook misdragen en misschien dachten de WEL goede Mocro's op jouw vorige school exact het zelfde over jou als datgene wat jij nu denkt over je huidige schoolgenootjes. Met andere woorden. Had je gedragen dan had je het nu goed.
Wens je veel sterkte en geduld op die school.
ik moet je er gelijk in geven dat ik er ook niet voor niets zit, ik heb eerst op een andere school gezeten (waar ik van af ben gestuurd)
maar op talloze ander scholen , waar de opleidingen hoger zijn dan vmbo , zitten bijna geen buitenlanders. misschien enkele.
en ze zoeken elkaar op. vinden ze een opleiding leuk waar bijna geen marokanen zitte, kieze ze voor een andere terwijl het eigenlijk hun 1e keus was.
en eve eerlijk als jullie nou allemaal eens even naar het grootste gedeelte van de marokanen kijken. kunnen jullie dan niet ook maar een klein beetje inzien waarom er veel racisten zijn in Nederland?
ik moet je er gelijk in geven dat ik er ook niet voor niets zit, ik heb eerst op een andere school gezeten (waar ik van af ben gestuurd)
maar op talloze ander scholen , waar de opleidingen hoger zijn dan vmbo , zitten bijna geen buitenlanders. misschien enkele.
en ze zoeken elkaar op. vinden ze een opleiding leuk waar bijna geen marokanen zitte, kieze ze voor een andere terwijl het eigenlijk hun 1e keus was.
en eve eerlijk als jullie nou allemaal eens even naar het grootste gedeelte van de marokanen kijken. kunnen jullie dan niet ook maar een klein beetje inzien waarom er veel racisten zijn in Nederland?
Je zegt het heel erg fout :D
Het MOET zijn:
"en eve eerlijk als jullie nou allemaal eens even naar het kleinste gedeelte van de marokanen kijken. kunnen jullie dan niet ook maar een klein beetje inzien waarom er veel racisten zijn in Nederland?
Mijn antwoord is trouwens: NEE ........ :D :D ;)
DutchPride
20-02-2004, 21:02
Origineel gepost door groentje
nou er zitten veel buitenlanders in bijv hogeschool rotterdam en in den bosch maargoed k kan het wel inzien waarom er veel racisten zijn hier omdat de allochtonen dus geen buitenlanders hoe jij ze noemt zich misdragen maar je weet zelf wel dat er rotte appels bij zitten en zo ook bij de nederlanders, surinamers, italianen, afghanen etc etc
groetennn groentje :zwaai:
als ik me slecht heb gedragen en ik moet me woordje gaan doen, zeg ik altijd; ja maar ik was niet de enigste heel de klas was druk enz.
dan zeggen ze altijd; je moet je zelf niet indekken door andere. kijk naar je zelf.
tuurlijk zijn er ook andere en ook onder de NL'ers zelf zitten er "rotte appels" bij. maar buiten de NL'er zijn het gewoon erg veel marokanen die crimineel aktief zijn. en dan bedoel ik ook de zwaardere vormen van criminaliteit maar ook vandalisme, gevechtjes enz.
DutchPride
20-02-2004, 21:08
Origineel gepost door Corrie
Ik zie niet in warom ik racistisch moet worden omdat wat individuen lopen te etteren....
Waarom zou ik een heel ras moeten gaan haten om wat sommige individuen doen???
Vertel dat eens, wat heeft achmed van hier in de straat van doen met wat een of ander schoffie uit een achterstandsbuurt doet?
Ongeveer net zoveel als dat ik ermee van doen heb, niets dus...
Een heel ras haten, weet je wel hoe moe je daarvan word, daar begin ik niet aan hoor, tis ook nog eens slecht voor je hart, nee niks voor mij ;)
ik wordt dagelijk bij mij op school uitgedaagt en voor kaaskop enz enz uitgemaakt, DAAR WORDT IK MOE VAN
ik hoor dagelijks en dat lees ik ook hier, gezeik op Nederland en op Nederlanders, DAAR WORDT IK MOE VAN
dat mensen hier profiteren van ons geld en ook nog eens de crimineel uithangen, DAAR WORDT IK MOE VAN
dat mensen de boel gaan oplichten zodat ze nog meer geld ontvangen, DAAR WORDT IK MOE VAN
dat de sfeer in een stad en zelfs in een land verpest wordt door een bepaald soort mensen, DAAR WORDT IK MOE VAN
ik wordt dagelijk bij mij op school uitgedaagt en voor kaaskop enz enz uitgemaakt, DAAR WORDT IK MOE VAN
ik hoor dagelijks en dat lees ik ook hier, gezeik op Nederland en op Nederlanders, DAAR WORDT IK MOE VAN
dat mensen hier profiteren van ons geld en ook nog eens de crimineel uithangen, DAAR WORDT IK MOE VAN
dat mensen de boel gaan oplichten zodat ze nog meer geld ontvangen, DAAR WORDT IK MOE VAN
dat de sfeer in een stad en zelfs in een land verpest wordt door een bepaald soort mensen, DAAR WORDT IK MOE VAN
Dat uitschelden en zo vindt ik klote voor je, en als ik je grote broer was dan had ik ze allemaal in mekaar gemept voor je :D
maar,
je geeft blijkbaar alle schuld aan de Marokkanen.
En daarmee degradeer je jezelf tot een armzalig xenafoobje.
Want als je eens wist hoeveel er wordt opgelicht door nette witte mannetjes in een driedelig pak zou je misschien enige nuance in je verhaal brengen.
Ik hoop voor jou dat je snel verhuist naar een andere buurt waar je wel Marokkanen leert kennen die je totaal verkeerde beeld enigszins kunnen veranderen.
:D
DutchPride
20-02-2004, 21:51
oke mense , ik ben het eens met jullie dat ik ook naar mezelf moet kijken... het is cker me eigen schuld dat ik daar zit ( moet er wel ff bijzeggen dat het niet een speciale school is voor moeilijke kinderen ofzo, het is een normale vmbo maar staat er bekent om dat er veel "tuig" zit)
maar ik vind wel dat ik kritiek mag geven, iedereen mag kritiek geven. en ik weet voor 100% zeker dat ik me stukke minder erg heb gedragen dan hun.
en ik vind van me zelf dat ik NU een gediciplineerd mens ben, ik haal bijna (niemand is perfect) nog rottigheid uit of wat dan ook. nu ik van de rotzooi af ben zie ik dat het nutteloos is en dat je er niks mee bereik en dat veel mensen in een waanwereld leven van "gangstah style" enzo.. ze doen net alsof de bende oorlogen die je in amerika hier ook hebt ofzo..
maar nu ik er af ben zie ik ook wat het is ... toen trok ik ook veel met criminele buitelanders op .. en nu heb ik er een schijt hekel aan.. klinkt raar .. maar ik ben om het ff lomp te zegge "bekeerd" :s en niet naar god ofzo .. want ik ben niet gelovig maar wel bekeerd naar het rechte pad...
dus ik vind van me zelf dat ik wel degelijk commetaar mag geven.
en dat grendel me zou helpen als hij me grote broer zou zijn, is ook niet nodig. ik denk dat ik als enigste (samen met wat vrienden) mijn mond open trek tege de marokanen. als ze uitdagen zeggen wij gewoon waar het opstaat ... dat ze niks zijn en dat ze geen rede hebben om stoer te doen en dat ze gewoon moete opf.likkeren. als ze een keer iemand op z'n bek hebbe geslagen in de stad denke ze dat ze tupac zijn ofzo .. bekijk al die cu2 site's van die gasten maar eens .. je lacht je kapot...
en tuurlijk vechte NL'ers ook... maar hoe vaak moet ik het nou nog zeggen... buiten de NL'ers .. zijn de marokanen gewoon het ergst! ...
dutchpride,in spanje zijn t de hollanders die iedere vakantie ganger t leven zuur maken.maar ik moet wel toegeven dat marokkanen veel verzieken.
DutchPride
20-02-2004, 22:17
Origineel gepost door a3ir
dutchpride,in spanje zijn t de hollanders die iedere vakantie ganger t leven zuur maken.maar ik moet wel toegeven dat marokkanen veel verzieken.
ik weet dat andere mense het ook allemaal doen... maar we hebben het hier over de marokanen in Nederland...
het is gewoon een feit dat het een probleem is..
Nou, en weten jullie wat ik nou zo erg vind? Dat geen MaroNederlandse deelnemer die vent die dit post aan z'n haren over zijn eigen tekst sleurt: "Marokanen", met 1 "k".
"Respect, respect, waar is m'n respect ....!"
Scottie, met dubbel "c".
dutchpride,ik weet wat je bedoelt ik woon in een wijk met alleen nederlanders en somigen zijn ereger dan marocs. ik ben half maroc half hollands en als ik die marokkanen weer iets zie uithalen schaam ik me dip maar der zijn marokkanen die beter zijn dan welke nederlander dan ook. ik laat me niet gek maken door een aantal kruimel diefjes. de turken en de jogos zijn grote mafiosoos, van hun schijnt niemand last te hebben.
Dutchpride wat ik merk uit jouw verhaal is dat je zeer gefustreerd bent. Je zegt het al zelf er zit alleen maar tuig bij jouw op school. Je bent dus bij de slechtste Marokkanen, Turken, NL'ers, etc van Den Haag terecht gekomen. Kort gezegd de rotte appels. Je komt dus alleen in aanmerking met de slechtste Marokkanen die je bedenken kunt. Jouw belevenis wereld is dus alleen daarop gebouwd. Bij mij rijst dan ook de vraag of je ook met Marokkanen buiten je school in aanraking komt. Bijv: sporten, etc.
Bij jouw op school zitten denk ik ook wel "goede" Marokkanen, mijn advies aan jouw is dat je met hun meer om moet gaan of bevriend mee raken en daarna meer van dit soort fustraties met ze te bespreken. Geloof me je zult dan merken dat ze niet allemaal dezelfde zijn.
Origineel gepost door Scottie
Nou, en weten jullie wat ik nou zo erg vind? Dat geen MaroNederlandse deelnemer die vent die dit post aan z'n haren over zijn eigen tekst sleurt: "Marokanen", met 1 "k".
"Respect, respect, waar is m'n respect ....!"
Scottie, met dubbel "c".
Snottie, blijkbaar heb je niet goed gelezen. Snoepje heeft hem al erop gewezen.
Nou, voor jou, lelijke puber, ben ik meneer Scottie, en of nou de een of de ander je wijst op een fout, dat maakt in Nederland niet uit. Dat een MaroNederlander er door een Nederlander op moet worden gewezen dat het zelfstandig naamwoord voor Marokkaan verkeerd is gespeld, dat is pas erg. Alhoewel:
is "Marokkaan" wel een zelfstandig naamwoord ....
Scottie, snoepje van de week.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.