Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Styl Haar Tips!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

toekomst
16-10-2002, 13:57

HALLO MEIDEN, iK HAD EEN VRAAGJE WIE KAN MIJN WAT TIPS GEVEN HOE JE STYL HAAR KRIJGT IK WEET DE FOHN GEBRUIK IK AF EN TOE MAAR CREMS OF ZO GOEDE TIPS MEIDEN IK HOOR VAN JULLIE EN JULLIE TIPS ZIJN VAN HARTE WELKOM DAMES. SOEKRAN, BISLEMA MAILEN MAG OOK NISA@MAROC.NL

dulce_lamia
16-10-2002, 14:10
Laat je haar bij de kapper Japans relaxen, je haar bl;ijft dan een half jaar stijl. Je hoeft alleen nog 1 of een paar keer terug om de uitgroei bij te werken. Dit kan trouwens alleen met europees haar en niet met het echte kroeshaar, daarmee kun je gewoon bij de surinaamse kapper relaxen. Het is niet supergoed voor je haar maar beter dan strijken en dagelijks fohnen.

emsoem
16-10-2002, 14:24
chemisch stijlen 9euro voor zo'n pot met de gebreuksaanwijzingen bij surinamese en chineese winkeltje's te koop..... =emsoem=

toekomst
16-10-2002, 14:33
HARSTIKKE BEDANKT MEIDEN SOEKRAN. MAAR ZIJN ER OOK TIPS MET NATUURLIJKE PRODUCTEN ENZ... IK HOOR VAN JULLIE

zahia21
16-10-2002, 15:49

luister schat, geen troep in je haar. Kappers raden heel vaak aan om maskers te doen in je haren,dat is wel gezond, of conditioner, en niet al te vaak fohnen. Veel succes

misterchallenge
16-10-2002, 16:01
Hallo meid, ik zou die kappers met hun gemische troep niet vertrouwen voordat je dalijk geen haar meer op je hoofd hebt. Meid weet je wat je moet kopen, een stijltang, en koop daarnaast SERUM dat spul doe je na het wassen van je haar erop en daarna fohn je het droog met een normale fohn dus net zo lang fohnen totdat het daina ross look a like is hahahaa en hierna neem je stuk voor stuk je haar en gaat hier met de stijltang overheen, IDEAAL geloof me je haar krijgt er een glas van en het is slecht om het met nat haar te doen maar als je het eerst dus droog fohnt kan je haar best wat hebben, het duurt absoluut niet lang zeker dat je na een half uur keistijl haar hebt en mooi ook nog. voor een goede stijltang moet je wezen bij een kappersspeciaalzaak en dan moet je een stijltang van GIS kopen, voor 70euro heb je een brede Serum kun je bij de drogist kopen of ook in een kappersspeciaalzaak. nou heb je nog vragen meid dan hoor ik het xxxjes

SihamNador
16-10-2002, 17:01
hallo Ik heb wel een tipje voor je, nu hopen dat het bij jou ook werkt. Als je een stuk doek pakt en je knipt het 5 cm breedte 1 meter lengte (hangt af hoe lang je haar is ) . Je doet voor het slapen gaan, of als je thuis blijft, je haar in een staart. Dat doekje vouw je om je haar, zo dat je dus een soort stijve staart krijgt :) . Als je daarmee slaapt of in huis mee loopt, en dat even vol houdt wordt je haar stijl. Bij mij werkt het in ieder geval wel. Je moet ook Fructis ( shampoo) gebruiken. Het is goed voor je haar. Het zijn natuurlijke producten. Als ik jou was zou ik te neerste echt géén maskers en dat soort dingen gebruiken, want daar wordt je haar alsmaar slechter van. Hé, veel succes hiermee. Beslemaa Siham

parelprinsesje
16-10-2002, 17:07
Origineel gepost door misterchallenge Hallo meid, ik zou die kappers met hun gemische troep niet vertrouwen voordat je dalijk geen haar meer op je hoofd hebt. Meid weet je wat je moet kopen, een stijltang, en koop daarnaast SERUM dat spul doe je na het wassen van je haar erop en daarna fohn je het droog met een normale fohn dus net zo lang fohnen totdat het daina ross look a like is hahahaa en hierna neem je stuk voor stuk je haar en gaat hier met de stijltang overheen, IDEAAL geloof me je haar krijgt er een glas van en het is slecht om het met nat haar te doen maar als je het eerst dus droog fohnt kan je haar best wat hebben, het duurt absoluut niet lang zeker dat je na een half uur keistijl haar hebt en mooi ook nog. voor een goede stijltang moet je wezen bij een kappersspeciaalzaak en dan moet je een stijltang van GIS kopen, voor 70euro heb je een brede Serum kun je bij de drogist kopen of ook in een kappersspeciaalzaak. nou heb je nog vragen meid dan hoor ik het xxxjes moest hier zo om lachen, weet ook niet of je serieus bent, maar dat een jongeman dit allemaal weet........chapeau....!!! groetjes een parelprinsesje

nadorgirl17
23-10-2002, 22:29
HE ZAL IK JE EEN GOEIE TIP GEVEN LAAT JE HAAR GEWOON HOE HET IS EN GA NIET DIE ROTZOOI GEBRUIKEN.ALEEN DIE TIP VAN SIHAMNADOR IS WEL GOED DAT DOE IK OOK WEL EENS HET HELPT ECHT GOED! XXX NADORGIRL

angeleyes_20
23-10-2002, 22:47
Origineel gepost door parelprinsesje moest hier zo om lachen, weet ook niet of je serieus bent, maar dat een jongeman dit allemaal weet........chapeau....!!! groetjes een parelprinsesje als je heel even je ogen open doet dan zie je dat een vrouw is en geen man groetjes :zwaai:

tangia19
23-10-2002, 22:57
ik weet iets meid en ik heb dat al 4 jaar gedaan en nu heb ik geen ene krul mee over 2 lepels honing (echte pure bijenhoning)!!! 3 lepels olijfolie 1 eigeel en dat dan 2 keer per week steeds herhalen. ik heb nog meer tips alleen moet je die kruiden hebben en die kan je alleen in marokko kopen.Ik geef later die namen wel veel succes

NoreJihan
24-10-2002, 00:36
Weeet je ik heb stijl haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar en wallah ik krult het nou elke dag gewoooooooooooooon K vind het mmmmmmmmmmmoooooooooooooi krullen :D

SAMIRAxxx
24-10-2002, 09:20
vraagje ik d8 laat ik het maar er gewoon bijzetten: ik heb van mezelf licht kroeshaar dus heel veel kleine krulletjes ik wil het is een keer stijl maken en heb het al geprobeerd bij zo'n suri winkel waar ze je haar stylen alleen dat deed best wel pijn en is niet zo goed voor je haar , geldt die honing/ei ding ook voor mijn lastige haar alvast bedankt groetjes

Lunatic
24-10-2002, 09:56
dat shit van die chemisch stijlen hebt geen **** man, ik heb het vorig jaar twee keer gedaan en allebei was het niet stijl geworden, en het deed zo'n pijn, ik had allemaal korsten op mijn hoofdhuid, en ik heb er nog steeds jeuk van en heb ook meer haaruitval gekregen, ik ga denk ik zo'n kleine stijltang kopen van babyliss, ik zag het in de celebrity staan, je hebt ook zo'n soort stick die je haar plakt en stijl houdt zoiets als jlo krijg je dan ofoz, moet je maa eens gaan kijken in de celebrity maar dan wel die van september hehe

Lunatic
24-10-2002, 09:58

Origineel gepost door NoreJihan Weeet je ik heb stijl haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar en wallah ik krult het nou elke dag gewoooooooooooooon K vind het mmmmmmmmmmmoooooooooooooi krullen :D ruilen??? :giechel:

Pagina's : [1] 2 3 4