Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet je doen

Pagina's : [1] 2 3

nadorgirl85
20-02-2004, 17:38

ik wil gaan trouwen maar me vriend doet iets waar me ouders tegen zij hij doet dealen wat moet ik doen me ouders het vertellen voor dat ze er zelf achter kommrn graag jullie tips of heb je het zelf mee gemaakt

lady_khadija
20-02-2004, 17:40
Origineel gepost door nadorgirl85 ik wil gaan trouwen maar me vriend doet iets waar me ouders tegen zij hij doet dealen wat moet ik doen me ouders het vertellen voor dat ze er zelf achter kommrn graag jullie tips of heb je het zelf mee gemaakt het is iets tussen jou en je vriend vind ik...........

nadorgirl85
20-02-2004, 17:42
maar toch wat zal ji doen

cambou
20-02-2004, 17:43
inderdaad iets tussen je vriend en jou wat ik wel kan megeven is dat je ouders belangrijk zijn vind ik maar dat is mijn mening

Zerhounia_style
20-02-2004, 17:43

Maar jij moet ook weten dat zoiets gevaarlijk kan zijn. Dat hij zo kan overlijden omdat het gevaarlijk is om je met zulke dingen bezig te houden. Ik bedoel je ouders keuren het niet voor niks af, doen ze ook alleen maar voor jouw veiligheid. Je ouders willen het beste met je. En jij moet ook goed nadenken aan wat voor dingen je bent verbonden als je met hem het huwelijksbootje instapt. Want het is niet niks als je trouwt met een dealer. Er kunnen zat afgrijselijke dingen gebeuren. En in die tijd zul je denken waarom je getrouwd bent met diegene of juist niet? Ik probeer alleen te zeggen dat je twee keer moet nadenken voordat je wat gaat overwegen. En veel succes met je ouders, hoop dat jullie samen eruit komen :zwaai:

samia01
20-02-2004, 17:44
luister meid je ouders zouden er niet snel achter komen dat hij dealt als hij tenminste een goede dealer is en heeft hij nog wel daarnaast wit werk of niet zowel kan hij zeggen dat hij het van daar krijgt maar je ouders hangen ze vaak buiten of gebruiken ze nee toch ewa als politie hem nie6t heeft gepakt laat staan je ouders

lady_khadija
20-02-2004, 17:44
Origineel gepost door nadorgirl85 maar toch wat zal ji doen ik zou het eerst met hem overleggen....want hij moet je wel kunnen vertrouwen....en niet dat hij gaat denken dat je achter zijn rug om alles doorverteld...

samia01
20-02-2004, 17:45
Origineel gepost door Zerhounia_style Maar jij moet ook weten dat zoiets gevaarlijk kan zijn. Dat hij zo kan overlijden omdat het gevaarlijk is om je met zulke dingen bezig te houden. Ik bedoel je ouders keuren het niet voor niks af, doen ze ook alleen maar voor jouw veiligheid. Je ouders willen het beste met je. En jij moet ook goed nadenken aan wat voor dingen je bent evrboven als je met hem het huwelijksbootje instapt. Want het is niet niks als je trouwt met een dealer. Er kunnen zat afgrijselijke dingen gebeuren. En in die tijd zul je denken waarom je getrouwd bent met diegene of juist niet? Ik probeer alleen te zeggen dat je twee keer moet nadenken voordat je wat gaat overwegen. En veel succes met je ouders, hoop dat jullie samen eruit komen :zwaai: jij doet net of het een hele probleem is al shij dealt moet hij zorgen dat de andere dealers haar niet zien klaar mijn vader dealt ook en als er bezoek voor hem is krijg ik 20 euro en mag dan lekker eten ofzo

nadorgirl85
20-02-2004, 17:48
ik doe er niet moeilijk over ofzo maar toch ik hou van hem maar ik geef ook veel om me ouders heeft iemand zo iets meegemaakt

nadorgirl85
20-02-2004, 17:49
trouwens soms denk ik zo van welke jongen diet het tegenwoordig niet maar ja

Zerhounia_style
Origineel gepost door samia01 jij doet net of het een hele probleem is al shij dealt moet hij zorgen dat de andere dealers haar niet zien klaar mijn vader dealt ook en als er bezoek voor hem is krijg ik 20 euro en mag dan lekker eten ofzo :eek: het is zeker een probleem als hij dealt. Probleem in deze maatschappij en vooral een Groot Probleem in de Islam!!! Of jij doet net of het de normaalste zaak van de wereld is, dealen is een heel groot woord hoor en de daden zijn nog groter. Meid probeer haar erop te wijzen of probeer haar te helpen ipv dat je zegt dat ze het maar hoort te accepteren. Omdat jij in zon wereldje leeft wil niet zeggen dat het ook vanzelfsprekend is voor haar om in zon wereldje te leven. Sorry dat ik zit zeg maar ik vind dat je hier veel te makkelijk over praat, vooral toen je zei dat je 20 euro krijgt en dat je dan lekker mag eten. Als ik dat geld in me hand kreeg gedrukt zou ik het niet eens aannemen, omdat ik toch weet dat dat geld Haram is verdient. Dan krijg je dat eten niet eens door je strot. Maarjah dit is mijn mening, no hard feelings :zwaai:

lady_khadija
Origineel gepost door Zerhounia_style Maar jij moet ook weten dat zoiets gevaarlijk kan zijn. Dat hij zo kan overlijden omdat het gevaarlijk is om je met zulke dingen bezig te houden. Ik bedoel je ouders keuren het niet voor niks af, doen ze ook alleen maar voor jouw veiligheid. Je ouders willen het beste met je. En jij moet ook goed nadenken aan wat voor dingen je bent verbonden als je met hem het huwelijksbootje instapt. Want het is niet niks als je trouwt met een dealer. Er kunnen zat afgrijselijke dingen gebeuren. En in die tijd zul je denken waarom je getrouwd bent met diegene of juist niet? Ik probeer alleen te zeggen dat je twee keer moet nadenken voordat je wat gaat overwegen. En veel succes met je ouders, hoop dat jullie samen eruit komen :zwaai: overdrijven is ook een vak....

nadorgirl85
20-02-2004, 17:51
wat zouden jullie doen gewoon een vraag

lady_khadija
20-02-2004, 17:53
Origineel gepost door nadorgirl85 wat zouden jullie doen gewoon een vraag eerst met hem erover praten....

Zerhounia_style
20-02-2004, 17:55

ik begrijp dit echt niet. Is het daar bij jullie dan zo normaal om te dealen? Is het daar zo vanzelfsprekend als een Marokkaanse jongen dealt? Ik ken een meisje die getrouwd was met een man die ook drugs dealde. Nadat ze samen een kindje hadden gekregen, is die man doodgeschoten. Kijk maar eens naar de gevolgen en niet naar het probleem zelf want dan kom je geen stap verder. Zeg jullie maar allemaal dat ik overdrijf enzo maar ik geef mijn mening hierover. En als je je ouders voorliegt heb je ook weer Dnoeb van Siedna Rabi, bekijk het eens zo. Als je ouders het niet van jou te horen krijgen en wel van iemand anders, dan zijn je ouders meer teleurgesteld in je dan als je het zelf verteld had. "Dima kdoeb ki 7esloe" Knoop die gezegde goed in je oren. Ik ga je geen advies geven om te liegen tegen je ouders want dan maak ik mezelf ook schuldig..maar jullie moeten het zelf weten. Het is tot slot jullie leven en jullie ouders :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3